skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:49:48
26.09.2007
26.09.2007
Zdany
-> Tuner#2: No me to ceka snad pristi rok taky, tak jsem rikal, ze to udelam taky z kartonu a pak prekreslim na preklizku. :))
10:39:51
26.09.2007
26.09.2007
MATTESS
-> TUNER: panáček zbrojí
10:13:07
26.09.2007
26.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Koukám že to bez boje nevzdáš - to je pakárna chytit ten tvar co?
07:48:29
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
Jo tááák...no to nevim jestli se to dá běžně koupit...Já jí měl od čalouníka.....
06:46:32
26.09.2007
26.09.2007
MATTESS
-> TUNER: asi ta látka?
06:03:08
26.09.2007
26.09.2007
TUNER
-> jozynek1: ???
19:05:59
25.09.2007
25.09.2007
Jožynek
-> TUNER: to sa dá bežne kupit?
08:59:52
23.09.2007
23.09.2007
Maxx
-> TUNER: moc pekne fotecky...
19:54:32
22.09.2007
22.09.2007
TUNER
21.09.07 17:58:37-> Vita ze Sudet: Ale tak vis jak,opakovat uz se to nebude,tak si to musim uzit.......))))
-> Tuner#2: No je to jen narychlo v malovani....))
-> jozynek1: Je to latka ktera je pouzita i ve feline na sedackach a dverich. Ale mozna bude zmena....
-> Tuner#2: No je to jen narychlo v malovani....))
-> jozynek1: Je to latka ktera je pouzita i ve feline na sedackach a dverich. Ale mozna bude zmena....
18:24:46
21.09.2007
21.09.2007
Jožynek
-> TUNER: Aku látku si použil na tapacíra nejaká spešl?
18:00:07
21.09.2007
21.09.2007
Vita ze Sudet
Škoda, že tu neni víc smajlíků, já bych ti ještě nějaký vybral
17:59:56
21.09.2007
21.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet 21.09.07 17:58:37:
-> TUNER: Ta předposlední fotka je super, v čem si jí upravoval?
-> TUNER: Ta předposlední fotka je super, v čem si jí upravoval?
17:58:37
21.09.2007
21.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: *169* *170* *261* *260*
15:00:08
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
Že by bičíkem
14:01:08
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: ......ta co tě vždycky spraskala ?
13:34:30
21.09.2007
21.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Pěknáý fotky, obvzlast ta druhá jen mi tam překáží ta zelená škodofka
12:58:04
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 12:21:20:
12:21:20
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jj,teď už je ve sklepě v chládku,ale v létě jí byl plnej záááhonek.....
12:19:10
21.09.2007
21.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ach só, pokud máš samotnou mrkev, tak to není problém oměřit.
11:49:23
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Tuner#2: Vemu mrkev co mam doma a až bude motor venklu tak jí tam šupnu,změřim kolik jí kouká a spočítam jak to bude vycházet a kolik tam je místečka....
Nevim jestli mam přes zimu vyndavat a měnit převodovku...určo by to časům na sprintu jen prospělo,když se bude moct rychlejc řadit.
Bavil jsem se o tom s Vénou a říkal že mam pravdu,jen udělal tu delší 4 a 5 a na to že jsem jí tam dával na repas s tim špatnym řazenim a zpátečkou už si po roce co u něj převodovka ležela ani nevzpoměl.... Tak to asi přes zimu kuchnu a aspoň vyměnim i ten mezikus....uvidíme podle nálady...
Nevim jestli mam přes zimu vyndavat a měnit převodovku...určo by to časům na sprintu jen prospělo,když se bude moct rychlejc řadit.
Bavil jsem se o tom s Vénou a říkal že mam pravdu,jen udělal tu delší 4 a 5 a na to že jsem jí tam dával na repas s tim špatnym řazenim a zpátečkou už si po roce co u něj převodovka ležela ani nevzpoměl.... Tak to asi přes zimu kuchnu a aspoň vyměnim i ten mezikus....uvidíme podle nálady...