skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tady je stručný popis auta:
Karoserie: původně škoda 120, ale kompletně rozebrána, odlechčena, vyvařena a zesílena.
Podvozek: Vpředu: kompletně vyvařená náprava. pružiny jsou seriové, tlumiče jsou HP sporting,
příčka mezi tlumiči. plánuje se silnější stabilizátor
Vzadu: také komplet vyvařená náprava, podélná ramena na unibalech, pružiny seriové,
příčka mezi tlumiči, tlumiče HP sporting
Kola: nevim značku ale jsou to 13" šířka je 7", gumy jsou tam Dunlop 200/530 13
Interiér: vevařený ochraný rám, sedačky Jacky autosport, 4 bodové pásy OMP, volant OBA (dlouhá nába).
jinak všechny tlumící materiáli jsou pryč, na tunelu odpojovač baterie.
Exteriér: širší zadní blatníky, zadní kapota LR (lamino), v kufru šachta na chlazení a průduch v kapotě,
všechna okna kromě čelního jsou plastové, odpojovač na baterii.
Motor: popis motoru dodám později
Převodovka: 5q se stálym převodem 4,44.
Do budoucna: poskládat převodovku
kotoučovej zadek
strmější řízení
webery
a ještě mnoho jiných věcí
Karoserie: původně škoda 120, ale kompletně rozebrána, odlechčena, vyvařena a zesílena.
Podvozek: Vpředu: kompletně vyvařená náprava. pružiny jsou seriové, tlumiče jsou HP sporting,
příčka mezi tlumiči. plánuje se silnější stabilizátor
Vzadu: také komplet vyvařená náprava, podélná ramena na unibalech, pružiny seriové,
příčka mezi tlumiči, tlumiče HP sporting
Kola: nevim značku ale jsou to 13" šířka je 7", gumy jsou tam Dunlop 200/530 13
Interiér: vevařený ochraný rám, sedačky Jacky autosport, 4 bodové pásy OMP, volant OBA (dlouhá nába).
jinak všechny tlumící materiáli jsou pryč, na tunelu odpojovač baterie.
Exteriér: širší zadní blatníky, zadní kapota LR (lamino), v kufru šachta na chlazení a průduch v kapotě,
všechna okna kromě čelního jsou plastové, odpojovač na baterii.
Motor: popis motoru dodám později
Převodovka: 5q se stálym převodem 4,44.
Do budoucna: poskládat převodovku
kotoučovej zadek
strmější řízení
webery
a ještě mnoho jiných věcí
Škoda 130 L/A - komentáře:
14:46:26
29.03.2011
29.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 29.03.11 14:43:22: Jo to jo, koukám na ten datum, ale já to první z hrobu nevytáhnul, jen jsem se svezl
14:43:22
29.03.2011
29.03.2011
havlik
-> Tuner#2: to trošku s hakénkrojcem po funuse ne?
14:13:44
29.03.2011
29.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo ten rám to je jiná liga... pěkný
12:50:33
29.03.2011
29.03.2011
MajoLR
Foto č.6 je už o niečom inom ako foto č.4... Krásna práca!!!
13:14:12
11.06.2008
11.06.2008
Vindy
-> Matsoft: jasně to je ona
13:13:35
11.06.2008
11.06.2008
Vindy
-> MATTESS: no do budoucna se s nima určitě počítá, nemůže být vše hned na ráz, ale i s těma seriema to funguje fakt dobře
08:38:11
11.06.2008
11.06.2008
Matsoft
-> Vindy: toje ta zelena, co se obcas prohani po Litni?
07:00:09
11.06.2008
11.06.2008
MATTESS
-> Vindy: nechtělo by k tlumičím přizpůsobit i pružiny?
23:11:59
10.06.2008
10.06.2008
Vindy
tak je tu stručný popis.. díky za pochvalu. další info můžu zodpovědět na dotaz
20:52:15
10.06.2008
10.06.2008
Ing. Duso
hmm zaujimave.. fakt by se patrilo nejaky popis ! :D
19:04:39
10.06.2008
10.06.2008
magor-no1
parádní kousek , chtělo by to info
15:06:31
10.06.2008
10.06.2008
Vena
vypadá to zajímavě, chtělo by to nejaký popis