-> Hanuš: Díky za půjčení mého původního wooferu na test, přesvědčilo mě o tom, že uzavřenka je nejlepší.
Takže teď už je v modré woofer zpět, ale dostat ho tam byl teda porod. Nechápu co všechno v tom ten Hanuš vozí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
19:34:29
15.06.2008
15.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
09:25:18
15.06.2008
15.06.2008
TUNER
-> Hanuš: Prostě pracant nooo
15:11:11
14.06.2008
14.06.2008
Nwkt
Hanuš 14.06.08 13:29:17 napsal:
Aktuality posledních měsíců:
výměna subwoferu za 2 krabice UTP kabelu
Hmm pacient
Aktuality posledních měsíců:
výměna subwoferu za 2 krabice UTP kabelu
Hmm pacient
13:29:17
14.06.2008
14.06.2008
Hanuš
Aktuality posledních měsíců:
repase převodovky
výměna subwoferu za 2 krabice UTP kabelu
motor na sklonku života
kde jsou ty časy...
repase převodovky
výměna subwoferu za 2 krabice UTP kabelu
motor na sklonku života
kde jsou ty časy...
21:48:58
14.03.2008
14.03.2008
Kapřík
-> Tuner#2: tak to je škodaAle co, železo je potřeba. Včera jsem vyklidil stodolu, 8 metráků železa, v kovošrotu 3300 Kč... Je na povinný ručení
21:42:15
14.03.2008
14.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kaprik faster: Obávám se, že jediné co bude Hanuš na téhle škodovce ještě řešit, je jako já na GLSu ekologickou likvidaci
21:36:29
14.03.2008
14.03.2008
Kapřík
-> Hanuš: pěkná škodovka, jen ty dveře s audiem se mi nelíbí. A pak vyřeš si nějak líp ten středovej panel Jinak autíčko hezké
11:14:19
13.03.2008
13.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Nahoď aktuální foto předního čela
00:32:18
13.03.2008
13.03.2008
Hanuš
aktuality posledních dní:
Opraveny brzdy po lehkem utoku dřevomorky. Ta svine mi prožrala trubku...
Jaro se blíží, vše už kvete
Opraveny brzdy po lehkem utoku dřevomorky. Ta svine mi prožrala trubku...
Jaro se blíží, vše už kvete
21:31:27
22.01.2008
22.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: To máš pravdu, moje dopadla hůř
14:59:03
18.01.2008
18.01.2008
MATTESS
-> TUNER:
14:04:45
18.01.2008
18.01.2008
TUNER
-> Hanuš: Ale do Plzně si netroufne cooo...
21:25:37
17.01.2008
17.01.2008
Hanuš
-> Tuner#2: Náhodou mohlo by být hůř, na to že denně jezdí do práce..A to jí nešetřím
00:54:16
30.12.2007
30.12.2007
Yombie
-> Tuner#2:
20:03:26
29.12.2007
29.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Yombie: Ony ty fotky už nejsou moc skutečnost.
20:00:53
29.12.2007
29.12.2007
Yombie
-> Nwkt: to ńńńńíééé.. to spis na dily, ja bych vzal pulku toho auta
21:28:37
28.12.2007
28.12.2007
Nwkt
-> Yombie: Lis
21:27:39
28.12.2007
28.12.2007
Yombie
Co bude dál? Rozebrání? Nebo? Proč vlastně "zrušeno" ?
00:10:28
28.12.2007
28.12.2007
Yombie
Krásnej stejněbarevnej bráška. Krása. Všechny plechy krásně rovný, ne jak ty moje přední blatníky Skládám poklonu.
10:53:30
03.09.2007
03.09.2007
MATTESS
-> Nwkt: -> Tuner#2: tam, kde jim bude sladce