skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
08:15:16
03.12.2004
03.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER:
08:12:34
03.12.2004
03.12.2004
TUNER
-> kirri: Pssssssst
14:26:53
02.12.2004
02.12.2004
kirri - zrušená registrace
zadnej tuner, Marty McFly to je!!!
11:42:31
02.12.2004
02.12.2004
Raduz82
covece mas to gut
11:18:04
22.11.2004
22.11.2004
itchy
Diky, hadze mi to nejake hluposti, ale snad to rozbeham.
08:39:07
18.11.2004
18.11.2004
TUNER
-> DOOlittle: JJ,MATTESS má pravdu...Držáky sedaček jsem si dělal sám.Jsou z 5 mm silnýho duralovýho plechu...Napřed jsem měl železný,ale ty byli moc těžký tak šli do šrotu...
A sedačky stáli před 2 rokama když jsem je kupoval 12-13 000,- ale já je měl přes kamaráda co má tuning prodejnu za 10 000,-/ks...Jinak ještě samozřejmě dělají z karbonu ale ty jsou dvakrát tak dražší,ale ani ne o kilo lehčí... Koukni na : www.renocar.com/pneuatuni ng/.../sparco
Mají tam teď v akci Pro 2000 za 11690,- Ta je taky moooc pěkná....a v renocaru prodávají i ty držáky sedaček,ale pokud si něco naměříš a nakreslíš,tak neni problem ti to vyrobit...Každá sedačka má malinko jiný uchycení..
A sedačky stáli před 2 rokama když jsem je kupoval 12-13 000,- ale já je měl přes kamaráda co má tuning prodejnu za 10 000,-/ks...Jinak ještě samozřejmě dělají z karbonu ale ty jsou dvakrát tak dražší,ale ani ne o kilo lehčí... Koukni na : www.renocar.com/pneuatuni ng/.../sparco
Mají tam teď v akci Pro 2000 za 11690,- Ta je taky moooc pěkná....a v renocaru prodávají i ty držáky sedaček,ale pokud si něco naměříš a nakreslíš,tak neni problem ti to vyrobit...Každá sedačka má malinko jiný uchycení..
06:55:30
18.11.2004
18.11.2004
MATTESS
-> DOOlittle: delal je sam, jako plno drzacku a plisku.....
22:55:25
17.11.2004
17.11.2004
DOOlittle
prosim ta tunere ako si tam upevnil tie skorepiny? Tie kolajnice sa dodavaju k tomu? A este detail.kolko si dal za kus?myslim sparco skorepina + kolajnice
19:56:08
16.11.2004
16.11.2004
TUNER
-> itchy: Viz níže odkaz na přehrávač...Jinak video mi zaslal nějakej chlapec s pár dotazama,tak jsem mu za to vděčnej...A pokusim se dát do kupy i nějaký další videa ze štilce,ale bude to na dlouhoooo:-(
18:15:06
16.11.2004
16.11.2004
Hanuš
-> itchy: na to musíš mít QuickTime. Ke stažení skoro všude třeba: www.stahuj.cz/multimedia/
.../quicktime
18:02:04
16.11.2004
16.11.2004
itchy
-> TUNER: asi nemas to videjo v nejakom normalnom formate, ze? To mov mi nexe ist.
20:41:35
15.11.2004
15.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: někoho tady v okolí bych taky potřeboval tak chytrýho, co to tam měl vůbec za motor???
20:33:11
15.11.2004
15.11.2004
TUNER
J-> kirri: Jj....Nedržel krok....Na startu mi ujel... Kdyby to bylo ale na 400 m jak má bejt,tak už by to asi tak vyrovnaný nebylo....A kdybych to měl vykuchaný jako on tak jsme ještě ůplně někde jinde. Jinak je to chlápek kterej se motorama dost zabejvá a slušně tomu rozumí..Kamarád u něj měl vyvážit klikovku a prej mu slušně poreferoval o karburátorech...
15:52:38
15.11.2004
15.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: no ale jelo mu to moc pěkně, držel krok a byl takovej nenápadnej
15:21:20
15.11.2004
15.11.2004
TUNER
-> Borin: Nějakej škodováckej blíže nespecifikovanej.........
..Ale ještě dodam že tak o 250 kg lehčí...
15:20:20
15.11.2004
15.11.2004
TUNER
-> juris:
12:47:20
14.11.2004
14.11.2004
juris
sakra já jsem se jěště k tomuhle autu nevyjádřil
tak jak to bylo v tom českým filmu:
very nice beatiful
tak jak to bylo v tom českým filmu:
very nice beatiful
18:34:16
12.11.2004
12.11.2004
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: A co tam měl za motor ???
14:31:52
12.11.2004
12.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tygr: A kolik?? 15,16,17? nebo víc?
14:30:29
12.11.2004
12.11.2004
TUNER
Tak přibylo video z vítěznýho sprintu ve Štilci....Na začátku mi malinko ujel,ale do cíle jsem ho měl...