skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
19:07:15
20.12.2004
20.12.2004
Jarda2
-> Hanuš: Tak co už jsi tam volal ? Myslim tu věc jak jsme posledně objížděli a za co by mi mohla modrá nafackovat...
19:48:45
15.12.2004
15.12.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Až příjde čas tak jí sklepnu za tejden. .
19:03:03
15.12.2004
15.12.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: No o tom zacházení bych pomlčel ne dělám si srandu - hlavně už aby jsi začal i Ty něco dělat a ne jen buzerovat mě :o)))
18:22:57
14.12.2004
14.12.2004
Hanuš
-> **R@ZOR**: Ty nový jdou na auto a ty starý tak do šrotu.
-> TUNER: Asi si řek snížit o 8 cm tak pružinu žíznout taky 0 8cm spíš víc, tím se nic nezkazí. Dřepělo to na uříznutých dorazech.Chudinka náprava. Takový zacházení si nezaslouží.
-> TUNER: Asi si řek snížit o 8 cm tak pružinu žíznout taky 0 8cm spíš víc, tím se nic nezkazí. Dřepělo to na uříznutých dorazech.Chudinka náprava. Takový zacházení si nezaslouží.
06:58:59
14.12.2004
14.12.2004
TUNER
-> Hanuš: Koukam původní majitel byl pěkný prase....Takhle tu pružinu ojebat....
00:06:59
14.12.2004
14.12.2004
R@ZOR
-> Hanuš: Ty starý, nebo nový? :-)
20:44:00
13.12.2004
13.12.2004
Hanuš
přidány foto původních pružin . Pokud je někdo chce tak se ozvěte.
18:29:37
09.12.2004
09.12.2004
Hanuš
-> Jarda2: Pracuju na tom. Snad už brzy.To poznáš
19:32:43
08.12.2004
08.12.2004
Jarda2
-> Hanuš: tak co bezdrát ? Už máš nějaký podrobnější info ?
12:33:11
02.12.2004
02.12.2004
Ampér
-> Hanuš: Ty si ale chofato
18:55:35
01.12.2004
01.12.2004
Hanuš
-> Antituner: Závidíš co tak nebuď smutnej. K čemu je ti hodně pér když nejsou použitelný. To je lepší jedno a pořádný
16:28:22
01.12.2004
01.12.2004
Ampér
-> Hanuš: Jé Hanuš má nový péra,Hanuš má nový péra. Co budeš dělat s tolika péry?Chudáci holky
18:41:42
25.11.2004
25.11.2004
Hanuš
-> Antituner: Právě dnes mi přišly pružiny a výztuhy. Akorád to ještě nemám kam navařit
17:17:28
24.11.2004
24.11.2004
Ampér
-> Hanuš: To rameno neupadne,dyk to není tak zlý,mohlo bejt hůř. A to že piješ každej den-tím myslíš vodu né Kdyby si aspoň pil to pivo pořádně.
22:57:05
18.11.2004
18.11.2004
Hanuš
-> Tuner#2: Já v zimě nedělam nic ani v dílně .Nebude vůbec čas(denně ). Rameno počká. Snad neupadne do jara.Pak se uvidí Už je mi z toho
14:10:44
18.11.2004
18.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Hmm, pěkný rameno - no alespoň se nebudeš v zimě flákat a budeš něco dělat
21:18:58
17.11.2004
17.11.2004
Hanuš
-> Jarda2: Možná i dřív ..
21:16:52
17.11.2004
17.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: A nebo na jaře sekyra...
21:15:09
17.11.2004
17.11.2004
Hanuš
-> Jarda2: No po rusku bych to nezkoušel. Budeš mlátit do jedný věci a upadne ti jiná. Lepší je flexa a CO2.
21:11:51
17.11.2004
17.11.2004
Jarda2
-> Hanuš: To už jsi sem jednou psal ...