skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
12:58:06
19.08.2005
19.08.2005
fine_ray
-> Crack: cituju: "evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R" a cenu najdeš v nějkým obchodě na netu
23:33:50
18.08.2005
18.08.2005
Crack
-> Hanuš: co je to za rádio a jeho cena???
22:32:27
18.08.2005
18.08.2005
Hanuš
-> fine_ray: Ok. já vůbec nejsem pacient
10:53:08
18.08.2005
18.08.2005
fine_ray
-> Hanuš: teda až to budeš mít hotový tak se budem sejít abych si to poslech seš blázen .
16:14:57
21.07.2005
21.07.2005
Zdany
Jooo Mr. Pacient již provedlu Upgrade.... hmmmmmmmm .... Gratuluji....
09:43:37
21.07.2005
21.07.2005
fine_ray
-> Hanuš: "no to je hustý radijko.." fakt pěkný!
-> TUNER: Já jezdim na zimákach pořád
-> TUNER: Já jezdim na zimákach pořád
06:52:37
21.07.2005
21.07.2005
MATTESS
-> TUNER: Taky jsem je pak mohl vzit a vyhodit
06:15:59
21.07.2005
21.07.2005
TUNER
-> Hanuš: Rádijko paráda....
Hned máš u EMMY jeden bod k dobru.....
Hned máš u EMMY jeden bod k dobru.....
06:15:17
21.07.2005
21.07.2005
TUNER
-> MATTESS: Tak dneska první jízda do práce na letních.....Paráda....Opr
oti těm žvejkačkám......
Ale s těch zimáků už moc nezbylo....
Ale s těch zimáků už moc nezbylo....
22:16:24
20.07.2005
20.07.2005
Hanuš
tak už je tu fotečka.....
15:57:18
20.07.2005
20.07.2005
MATTESS
-> TUNER: To samy ja mel loni, koncem cervence jsem je konecne nazul. To byla zmena
13:32:35
20.07.2005
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No to rádio občas nad námi vyhrávalo - je snad chytřejší než my s Hanušem dohromady :o))
JJ to je goood.
JJ to je goood.
13:17:48
20.07.2005
20.07.2005
TUNER
-> Tuner#2: No vidíš,já na ekvalizer ještě ani neměl moc času ho nějak nastavit.Ale zkoušel jsem ho a jde to dost pomalu a složitě.....Chtělo by to mít pár hodin čas a pohrát si s tim.....
Dneska konečně dam letňáky na chcípáka...v půlce léta,dobrýýý cooo.
Dneska konečně dam letňáky na chcípáka...v půlce léta,dobrýýý cooo.
12:54:07
20.07.2005
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo něco jiného je aktivní vyhybka co to rádio má - to bych taky bral, ale to se dá vše nastavit na zesíku - spíš mě jde o ten ekvalizér - včera jsem se v tom trochu vrtal a nakonec bylo nej tone defeat - tzn. bez korekcí
12:50:02
20.07.2005
20.07.2005
Labros
Tak lepší R /////A DIO než RAAAdio :-)))
12:49:13
20.07.2005
20.07.2005
TUNER
-> Tuner#2: No myslim že tim nastavenim zvuku co je v radiu nic nezkurvíme....Spíš naopak potlačíme frekvence který nebudem chtít do danejch reproduktorů pustit a tim zvýšíme jejich zatížitelnost atd.....
-> PepaS: 9813
-> PepaS: 9813
12:47:45
20.07.2005
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PepaS: JJ nákaza ///A 9813...
12:39:08
20.07.2005
20.07.2005
PepaS
-> TUNER: Copak Hanus uz je takyi ///A positive?
12:34:33
20.07.2005
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jak jsem pasl - dám tam co mám a kašlu na to - nemá se cenu pořás s někým přehánět - mě to bude hrát slušně a to mě stačí Nepotřebuju nějaký parametrický ekvalizér, kterým to akorát víc zkurvíš, než vylepšíš :o)) i doma jedu bez korekcí a na to mě ten Clarion bude stačit.