skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Ampér/Šáde 105 S - komentáře:
-> Ampér: Á koukám NEW foto - všiml jsem se že jsi to konečně umyl - jedeš s námi na Běšiny? doufám, že pojede i Hanuš...
-> kuko: lenze ty mas medzitypovu 120, tzv M-I a tie mali este ovalne svetla, su to prve emka z r. 83-84 (nemaju diery v prednom cele na chladenie brzd a bocne blinkre v blatnikoch)

-> minno:
nemas celkom pravdu, lebo ja mam take na 120, ale je mozne vsetko, mozno by som tam ja take nemal mat
nemas celkom pravdu, lebo ja mam take na 120, ale je mozne vsetko, mozno by som tam ja take nemal mat

-> TUNER: myslíš stodvaciatkové, toto sú emkové, ale 105kové

Všem moc díky za pochvalu,ale zas až takovej zázrak to fakt není
-> kuko: No natřený to bylo asi za 3 dny,protože sem to natíral 2 krát,tak aby ta první vrstva trochu zaschla
-> Samantus: S tím tlumexem máš úplnou pravdu i můj dvorní mekanik nadává,ale já sem tenkrát ještě nevěděl,že existuje i něco jinýho
-> TUNER: M - kový světla by špatný nebyly,ale já sem to nechtěl předělávat a takhle to taky nevypadá špatně
-> kuko: No natřený to bylo asi za 3 dny,protože sem to natíral 2 krát,tak aby ta první vrstva trochu zaschla
-> Samantus: S tím tlumexem máš úplnou pravdu i můj dvorní mekanik nadává,ale já sem tenkrát ještě nevěděl,že existuje i něco jinýho
-> TUNER: M - kový světla by špatný nebyly,ale já sem to nechtěl předělávat a takhle to taky nevypadá špatně
-> Ampér: Ještě by to chtělo Mkový světla.....

super!!
Luxusni auticko, proste nadhera, ale jako automechanik bych te za ten tlumex povesil za koule do vichrice, clovek je pak zasranej az na prdeli kdyz na tom neco dela:-)
-> Ampér: máš to maximálne krásne! kiež by som to mal také ja :-(
-> Ampér:
no je pekna, ziadne plasty a kridla, presne podla mojho gusta, este mas aj tu masku co ja, podla mna sa na skodovku hodi viacej ako ta "obla" novsia,
kolko ti asi trvalo natieranie spodku auta? (alebo si to striekal?)
no je pekna, ziadne plasty a kridla, presne podla mojho gusta, este mas aj tu masku co ja, podla mna sa na skodovku hodi viacej ako ta "obla" novsia,
kolko ti asi trvalo natieranie spodku auta? (alebo si to striekal?)
-> Ampér: Vypadá opravdu dobře! Čistá práce.
Tak sem nahodil nějaké foto jak vypadá škodifka teď.Takže se můžete pokochat
,i když je to skoro normální sériovka a už se na ní zas tolik věcí měnit nebude
.Už sem s ní teďka najezdil přes 100 km a auto je zatím v cajchu,akorát budu muset měnit chladič,protože trochu teče



-> Tuner#2: No seznam to byl pěknej,to je fakt,ale moc věcí bych si sám neudělal,nem¨ám na to techniku.
Auto dát do kupy bych chtěl do 17.7.,abych měl čím jezdit na brigádu.Na srazy to auto nedělám,vždyť je to sériovka



Sem koukal, že máš auto v servisu ProLuka! s pěkným seznamem věcí - kdybis nechlastal, tak si to můžeš spíchnout sám
Ne a teď vážně - kdy už konečně vyjedeš - chtěli by jsme udělat nějakej sraz u nás, tak abys tam nechyběl


-> Antituner: No klidně bych si to pak s tou upravenou fabkou rozdal s tim chcíplim Forcem....Nehledě na to že je o 200 kilo těžší a má hrooozně těžkej stálej převod,nejde vůbec do otáček.....atd...Viděl by jsi jenom moje záda....

-> TUNER: Všechno jde,když ty si dokázal poladit i škodovku a to celkem slušně,tak Ford musí jít taky
. Ještě bys mě mohl závidět


-> Antituner: No,jenže taková sra*ka se už moc poladit nedá....

-> TUNER: Tak to já bych si tu chcíplotinu vzal
Ondra by to poladil,hodil novej lak a plasty a bude z toho showcar
.


-> Antituner: Když to budeš chtít prodat,tak mi dej vědět....Prodam Forda a koupim to na ježdění do práce....Trošku si to poladim....
Už mi nebaví jezdit s tou chcíplotinou...

Už mi nebaví jezdit s tou chcíplotinou...
