Povím Vám příběh, jak se u nás montuje Audio
Minulý týden jsem Ampérovi koupil ISO konektory a dal nějaké zbytky repro kabelů aby si zapojil svoje nové audio. Rádio od táty nějaké Sony a do předu i do zadu repro Hertz.
Teď o víkendu přijel, když jsem nasazoval svody a že mu nesvítí na tom rádiu displej, ale CD už to bere a vyjíždí. Tak jsem k němu jel (200m :o) a už tam byl i Hanuš a bratránek. Kouknu na to a říkám, že má zapojenou zem a jen + na zálohování paměti a že musí zapojit ještě ten čerevný + Přední repro už tam měl na jedné straně komplet a na druhé jen středobas bez výškáče. Začal letovat to + a najednou řve - už to svítí. Říkám Ty wole to jsi měl mít vypnuté, škrtneš si o zem a malér bude na světě. To je prý dobrý, už to svítí. Hanuš hned to prubnem. Ze dveří viseli kabely, tak je dal + na + a - na -, to samé bratránek na druhé straně a na Ampéra ať to pustí. Ten dal volume a nic a Hanuš na něj, ty wole musíš tam dát ještě ten druhý ISO konektor, aby to hrálo. Tak ho tam Ampér dal, najednou to začlo hrát a hned nalož tomu ať víme co to umí Hanuš přes ten kravál řval, že chce vysřídat, aby slyšel tu stranu, kde je bratránek a je tam komplet, středobas a výškáč, že mu to tam hraje jen středobasy a slyší to na ho*no. Podotýkám dveře otevřené dokořán a oba drželi kabely na sobě aby to vůbec hrálo.
Mo já byl mrtvej
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Ampér/Šáde 105 S - komentáře:
12:00:56
01.03.2007
01.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
14:38:39
15.09.2006
15.09.2006
Ampér
-> RaCa: Sorry,ale tohle už si nepamatuju.Cena byla kolem 8 klacků
20:34:39
23.08.2006
23.08.2006
RaCa
cau..hele nevim jesli ste to probilrali ale chtel bych se zeptat jakej to je lak?? jako firma a cena..diky
11:53:35
15.06.2006
15.06.2006
Ampér
-> Tuner#2: Tak šáde nepojedu,jsem s ní vez naše na letiště a zůstává v Praze přes víkend.Takže do Plas na 80% nejedu.
10:47:53
12.06.2006
12.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ampér: Tak to necháš v lese a půjdete na kukačku ne?
10:50:45
11.06.2006
11.06.2006
Ampér
-> Tuner#2: Jo snad ho budu mít,ale není to žadnej zázrak.Zá málo peněz relativně hodně muziky.Do Plas nevim,možná budu na víkend v Prase a budu se učit na zkoušky .A jestli budu doma,tak tam tou svou paštikou asi nepojedu.Vždyť je to seriovka a na tu tam není nikdo zvědavej
13:15:43
08.06.2006
08.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ampér: Tak jsem slyšel, že budeš mít novej volant. Doufám, že vemeš Hanuše a pojedeš do Plas
14:49:18
20.04.2006
20.04.2006
Majkl
-> Ampér: jinak krasny autíčko, ty ovály tomu seděj
14:49:01
20.04.2006
20.04.2006
Majkl
-> Samantus 31.07.05 19:01:49: nevim, já natřel podvozek tlumexem a pak sem to nastrojoval komplet a neušpinil sem se.. ten tlumex skoro vubec nelepi, nekde trosku jo, jinde vubec
14:45:18
20.04.2006
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Vy jste byli v Příbrami?
14:28:39
20.04.2006
20.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: On jako hrozně moc chtěl ject, ale když vyšly 2 srazy najednou tak se rozhodl jinak než pro Běšiny
12:00:39
20.04.2006
20.04.2006
Ampér
-> Tuner#2:
17:01:11
18.04.2006
18.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ampér: Že jsem se vůbec ptal...
14:01:38
18.04.2006
18.04.2006
Ampér
-> Tuner#2: Jo a Hanuš taky nejede
14:00:49
18.04.2006
18.04.2006
Ampér
-> Tuner#2: Tak do Běšin nejedu .Prej tam bylo takovejch aut,že se tam skoro nevešli. Já bych jel na sraz jedině na 2 dny,abych se moh večír napít a pobavit u pifa.Bohužel se mi v Běšinách kemp nelíbí.Takovej Štílec byl hezčí
17:05:48
14.04.2006
14.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: Víš jak to tu chodí...
10:16:59
14.04.2006
14.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: A to je problém vyměnit pásku popřípadě hadici? - na zelence jsem to měnil komplet před zimou.
18:31:06
13.04.2006
13.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: To by mi to muselo ještě ject, teda ono to jede, ale kape voda, teda už dokapala....
12:07:44
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: No já vím, to je utopie...
11:56:40
13.04.2006
13.04.2006
MATTESS
-> Tuner#2: Hanuš jo?