skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nazdárek auto tuning maniaci. Jsou tu super káry , a tak jsem se konečně rozhoupal že sem šoupnu i tu svojí Škůdku. Snad sem dobře zapadne. Buďte na ni hodní.Tak to by na úvod stačilo. No a teď trochu techniky :
Papírově to je Š 120L / 742, rok výroby 1988 s pětikvaltem z výroby ( Export do Německa ). Do Česka se vrátila v červnu 1991. Když jsem jí kupoval v červenci 1996, tak měla nalítáno něco málo přes 45 000 km a jsem 2 majitel v ČR , tedy třetí celkově. Při přívozu domů byla líná až k nevíře max. asi 135 km. Po těchto úpravách jsem z ní již dostal neuvěřitelnejch 175km ( Ověřeno Ford Escort 2.5 I ). Úpravy se dějí pomalu , a postupně, neboť jsem ženat ( šťastně ) .
Motor :
- Otevřené sání
- Větší trysky v karburátoru
- Leštěné sací + výfukové potrubí
- Silikonové zapalovací kabely
- Čtyřbodové svíčky BRISK
- Snížená hlava 120 - moc né spíš přerovnání nerovností
- Vložky a písty ze 130
- Odlehčená řemenice kliky
- Odlehčený setrvačník
- Nerezový laďák
- Olej polosyntetika MOGUL
- Zvedlej karbec o 13mm SEDR
Interiér :
- Volant Škoda Rally - průměr 29cm
- Polepy budíků- žluté - už vlastní výroba
- Vykapány ( špendlíkem - HRŮŮŮŮZA práce, ale super vzhled )všechny symboly kolem přístrojovky a ovládání barvou REVELL COLOR-MATT 25
- Řadička ( krátká a lomená )z Rapida i s kulisou
- Ozdoba řadičky - LEBKA ( chrom ) super
- Hliníkové pedály
- Modře nasvícený interiér ( pedály a panýlek nad rádiem )
- Elektrické stahování oken ( z Renaultu 25 )
- Pískovány číselné kódy na skla
- 1.Rádio Blaupunkt s CD 4x45W
- 2.Rádio Sony s cassette 4x30W
- Repro-přední dveře-SONY X PLÓD-XS-F1723
- zadní dveře-Sony středové
- zadní plato- R.T.O.-basové
- Dětská sedačka do 18 Kg
Exteriér :
- Alarm ( dálka )
- Centrál ( dálka )
- Střešní okno
- Stabilizátor prům. 18 mm
- Přitvrzené tlumiče 4x
- Přední pera zkrácená na 259 mm
- Nad zadní pera podložky o síle 24 mm
- Distanční podložky P- 24, Z- 29
- Černé fólie
- 4 hlasé famfáry s kompresorem - UKRADENY
- 2 hlasé elektrické
- Mnoho posičních světýlek
- Dálky a mlhovky od Wesem
- Ztmaveny přední a boční blinkry , zadní lampy
- Střešní okno
- Dvojité stěrače
- Nasávač SPORT
- Zadní velké křídlo RALLY
- Mračítka - MK Koša
- Plasty a spojlery od firmy ARPE :
- Sportovní maska se znakem
- Přední pod nárazník na mlhovky + plechový nástavec 5 cm vlastní výroby
- Lemy blatníků
- Kryty prahů
- Ofuky zadních sloupků
- Zadní pod nárazník na mlhovky
- Elektricky výsuvné antény 2x
- 1 na centrál
- 2 na rádio
- Melodie LAMBÁDA hlasitá při couvání
- Melodie ( jiná ) při otevření dveří či kapoty
- Nová plechařina + barva Červená RALLY srpen
Tady by měly bejt postupně všechny fotky auta i motorek co jsem postavil :
AUTO - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
MOTORKY - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
Papírově to je Š 120L / 742, rok výroby 1988 s pětikvaltem z výroby ( Export do Německa ). Do Česka se vrátila v červnu 1991. Když jsem jí kupoval v červenci 1996, tak měla nalítáno něco málo přes 45 000 km a jsem 2 majitel v ČR , tedy třetí celkově. Při přívozu domů byla líná až k nevíře max. asi 135 km. Po těchto úpravách jsem z ní již dostal neuvěřitelnejch 175km ( Ověřeno Ford Escort 2.5 I ). Úpravy se dějí pomalu , a postupně, neboť jsem ženat ( šťastně ) .
Motor :
- Otevřené sání
- Větší trysky v karburátoru
- Leštěné sací + výfukové potrubí
- Silikonové zapalovací kabely
- Čtyřbodové svíčky BRISK
- Snížená hlava 120 - moc né spíš přerovnání nerovností
- Vložky a písty ze 130
- Odlehčená řemenice kliky
- Odlehčený setrvačník
- Nerezový laďák
- Olej polosyntetika MOGUL
- Zvedlej karbec o 13mm SEDR
Interiér :
- Volant Škoda Rally - průměr 29cm
- Polepy budíků- žluté - už vlastní výroba
- Vykapány ( špendlíkem - HRŮŮŮŮZA práce, ale super vzhled )všechny symboly kolem přístrojovky a ovládání barvou REVELL COLOR-MATT 25
- Řadička ( krátká a lomená )z Rapida i s kulisou
- Ozdoba řadičky - LEBKA ( chrom ) super
- Hliníkové pedály
- Modře nasvícený interiér ( pedály a panýlek nad rádiem )
- Elektrické stahování oken ( z Renaultu 25 )
- Pískovány číselné kódy na skla
- 1.Rádio Blaupunkt s CD 4x45W
- 2.Rádio Sony s cassette 4x30W
- Repro-přední dveře-SONY X PLÓD-XS-F1723
- zadní dveře-Sony středové
- zadní plato- R.T.O.-basové
- Dětská sedačka do 18 Kg
Exteriér :
- Alarm ( dálka )
- Centrál ( dálka )
- Střešní okno
- Stabilizátor prům. 18 mm
- Přitvrzené tlumiče 4x
- Přední pera zkrácená na 259 mm
- Nad zadní pera podložky o síle 24 mm
- Distanční podložky P- 24, Z- 29
- Černé fólie
- 4 hlasé famfáry s kompresorem - UKRADENY
- 2 hlasé elektrické
- Mnoho posičních světýlek
- Dálky a mlhovky od Wesem
- Ztmaveny přední a boční blinkry , zadní lampy
- Střešní okno
- Dvojité stěrače
- Nasávač SPORT
- Zadní velké křídlo RALLY
- Mračítka - MK Koša
- Plasty a spojlery od firmy ARPE :
- Sportovní maska se znakem
- Přední pod nárazník na mlhovky + plechový nástavec 5 cm vlastní výroby
- Lemy blatníků
- Kryty prahů
- Ofuky zadních sloupků
- Zadní pod nárazník na mlhovky
- Elektricky výsuvné antény 2x
- 1 na centrál
- 2 na rádio
- Melodie LAMBÁDA hlasitá při couvání
- Melodie ( jiná ) při otevření dveří či kapoty
- Nová plechařina + barva Červená RALLY srpen
Tady by měly bejt postupně všechny fotky auta i motorek co jsem postavil :
AUTO - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
MOTORKY - album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=59...
Diesel - komentáře:
20:12:06
03.08.2004
03.08.2004
Diesel
Nazdárek.Aspoň je vidět co to sedí za experty u policajtů kteří vypisuji techničáky. No a co se týče tý druhý cívky, tak fakt je jen náhradní.Neboť se mi již stalo že mi mrcha jedna odešla v lese tak 50 Km od domova, a byla pěkná pakárna někoho otravovat, aby mi jednu funkční dovezl.
22:31:10
30.07.2004
30.07.2004
minno
a na čo ti tam sú dve cievky? to so sebou vozíš náhradnú? :-))
22:27:44
30.07.2004
30.07.2004
minno
tie údaje v techničáku sú všetky akési divné: typ 744 (miesto 742), objem 1164 (miesto 1174), výkon 38kW (to je stará norma, tuším ČSN, normálne to má byť 36,7kW ISO).
21:43:42
30.07.2004
30.07.2004
Diesel
Čauves. Díky za postřeh, ale opisoval jsem to z techničáku viz. foto.
19:56:37
28.07.2004
28.07.2004
liguere
budem maly rejpal. tvoj treti riadok popisu.urcite je to typ 744?
23:53:02
12.07.2004
12.07.2004
teta - zrušená registrace
Hm, pěkný. Tak tady máš mou porci bodíků.
20:12:08
08.06.2004
08.06.2004
Diesel
Čauves, ne né to bylo v lihu , a na motorce. Ale to už je dávno.
18:19:47
23.05.2004
23.05.2004
Zabak
jo jo taky ti dam body
18:17:34
23.05.2004
23.05.2004
Alan
-> Diesel: Snad si neměl nákou škoda havárku
22:13:47
22.05.2004
22.05.2004
Diesel
Čauves. Protože jsem po ošklivý operaci a chodím o berlích, tak nemám nové fotky. Ale už se na nich pracuje takže se máte na co těšit. Už brzy. Jo a díkes za hodnocení.
21:54:31
22.05.2004
22.05.2004
Swobody
Zdravim. Já vlastnim Š125L taky vývoz do Ňemecka. Jenže byla přitažená už v době kdy museli mít všechny auta ze zahraničí katalizátor,takže je to řešený papírama ze 105tky. Teď tam mám 136 motor z fáva. Jeden čas jsem tam měl i 130tku ale neosvědčila se životností. No ale můžeš se na ní kouknou. Jinak ti dávám 7 bodů jako Alan.
21:34:22
22.05.2004
22.05.2004
Alan
Líbí se mi máš u mě 7bodíků