skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Otcova upravená 120 v dávných dobách.To to auto již už dávno není,ale chtěl jsem vám jen popsat a ukázat že znovu bude dělané mnou a některé díly zustanou z toho auto.
Podvozek:
Přitvrzené tlumiče polosintetickým olejem,pružiny sachs sporting byly už oreginály snížené.
kola byli dobové Kopretiny na pneu Barum Brilantis 185/60
Vzadu dané podložky 20mm. a vlečená náprava.
přední náprava naní byl udělán negativní odklon kol 1°.
převodovka 5q stálý převod 3,9
Motor:
Převrtaný nový blok 136 na objem 1450,osmikanálová 50kw hlava z felicie snížená,vyleštěné a zvetšené sací a vyfukové kanálky,tvrdší pružiny ventilu,ventily byli také jiné.Závodní T-písty pruměr 80mm.
Krmil to karburátor T613 který byl jinak natriskovaný oproti oreginálu.
Klika favorit,ostrá vačka uhel už nevím ale myslím že tam bylo 286/284 nejsem si ted jistý.
Spojka z felicie 1.6 sachs.Setrvačník byl odlechčen + řemenice.výkon 96koní měřen na brzdě,diagram už boužel není.Výfuk vypadal jako seriovka byl ovšem stavěn na výkon motoru,byl mohutnější a bez dvou příček.
Sem tam se dal příčný výfuk který je zrovna vidět,vykon však nebyl jako z origo stavěným výfukem,bylo to pouze na parádu.
Motor stavela firma Tommu motor tuning v 98 roku.
Motor bych rád ukázal ale boužel nejsou fotky.
Interier:
Byl seriový,pouze přídavný otáčkoměr a sedačky Recaro z Opla.Dbalo se spíše na exterier podvozek a kola.
Exterie:
Barva zelená agáve.Přídavné světlomety oreginál Pal pruměr 18cm.střešní okno,dlouhý nasávač na kapotu.Dvě mlhovky vzádu kvuli občasnému nandání příčného výfuku se jedna z dělávala.Vypadalo to jako čistě civilní auto,každý se zaním otáčel.
Na fotkách si mužete povšimnout mně v 8 letech,dnes je mi 17 a pomalu už dávám věci na hromadu abych postavil znovu tohle auto,jsem sním spoután už od malička a moc se mi líbí styl jeho udělání.Mám motor,který pujde na přestavbu,světla z toho to vozu přídavná,převodovku 5q,vlečenou nápravu po generálce,a spostu dalších dílu.Auto mám zamluvené u jednoho dědečka je jak nové je to škoda 125L.jako nová a už jen čeká na mně,pujdou na tom udělat ty samé upravy co jsem zminoval v tom to textu.Takhle vypadala otcova upravovaná 120jestli jste se na to dívali tak Děkuji za pozornost.
Podvozek:
Přitvrzené tlumiče polosintetickým olejem,pružiny sachs sporting byly už oreginály snížené.
kola byli dobové Kopretiny na pneu Barum Brilantis 185/60
Vzadu dané podložky 20mm. a vlečená náprava.
přední náprava naní byl udělán negativní odklon kol 1°.
převodovka 5q stálý převod 3,9
Motor:
Převrtaný nový blok 136 na objem 1450,osmikanálová 50kw hlava z felicie snížená,vyleštěné a zvetšené sací a vyfukové kanálky,tvrdší pružiny ventilu,ventily byli také jiné.Závodní T-písty pruměr 80mm.
Krmil to karburátor T613 který byl jinak natriskovaný oproti oreginálu.
Klika favorit,ostrá vačka uhel už nevím ale myslím že tam bylo 286/284 nejsem si ted jistý.
Spojka z felicie 1.6 sachs.Setrvačník byl odlechčen + řemenice.výkon 96koní měřen na brzdě,diagram už boužel není.Výfuk vypadal jako seriovka byl ovšem stavěn na výkon motoru,byl mohutnější a bez dvou příček.
Sem tam se dal příčný výfuk který je zrovna vidět,vykon však nebyl jako z origo stavěným výfukem,bylo to pouze na parádu.
Motor stavela firma Tommu motor tuning v 98 roku.
Motor bych rád ukázal ale boužel nejsou fotky.
Interier:
Byl seriový,pouze přídavný otáčkoměr a sedačky Recaro z Opla.Dbalo se spíše na exterier podvozek a kola.
Exterie:
Barva zelená agáve.Přídavné světlomety oreginál Pal pruměr 18cm.střešní okno,dlouhý nasávač na kapotu.Dvě mlhovky vzádu kvuli občasnému nandání příčného výfuku se jedna z dělávala.Vypadalo to jako čistě civilní auto,každý se zaním otáčel.
Na fotkách si mužete povšimnout mně v 8 letech,dnes je mi 17 a pomalu už dávám věci na hromadu abych postavil znovu tohle auto,jsem sním spoután už od malička a moc se mi líbí styl jeho udělání.Mám motor,který pujde na přestavbu,světla z toho to vozu přídavná,převodovku 5q,vlečenou nápravu po generálce,a spostu dalších dílu.Auto mám zamluvené u jednoho dědečka je jak nové je to škoda 125L.jako nová a už jen čeká na mně,pujdou na tom udělat ty samé upravy co jsem zminoval v tom to textu.Takhle vypadala otcova upravovaná 120jestli jste se na to dívali tak Děkuji za pozornost.
Herbi 1450 - komentáře:
14:57:59
24.07.2008
24.07.2008
capuccino
Takže motor byl docela našlapanej. vypadala moc pěkně, tak doufám že uděláš replicu jak tam pišeš. držím palce....