skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:20:37
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 09:30:04: Tak to jo,proto mi to nelezlo do hlavy .OK
11:12:47
21.09.2007
21.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK jen jsem se ptal a je fakt, že by to pak asi nepřežilo spojkové ložisko, když by bylo pernamentně v akci. Jak poznáš jestli Ti už nenaráží mrkev - tam se blbě kouká :o)
09:30:04
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: No on teď stejně nezabýrá sterter po celej ploše zubů,podle toho jak jsou jetý,takže timhle bych mu akorát pomohl že by to zabíralo ještě o 3 mm na větší ploše...
-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....
-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....
09:12:55
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2 21.09.07 09:05:15: To by muselo být ložisko na sračky když to měl Víta rozebraný.to ložisko by nevydrželo být neustále v běhu.Ale přiznám se že jsem o tom taky přemýšlel ale vydedukoval jsem to tím ložiskem to si myslím.
09:05:15
21.09.2007
21.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No problémy má se spojkou :o) nemůže to mít vliv na to, že to pořád tlačí na spojkové ložisko a tím mu ta spojka prokluzuje. Co když je to tímhle? Jen se ptám?
09:03:55
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 08:22:31: Ne v poho.Ale teď budeš mít jinou polohu vysunutí starteru vůči setrváku,o 3 mm.Nemýlím se
08:22:31
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Žádnou podložku pod setrvákem nemam..Ten je rovnou na klice. Se optej Víti kolik tam má...ale prej no problemo.Tak jsem zvědavej...
08:15:59
21.09.2007
21.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 06:35:48: To mi nějak nehraje.O 3 mm rozdíl?Ty jsi ještě stahoval podložku bod setrvákem,tedy jestli ji tam máš
06:35:48
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> bjes: V autě mam 18 mm silnej,tenhle co jsem dělal naposled má 15 mm stejně jako ten co má Víťa....tak doufam že to bude fungovat....))
20:15:59
20.09.2007
20.09.2007
Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: nahod
20:15:31
20.09.2007
20.09.2007
Vita ze Sudet
-> bjes: hpd foto auta a motoru, zajima mne kdo dalsi ma motor
19:57:15
20.09.2007
20.09.2007
bjes
mam jeden mezikus a ten se my moc nezda.protoze jsem uz oddelal dve spojkove loziska a schanim nekoho kdo ma nejakou skusenost potrebuju hlavne vedet sirku toho mezikusu a jsem skoro hotov tvar uz mam podchyceny
09:34:14
19.09.2007
19.09.2007
Majkl
fine_ray 18.09.07 09:51:30 napsal:
já bych spíš řek že v pracovní době taky bych rekl
já bych spíš řek že v pracovní době taky bych rekl
09:24:22
19.09.2007
19.09.2007
fine_ray
hezký čtyřkolky
10:07:14
18.09.2007
18.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak sis ho nakonec načmáral a vysmahnul jo? Vypadá to dobře
09:51:30
18.09.2007
18.09.2007
fine_ray
já bych spíš řek že v pracovní době
07:14:07
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 06:59:57: Já bych řekl že nějaký stroj
06:59:57
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> bjes: Můžeš hádat....máš jeden pokus...
19:15:40
17.09.2007
17.09.2007
bjes
mam na tebe dotaz kdo ti vyrabel mezikus na motor?cpu do rapida 1,8 aresi spojeni tech dvou potvor k sobe
12:23:19
17.09.2007
17.09.2007
Zdenek z Lovo
TUNER 17.09.07 08:07:59 napsal: -> gldkljsas: No jedině by jsi měl doma frézu,ale i tak by ti to trvalo mnohem dýl než mě...)))To určitě a nebylo by to tak precizní a hlavně bych se do toho růčo nepustil