skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
11:23:44
06.12.2006
06.12.2006
Hanuš
Jak tak na to koukám, nějaká aktualizace by neškodla
15:07:18
02.11.2006
02.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Vím, jsou v Andrtovi a vím i parametry L/A co mám v dokumentaci k L/A - tak to prosím najdi.
14:13:10
02.11.2006
02.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Samozřejmě že jsem je testoval,tedá já ne,ale v Invelu...Protokol mam doma...Pokud víš parametry seriový pružiny,tak můžeme porovnat...Ale musim ho napřed najít...Nevim jesi je na Sedlecku,bo v Plzni...
13:41:20
02.11.2006
02.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Mimochodem Ty jsi ty svoje nějak testoval - docela by mě zajímalo o kolik jsou tužší, ale to asi nevíš co?
11:52:29
02.11.2006
02.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Co je podle tebe testování - odvoz do Inveltu a změření při určité zátěži - ne to ne - já jsem měl ten pocit při porovnání na vyndaných pružin, kdy jsem je zkoušel svou vahou, Hanuš zas pocitově na autě. každopádně je tam tak malej rozdíl, že je to fakt o pocitech a to že zkrácená pružina je tvrdší je fakt - to neokecáš.
11:44:33
02.11.2006
02.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: A vy jste je nějak testovali? Nebo jen tak "od oka" se zdají že jsou tužší...?
11:19:37
02.11.2006
02.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Z toho plyne, že Sakyho už kratší pružiny se sériovýma vlastnostma jsou de fakto měkčí a pokud k tomu dal jen 10% tuhosti, tak jsou tak možná nastejno s těma sériovýma, možná tvrdší - to neumím posoudit. Mě se zdají trochu tvrdší, Hanušovi zas měkčí.
10:54:07
02.11.2006
02.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Logicky - je to v podstatě tyč a čím bude kratší, tím bude tvrdší (hůře se ohýbat) - to je fyzika mladý pane
Vždyť se to probíralo v diskuzi už asi 1000x
Vždyť se to probíralo v diskuzi už asi 1000x
07:53:06
02.11.2006
02.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Hele jak jsi přišel na to,že když se zkrátí pružina,tak že ztvrdne....?
20:12:32
01.11.2006
01.11.2006
Nwkt
-> Hanuš: Spíš nemoc
20:11:24
01.11.2006
01.11.2006
Hanuš
-> minno: No nějak jí poslední rok zanedbávám našel jsem si jiného miláčka
19:19:18
01.11.2006
01.11.2006
minno
-> Hanuš: možno by sa patrilo po roku to tu zaktualizovať
18:57:29
01.11.2006
01.11.2006
Hanuš
Pokud by někdo chtěl Sakyho tvrdý přední pružiny mám je tu
18:49:22
01.11.2006
01.11.2006
Nwkt
-> Tuner#2: Jo to mi řikal taky že mu někde reznou. Já právě nevim co bude nejlepší, jestli říznout série nebo koupit kratší od Sakyho. Zase to nechci nijak extrémně snižovat. Hanuš to má na muj vkus už moc nízko
14:53:20
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Teď už je tam nemá. Já ty pružiny zkoušel venku a pocitově jsou tužší než série, takže nesmíš věřit všemu co říká Hanuš - dali tam zpět uříznutý série, ale vyšší, takže mu to nechodí tolik na dorazy. Problém je ten, že si saky neuvědomil, že sérii když zkrátíš z těch cca 284mm na třeba 250, tak ale zkrácením ta pružina změní vlastnosti a je tvrdší. nevím o kolik, ale tvrdší je (možná o 5 -15%?? ). Pokud teda udělal 250 dle sériových parametrů s tvrdostí o 10% vyšší, tak ve finále může opravdu být ta pružina měkčí než zkrácená série, ale taky ne - záleží o kolik ztrvrdne ta série zkrácená - to nevím. Proto uvažuju taky o výrobě jiných aby to bylo tak jak má, ale je to běh na dlouhou trať a nemám na to čas...
14:30:10
01.11.2006
01.11.2006
Nwkt
-> Tuner#2: Hanuš mi řikal že je tam nemá, prej se mu zdáli moc měkký, já bych chtěl taky nějaký kratší, ale právě nevim jestli tyhle nebo říznout sérii a nebo si nechat udělat, ale nevim jaký parametry
12:48:51
01.11.2006
01.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> babo6666: Ano je uříznutý ten závěrný závit - pokud máš Sakyho pružiny 250mm.
12:23:39
01.11.2006
01.11.2006
babo6666
prosim ta napis mi jak si skratil tie struny ty si iba odrezal ten vrchny zavit???
23:16:07
14.10.2006
14.10.2006
Hanuš
-> Mišell: Ta měla být původně nerezová...k realizaci doposud nedošlo...