TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

15:23:21
03.10.2007
VeTeV
-> TUNER: kde ej ten obr?
06:19:54
03.10.2007
TUNER
Joudové.....Skener je daleko,tak to teda blejsknu...už ho mam taky doma....2
17:47:25
02.10.2007
VeTeV
-> Tuner#2: I FOTO STACI JEN PRO NAZORNOST ABYCH VIDEL NASEHO SLAVNEHO tUNELA .-))
17:19:36
02.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Nemám scaner, jedině foto. Byl to JOKE4
16:15:14
02.10.2007
VeTeV
-> Tuner#2: naskenuj a upni to sem - kupovat to nebudu 4
14:19:00
02.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Klidně nechám i naskenovat4 3
14:15:43
02.10.2007
Nwkt
-> Tuner#2: A hle, tak já se asi zejtra zastavim, zkouknu a vrátim půjčenou věc 1
14:13:52
02.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: A ten můj doma a těch pár výtisků na krámu 1
13:38:36
02.10.2007
radekp
-> TUNER: Krásné foto,s úsměvem jako vždycky! Všechny nezkoupíš,teda nevím co bys mi musel nabídnout za ten můj výtisk3
10:16:27
02.10.2007
Nwkt
-> TUNER: To abych si jeden koupil cestou ze školy 3
10:14:43
02.10.2007
TUNER
-> Nwkt: To víš že jo...k čemu to...skoupim všechny časáky a spálim.....2
10:09:29
02.10.2007
Nwkt
-> TUNER: 1 Pak to naskenuj 1
09:41:04
02.10.2007
MATTESS
-> TUNER: to už se tak stává3
09:39:30
02.10.2007
TUNER
-> MATTESS: No ale kdo se ho prosil o to bejt někde v časáku....1
09:37:24
02.10.2007
MATTESS
-> TUNER: vždyť jsi tam hezky99
09:23:44
02.10.2007
TUNER
-> radekp: Jj,vim...asi si to budu muset koupit....)))

Ty woe.Kapka jeden zlobivej...Člověk si tam jde pro pohárek trochu opožděně po skončení vyhlašování a když na mě křiknul foto tak jsem zapózoval a oni to daj do časáku......asi mu příště seberu foťák....2
09:03:26
02.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp: JJ včera jsem mu psal sms - mediální hvězda1
08:58:39
02.10.2007
MATTESS
-> radekp: TUNER ví, včera mu psal Tuner#2, pěkně se vyfotil. On je TUNER takový fotogenický tip1
07:43:19
02.10.2007
radekp
-> TUNER: Pane,jste vyfocený v časopise Car&Hifi na dvojstránce EMMA 3 s pohárkem v ruce
12:15:09
27.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jasan, uvidíme, pokud se to do soboty vybere, tak jedu žlutkou4
Extreme Tyres