skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:04:08
27.09.2007
27.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: Hmmm,no v sobotu už pršet nemá a já si domlouvam spolujezdce na cestu do auta...Taky ale neni nic jistýho,tak když bude místo a hnusně,tak vás vemu....Jesli se mnou někdo pojede nebo ne budu vědět v průběhu zejtřka,tak se večer ozvy jak jsi se rozhodnul a já už budu vědět...
10:57:07
27.09.2007
27.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pokud bude pořád stejně, myslíš že by šlo, že by jsme jeli s Tebou s Fordem? Asi si zavoláme zítra večer a uvidíme.
08:53:49
27.09.2007
27.09.2007
Hoblík - zrušená registrace
ahoj hmmm další vkusná elektrárna v kufru hmm máš to moc pěkný.Je vidět že o motoru a podvozku víš dost super.To musej lidičky koukat když je trhneš na silnici
14:33:39
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Nemyslím vím
14:31:08
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: Nj,když myslíš....
-> MATTESS: nz
-> MATTESS: nz
14:01:32
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: Fakt? No tak to na finále bys mě mohl poskytnout placku a já Tobě přivezu vypálené SQ. Mám taky origo.
-> TUNER: Tak nic nepal, lepší je to z origa.
-> TUNER: Tak nic nepal, lepší je to z origa.
13:40:40
26.09.2007
26.09.2007
MATTESS
-> TUNER: dík
12:58:42
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
Jj,Zdany má origoš,mi podaní jen kopie....
-> MATTESS: Je to "cd bremse" .....ale koukam jestli to nebude jen na mód přehrávání...uvidíme....* 4*
-> MATTESS: Je to "cd bremse" .....ale koukam jestli to nebude jen na mód přehrávání...uvidíme....* 4*
12:45:23
26.09.2007
26.09.2007
Zdany
-> Tuner#2: Heh, ti to cdcko vozim uz nejakej patek v aute.. Ja mam doma original EMMA SPL. :) 06/07
12:36:32
26.09.2007
26.09.2007
MATTESS
-> TUNER: myslím ten software
12:35:39
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> MATTESS: ...co,jak kde?-> Tuner#2: Jasný...
12:31:08
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, takže až popěžím z práce, tak se stavím, když nebudu stíhat, tak až zítra. To budu autem. Díky.
12:27:52
26.09.2007
26.09.2007
MATTESS
-> TUNER: a co , kde, jak??
12:26:53
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: ......samozřejmě co nejvyší rychlostí....
Ne sem si stáhnul nějakej soft kterej by měl při vypalování brzdit mechaniku a měla by bejt možnost vypalovat nízkejma rychlostma,tak to aspoň vyzkoušim....
Ne sem si stáhnul nějakej soft kterej by měl při vypalování brzdit mechaniku a měla by bejt možnost vypalovat nízkejma rychlostma,tak to aspoň vyzkoušim....
12:23:14
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: Nebo ti ho smahnu doma a až půjdeš z práce tak se pro něj stavíš....
12:15:08
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tady nemám ani nero :o)) ale pokud by jsi mě ho třeba na večer půjčil, tak si to smahnu doma.
12:05:25
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: No tady žádný CD nemam,ale jestli máš přepalku v práci tak se tam stavim...mam ho u sebe.
11:55:01
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Nechceš mě CD taky smahnout, abych věděl, kde to tolačí?
11:37:32
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> Zdany: Kdyžtak ti tu šablonu prodam a budeš to mít bez práce.....
-> Tuner#2: Jj,jen tak to nevzdam a dělam co se dá.....Nad zkoumáním CDéčka jsem srávil už asi tak 5 hodin abych věděl kdy,co jak atd....))))
První nebudu,to je jasný,ale dál je to ve hvězdách,tak se snažim.....
-> Tuner#2: Jj,jen tak to nevzdam a dělam co se dá.....Nad zkoumáním CDéčka jsem srávil už asi tak 5 hodin abych věděl kdy,co jak atd....))))
První nebudu,to je jasný,ale dál je to ve hvězdách,tak se snažim.....