skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
10:44:25
08.09.2005
08.09.2005
kirri
-> Hanuš: dej ji me ja ji ucite uzivim
10:34:12
08.09.2005
08.09.2005
Hanuš
-> TUNER: Aparatůru asi dám starýmu do felny . Stejně to nehraje..Tím poplašíš tak starou blažkovou, ale nic víc..
10:32:13
08.09.2005
08.09.2005
Hanuš
-> Tuner#2: Tak to se nauč počítat...... teď na srazy není nálada, stejně tam pořád jezdí stejný auta...... ono tozas příjde....
07:35:43
08.09.2005
08.09.2005
TUNER
-> fine_ray: Myslim že by ti měl Hanuš předat aparaturu,protože on jí nevyužije a akorát se mu válí v garáži...Ty aspoň jezdíš na srazy a byla by věčí bžunda....
00:11:59
08.09.2005
08.09.2005
fine_ray
-> Tuner#2: nu mě to tak příde, že já sem byl skoro na víc :-).. ne skoro... Běšiny, Virt, Křivonosko :o)
15:00:34
07.09.2005
07.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: No a byl na jednom...
14:42:24
07.09.2005
07.09.2005
fine_ray
-> Hanuš: hele ještě že v tom seznamu plánovanejch srazů máš "skoro všechny"
13:15:53
07.09.2005
07.09.2005
Hanuš
-> TUNER: z jakýho seznamu??? pacientů??
10:34:47
07.09.2005
07.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER:
06:07:13
07.09.2005
07.09.2005
TUNER
-> Hanuš: Ty woe si s těma dachlama děláš kozy neee.
Asi tě budeme muset vyřadit ze seznamu.....
Asi tě budeme muset vyřadit ze seznamu.....
22:31:15
06.09.2005
06.09.2005
Hanuš
-> TUNER: Na 17tyho mam jinou akci, je blíž a srandy hafo
06:21:01
06.09.2005
06.09.2005
TUNER
-> Hanuš: Si to užij.....Doufam že jedeš Doksy,vysílač už prej je,zatim v monu a čeká se na krystal aby bylo stereo.....Takže by jsi měl ject....
20:22:12
05.09.2005
05.09.2005
Hanuš
-> Tuner#2: -> TUNER: Uvidíme se v Essenu www.essenmotorshow.de/
20:03:08
05.09.2005
05.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Kecale - kdybys přes týden makal a nelítal za sousedkou, tak jsi mohl ject s náma
10:32:41
05.09.2005
05.09.2005
fine_ray
-> TUNER: no jo to se někdo tak má.. napište mi typ, ať vim!
06:40:04
05.09.2005
05.09.2005
TUNER
-> Hanuš:
Jooo,fakt suprovej srazík...jen to počasí nevyšlo...
Ale dB Drag neměl chybu...a 1: místo f tombole taky ne....
Jooo,fakt suprovej srazík...jen to počasí nevyšlo...
Ale dB Drag neměl chybu...a 1: místo f tombole taky ne....
07:52:06
04.09.2005
04.09.2005
Hanuš
-> fine_ray: Já tam ject chtěl, jenže mi do toho vlezlo něco jinýho.Krybych to tam videl, určitě bych zas nespal a plánoval upgrae .Se stávající sestavou už nechci nic dělat...... Už nechci být pacient....
17:47:06
03.09.2005
03.09.2005
fine_ray
-> Hanuš: si měl jet Křivonosko! Super inspirace!
09:13:48
21.08.2005
21.08.2005
fine_ray
-> Hanuš: achá! já sem jen zkopíroval Tvůj text vlastně sem nevěděl že nebylo nový
18:17:50
19.08.2005
19.08.2005
Hanuš
-> fine_ray: Chybná formulace spíš "jiná řídící jednotka" :-)))
-> Crack: Alpine cda-9813R, není ůplně nový, původní cena nového bývala kolem 18Tkč... Na autohifi ve fóru se občas nějaký oběví...
-> Crack: Alpine cda-9813R, není ůplně nový, původní cena nového bývala kolem 18Tkč... Na autohifi ve fóru se občas nějaký oběví...