
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
info:
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Škoda 105 S
rok výroby 1983
karosérie:
bílé přední a boční blinkry
„sportovní” maska chladiče
zrcátka kapky + kliky v barvě
interiér:
hliníkové koberce
přístrojový štít a sedačky z LS
bílej středovej panel
doorboardy od Hanuše (moc díky!!)
\"sportovní\" 3 - ramenný volant - průměr 33 cm
motor:
přestavba na 120 ,použit 5-kvalt se stálým převodem 4,22
podvozek:
opískované a bíle stříkaný origo disky s pneu Continental 175/70 R13
nový origo tlumiče (je to znát,ale jsou celkem měkký)
zkrácené pružiny o 1,5 závitu (flexa tuning) a zarovnané
audio:
Autorádio: nyní ////Alpine CDA 9851R
Předek: kompa Hertz DSK 165 (80W RMS) -nic moc
Zadek: ovály 6x9\" Hertz DCX 690 (90W RMS) osazený v platu z MDF
Plány do budoucna:
Vše zrušeno už mě nabaví a asi ani už nebude, má úděl přežít tak ještě 1 technickou a alou do šrotu
pokuď by někdo chtěl asi jí budu pronajínat místo lodi,poslední doubou trpím mořskou nemocí - houpe se to na selnici jako loď :-) Při plavbě teplé oblečení sebou, blbě topí !
Ampér/Šáde 105 S - komentáře:
-> Jana: Tebe klidně,a nemusí to bejt zrovna jako pošťačka

Zaměstnáš mi jako poštačku

-> Tuner#2: Až mi to nějakej dobrák nafotí a hlaně až budou hotový polepy alá česká pošta pro mě a český telekom pro tebe


-> Antituner: Tak kdy sem nahodíš fotky té České počty????



-> Antituner: Ty hlavně děláš dozor. Zbytek odnese firma Proluka
. Bez Ondrovo
by už možná nebyla.



-> Hanuš: Vy jste ale chovata
,ty fotky olejničky(zvané kuna) a mě jste tam davát nemuseli.
Ale aspoň je vidět že něco dělam.



-> Hanuš: JO!! Vcera jsem to videl........
-> Antituner: Právě teď jsem přidal AKTUÁLNÍ foto. Kvalita nic moc( co byjste chtěly od telefonu).

-> Hanuš: Tak to děkuju
,ale moc aktuální taky nejsou.Teď ještě jak dopadne lak a bude z půli hotovo.


-> Antituner: Práve jsem ti pridal aktuální fotky
. Brzo pojde do laku.


-> Antituner: mno na fotkách to vypadá velice slušně, máš to za 8b
-> Denis: Díky za body,ale až takovej zázrak to nebyl.Teď po opravě už by to mělo bejt lepší.No holt koroze je prevít.
A konečně přijdou na řadu nějaký lepší úpravy


pekna skodovka maš 10 punktuv od mě jeste neco porobyt a bude to fesnucke
-> Hanuš: Doufám,že je.Teď už to vázne jenom na laku,tak uvidime.Během tohoto tejdne by se zde už konečně mohli objevit fotky z tlumex party

-> Antituner: Tak vyjedeš letos?????????

-> Antituner: Tak na ty fotky jsem zvědavej.

Tak už sem natřel celej spodek tlumexem
eště to projistotu natřu aspoň jednou.A shodim to z kolíbky.Udělal sem i pár fotek tak je sem zkusim časem dát.

-> Tuner#2: Vem si zněho příklad!!

-> Hanuš: Hele rejpale :o)) náhodou o víkendu si na tom slušně máknul a obrousil celý spodek.
-> Antituner: Tak kdy už vyjedeš??? aby tuner#2 nevyjel dřív.
