skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
07:06:43
04.11.2004
04.11.2004
Zazaa
pjeknej jezek v kleci :)
06:53:04
04.11.2004
04.11.2004
TUNER
Tak aby jste neříkali že nic nedělam,tak jsem přidal aktuální foto...Je to posledních 6 fotek.Vyndal jsem sedačky a přední okno abych tam dostal rám a mohl si naměřit nějaký to uchycení...Včera jsem tam ten rám s tátovo pomocí dostal,ale byl to slušnej ježek v kleci... Je tam vyfocená výztuha kterou jsem si dělal pod sedačky.Myslim že se mi povedla Pak je tam foto bez předního okna,který jsem vyndal sám a bez prasknutí...Stejně jsem ho chtěl vyndavat kvůli výměně gumy,byla tam ta stará vysoká Pak jsou tam nový budíci,ale nevim jestli nemam dát zpátky ty kulatý...A pak je tam jedna strana Magnátů která je už zapojená...Musel jsem trochu přetahat ty kabely,bylo to tam trochu jinak.Výhybka a vejškový repro už je tam...Středobas taky,ale ten se možná ještě bude měnit.....pokud budou výplně dveří takový jaký bych chtěl.....To je asi tak vše
20:20:19
28.10.2004
28.10.2004
Pepino RS
nevim jak tuner ale ja mam se spaxema od riegera spatny zkusenosti !
20:53:09
26.10.2004
26.10.2004
Johny Death
Paráda 10 :)
10:53:05
26.10.2004
26.10.2004
Tunerka - zrušená registrace
moc pěkné autíčko dávám 10 bodů......
08:59:10
25.10.2004
25.10.2004
TUNER
-> happy.exe: dííík
-> BoPRo: Tlumiče jsem sehnal u Rieggera v Praze...měli je rovnou na skladě...Cena sady na škodovku je kolem 13000,-...
-> BoPRo: Tlumiče jsem sehnal u Rieggera v Praze...měli je rovnou na skladě...Cena sady na škodovku je kolem 13000,-...
13:43:19
22.10.2004
22.10.2004
BoPRo - zrušená registrace
mooc pěkný , kde jsi sehnal ty tlumice SPAX a cena?
19:35:31
21.10.2004
21.10.2004
happy.exe
ehm....... GRATULUJI k této krasavici Je skvěle udělaná a můžu tiše závidět- a jezdí suprově no radši dost nebo to tady zopakuju ještě třikrát ale fakt hezká jen tak dál
12:11:28
20.10.2004
20.10.2004
TUNER
-> Bombastic: Dík,nevim jak to s těma bodama je...škoda že jsi smáznul fotky...Je jasný že když se auto líbí a dokazujou ti to body tak seš šťastnej že práce za něco stála...Já tady mam auto,né kvůli bodům,ale abych ho ukázal ostatním a mohl si pokecat a nebo i poradit.....Snad ho sem dáš někdy zpátky.....
11:29:26
20.10.2004
20.10.2004
Bombastic
Ode mě máš také 10 bodů,jen doufám že ti tim moc neublížim,když jsou zrovna ode mě.Až se tu utiší atmosféra,tak se sem moje auto možná někdy vrátí.
10:03:16
18.10.2004
18.10.2004
TUNER
-> Zdenda130: Imobilizer je normálně zabudovanej v elektrice jako v koktavce...Teda aspoň myslim...Je tam normálně ten snímač co je u spínací skříňky kolem klíčku a čip co je zabudovanej v klíčku mam vloženej do takovýho kolečka co jsem si vypálil a to kolečko s čipem si vždycky beru sebou když někam jdu....
09:31:42
18.10.2004
18.10.2004
Zdenda130
TUNER:Jak máš ten imob. zapojenej je to hodně práce s elektrikou??
19:09:05
30.09.2004
30.09.2004
martin m - zrušená registrace
hezký,-solidní čistá práce!a jede to pekelně-musim se konečně rozhoupat,-a zajet se podívat"na živo";o)!
15:16:31
30.09.2004
30.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo v sobotu jedem... doufám že i Ty. Nemám teď v práci vůbec čas - včera jsem jel do Prahy - proto jsem byl tak brzo...
14:11:18
30.09.2004
30.09.2004
TUNER
-> Skodaman_Jirka: 2.10. jestli bude hezky tak chci zajet juknout do Plas na letiště viz. fórum - srazy,akce...
13:59:18
30.09.2004
30.09.2004
TG
koukal sem na ty videa a jezdi ti to fakt suprove...neprijedes nahodou 2.10. v sobotu do Brezna u Chomutova na sraz??
12:44:16
30.09.2004
30.09.2004
U-Geen
-> Zazaa: jako prase, kdyz si tam mel 136ku tak sem ti apson jeste stacil, ale ted, ted je to spatny...
12:43:25
30.09.2004
30.09.2004
CHIP
-> TUNER: No spis by jsi si mel udelat mechanickou decku, ktera se v pripade potreby da z mista ridice spustit pred znacku a tudiz znacka neni videt .... ze ...
12:41:10
30.09.2004
30.09.2004
TUNER
-> Zazaa: Tak to dokaž prde....