skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
21:07:17
17.11.2004
17.11.2004
Hanuš
Přidány nové fotky.
21:07:05
17.11.2004
17.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: Tak modrá je auto do práce... To bych spravoval ruskym způsobem -> Kladivem...
21:05:26
17.11.2004
17.11.2004
Hanuš
Přidány nové fotky.
19:45:16
15.11.2004
15.11.2004
Hanuš
-> Jarda2: Tak jezdi opatrně. Modrý by bylo škoda
15:41:50
15.11.2004
15.11.2004
TUNER
-> Jarda2:
21:13:01
13.11.2004
13.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: Tak jsi určitě zrovna šahal po rádiu že si ho pustíš a ... Jaro je ještě daleko... Já už jsem to taky radši zavez do boudy...Radši budu sundavat srny přez zimu s modrou... :-)
18:09:52
12.11.2004
12.11.2004
Hanuš
-> Jarda2: Právě jsem měl rádio ůplně vypnutý. Dobijel jsem baterku aby vní do jara něco zbilo
-> TUNER: Ty maj vzorku ještě hodně. Ty než ojezdíme tak to dřív schnije Zkuz je namontovat na Zelenku
-> TUNER: Ty maj vzorku ještě hodně. Ty než ojezdíme tak to dřív schnije Zkuz je namontovat na Zelenku
07:48:21
12.11.2004
12.11.2004
TUNER
-> Hanuš: Takovýhle zimáky mi doma asi 3 přebejvaj....Nechceš je do rezervy?Míval jsem je kdysi na Zlatce...
20:21:01
11.11.2004
11.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: Ty sis určitě vychutnával hudbu co ? a jak jsi byl zaposlouchanej tak jsi zapoměl že jedeš na sněhu co ? Buď rád že to neodneslo ještě něco jinýho... Radši si tu hudbu vymontuj...
18:21:11
11.11.2004
11.11.2004
Hanuš
-> TUNER: -> Antituner: Já jel zas pomalu. Na 2jáka bez plynu. Na náší druhej lemře jsou taky letnáky a je to uplně něco jinýho. Dnes jsem jí přezul na zimáky 14" 175/80? nebo snad i víc.Průchodnost v terénu je neuvěřitelná. Pod tunelem je pořád přes 20 cm a to se těžko orve.
-> MATTESS: Kdyby tam ten rošt nebyl tak by to odneslo něco jinýho. Třeba kuna v kufru....
-> MATTESS: Kdyby tam ten rošt nebyl tak by to odneslo něco jinýho. Třeba kuna v kufru....
13:46:19
11.11.2004
11.11.2004
Ampér
-> Hanuš: Ty si pacient,jakto že já sem jezdil na sněhu 2 zimy a v poho!I na zamrzlim rybníku a nic.To víš zimáky protektory se špalkama jsou na sněhu nářez .Já se těšil jak si zakrosíme na sněhu,holt budu muset dát dohromady českou poštu a vyrazíme.P.S. na sněhu se má jezdit pomalejš
07:08:11
11.11.2004
11.11.2004
TUNER
-> MATTESS: Jejdanánku,kdopak se to učí jezdit za zhoršenejch podmínek...? Ještě že ni vážnýho!!Jooo mě se to s 29,5 koňovym chcípákem nemůže stát,protože neudělá takovou rychlost aby mu to na ledu podklouzlo.....
06:50:49
11.11.2004
11.11.2004
MATTESS
-> Hanuš: Jeste ze jsi sel na druhou stranu a ne k nam To vis, zelezny rosty na popelnice jsou svine
18:11:07
10.11.2004
10.11.2004
Hanuš
-> Tuner#2: -> Antituner: Jo sliky na sníh není to pravý. Odneslo to rameno. Plechy OK. Přední kolo to taky přežilo, je tam jen dirka mohl být elektron v háji. S cháním teď ještě 4 písty , stabilizátor 20. Dám i tvrdý pružiny a přemýšlým o nějakých jiných kolech. 15" by stačily.
16:33:32
10.11.2004
10.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antituner: To je tak, když na sjetech letňákách jezdí po 15 cm sněhu a břečky... No ale všechno zlé je pro něco dobré - alespoň budeš mít pořádnou nápravu.
16:21:55
10.11.2004
10.11.2004
Ampér
-> Hanuš: Co ty paciente,to si nekde vzal ramenama nebo chces zlepsit jizdni vlastnosti?Jestli si neco vzal tak to nemas mit tak snizeni .P.S. Garner by mozna neco mel,kdyz ted rozebiral ty 2 shade.
18:15:13
09.11.2004
09.11.2004
Hanuš
Právě dnes jsem dovezl auto na zimoviště. Přez zimu musím udělat GO přední nápravy vyztužit, tvrdší pružiny snad i stabilizátor , původně se mi do toho nechtělo ale okolnosti napomohly...... (chuděrka, au au), Nemá někdo náhodou zachovalou nápravu nebo alespoň spodní ramena???
18:07:27
09.11.2004
09.11.2004
Hanuš
-> Jarda2: Ten prográmek mám doma. Tak se pro něj někdy stav
21:01:31
08.11.2004
08.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: A nový foto jo ? Ten náhled jsi dělal v tom programu na tvorbu spořičů že jo ? A kdy vyjedeš s Jawou 21 RS ?