skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
22:46:59
05.10.2007
05.10.2007
boda
masakr a kdo je ten pešan
20:52:07
05.10.2007
05.10.2007
U-Geen
-> TUNER: dobre :-)
11:19:54
05.10.2007
05.10.2007
TUNER
No klucí,myslim že tam ničim netrpí. Koukal jsem jak vypadá když se jede na mokru a voda tam nebyla skoro žádná. Rosu v garáži nemam a ten vánek jí dělá jenom dobře.... Takže asi tak....
Trpí jen když jí nedam svojí blbostí nažrat a vybije se do mrtva.... .....ale to bych přemístěnim baterie nezměnil...
Trpí jen když jí nedam svojí blbostí nažrat a vybije se do mrtva.... .....ale to bych přemístěnim baterie nezměnil...
11:15:50
05.10.2007
05.10.2007
Zdany
-> Nwkt: Rezerva?? Co to jeeeee??
09:44:37
05.10.2007
05.10.2007
Nwkt
-> TUNER 05.10.07 06:09:41: Další co nemá rezervu ale ta 17" by se tam stejně nevšla co
09:38:57
05.10.2007
05.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Tudle jsem se jí ptal a akorát ráno když je rosa, tak je prý celá mokrá a je jí zima, ale zas přes den na ní nepraží sluníčko, takže to prý jde
09:36:49
05.10.2007
05.10.2007
fine_ray
-> U-Geen: myslíš, když je sluníčko a fouká na ní vánek při 200km/h?
07:46:45
05.10.2007
05.10.2007
U-Geen
-> TUNER: to sou mi novinky :-) a netrpi tam, chudinka?
06:09:41
05.10.2007
05.10.2007
TUNER
-> Tuner#2: Nj,snažim se urvat co se dá...))
-> Nwkt: To už jsme řešili s Majklem.....
-> U-Geen: Baterka je už asi dva roky pod kufrem místo rezervy....tady ještě s pojistkou,teď je tam jistič....
-> Nwkt: To už jsme řešili s Majklem.....
-> U-Geen: Baterka je už asi dva roky pod kufrem místo rezervy....tady ještě s pojistkou,teď je tam jistič....
22:26:45
04.10.2007
04.10.2007
U-Geen
-> TUNER: kam sla baterka? :-)
14:33:25
04.10.2007
04.10.2007
Nwkt
-> TUNER: Já bych byl hnidopich a zakryl bych ještě ten posilovač
14:29:13
04.10.2007
04.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pěkný, koukám už máš nazbrojeno
09:40:19
04.10.2007
04.10.2007
Majkl
-> TUNER: no to bezpochyby
09:30:13
04.10.2007
04.10.2007
TUNER
-> Majkl: .....zase je to další váha navíc....))
09:26:32
04.10.2007
04.10.2007
Majkl
-> TUNER: aha aha tak to jo :)) no kryt bych udelal urcite, takhle to je takovy divny, vsechny skodovky tam maj nejakej, jen ty ne :))
09:19:22
04.10.2007
04.10.2007
TUNER
-> Majkl: O nerezu jsem přemejšlel,ale pak by ty zesilovače v tom nebyli skoro poznat.Zaniklo by to v tom.
O krytu taky přemejšlim,ale napřed se musela udělat podlaha a teď k tomu nějak udělat a napasovat ten kryt...Ale ještě nevim na 100 pro jesi do toho půjdu. Ještě v kufru možná něco přibude,ale to uvidim podle toho jak se mi to tam bude líbit,tak to zatim zveřejňovat nebudu....
O krytu taky přemejšlim,ale napřed se musela udělat podlaha a teď k tomu nějak udělat a napasovat ten kryt...Ale ještě nevim na 100 pro jesi do toho půjdu. Ještě v kufru možná něco přibude,ale to uvidim podle toho jak se mi to tam bude líbit,tak to zatim zveřejňovat nebudu....
08:54:56
04.10.2007
04.10.2007
Majkl
-> TUNER: jeee ja myslel ze ten kuft nechas z holyho nerezu, to by se me libilo viiiic :)) a neudelas si nejaky pekny kryz valcu a hadicek a tam vseho? to by taky nebylo odveci nemyslis?
19:25:02
03.10.2007
03.10.2007
TUNER
-> VeTëV: Ani nevíš jaký máš štěstí....sem teď vylezl z garáže a naši mají skener tak ti to oskenuju.....tady to máš...))))))
img292.imageshack.us/my.p hp?image=mimo...
img292.imageshack.us/my.p hp?image=mimo...
16:51:29
03.10.2007
03.10.2007
Nwkt
-> VeTëV: A já ho viděl a já ho viděl