-> Hanuš: Nekeceeej,tak jsi se na to dostal?
No jooo,když máš dovolenou...
Už se mi počítá bedna,tak se připrav...Těch 55 litrů bych tam asi jen tak nenacpal....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
13:08:07
16.06.2006
16.06.2006
TUNER
13:04:35
16.06.2006
16.06.2006
Hanuš
> Tuner#2: Nebudeš tomu věřit ale už to jezdí
13:03:56
16.06.2006
16.06.2006
Hanuš
> Tuner#2: Nebudeš tomu věřit ale už to jezdí 9 9 9 4
13:03:37
16.06.2006
16.06.2006
Hanuš
-> Tuner#2: Nebuddeš romu věřit ale už to jezdí
14:34:44
01.06.2006
01.06.2006
Hanuš
-> Jerry: Mladej copak je ti ksmíchu ?
22:41:46
31.05.2006
31.05.2006
Jerry
-> Hanuš:
17:29:05
17.05.2006
17.05.2006
Hanuš
-> Thomason: jj Díky. Ty ovály jsou za tu cenu super. Mají i celkem pěknou citlivost, tak hrajou pěkně i na rádio
20:37:58
16.05.2006
16.05.2006
Tomika
zdravim, tu hudbu mas vymazlenou, hlavne ta zastavba v prednich dverich...to je parada. chci se zeptat jak ses spokojenej s tema ovalama od HERTZU vzadu. taky o nich uvazuju. maj docela pekny parametry za supr cenu... dikes
06:58:53
29.04.2006
29.04.2006
MATTESS
-> Hanuš: Měl bys změnit text, ty plánované srazy nějak nevychází
To moc taky nevydržel, jako ten máš na 105-ce
To moc taky nevydržel, jako ten máš na 105-ce
18:02:18
28.04.2006
28.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Jj to jsi taky říkal, že to bude šmít 10 x než vyjedu já a já už skoro rok jezdím
17:59:36
28.04.2006
28.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: No snadd to bude dřív než toho dachla
17:57:26
28.04.2006
28.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: No jsem zvědavý co postavíš.
17:54:39
28.04.2006
28.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: To doženu vačkou
17:33:19
28.04.2006
28.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: No uvidíme - máš tam přeci jen 4,22 a to je znát
17:25:08
28.04.2006
28.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: Ještě nezadřel, ale daleko od toho není.... no škodofka už mi nic nepřekvapí... Ale až to dám do kupy aby jste pak stíhaly mě
16:48:08
28.04.2006
28.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: A co se stalo - to to zadřel, nebo co? já jsem Ti říkal, že to nebude jen tak a doufám, že se nezlobíš, že jsem to přivolal Alespoň nám budeš na srazy stíhat, pokud na nějaký pojedeš až tam bude fa.
08:38:08
28.04.2006
28.04.2006
Ampér
-> Hanuš: Starej a kudlu ,dyť ho předjedu i na dachlu .Tak si sežeň 105-ku,každej chce větší výkon,ale menší nee.
19:11:12
27.04.2006
27.04.2006
Hanuš
-> Tuner#2: No dal tomu asi kudlu nebo to moc setril a auto nebylo na to zvyklý
No ono občas svítilo mazání, tak jsem myslel, že blbne čidlo, oleje tam bylo dost... Ale jak to tak vypadá, tak čidlem to nebylo...
No 120ku schánět smysl nemá, to jsou všechny před smrtí, a fačko 136ka se snad nějaký ukáže.Prostě v nějakým schopným stavu na 3 roky...
No ono občas svítilo mazání, tak jsem myslel, že blbne čidlo, oleje tam bylo dost... Ale jak to tak vypadá, tak čidlem to nebylo...
No 120ku schánět smysl nemá, to jsou všechny před smrtí, a fačko 136ka se snad nějaký ukáže.Prostě v nějakým schopným stavu na 3 roky...
18:25:25
27.04.2006
27.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Co Ti s tím táta provedl? byl jsem včera na montáži v Praze a tak jsem vůbec měl čas datlovat sms. O motoru žádným nevím, ale rozhoď sítě tady a nebo si dej inzerát. problém je, že fáčko v dobrém stavu už asi moc nebude.
14:25:45
22.03.2006
22.03.2006
Zdany
-> Hanuš: Kuju. :)) Je to strojovna. :)) jeste ze se to da nastavovat pres internet. :))