skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
20:23:24
21.02.2010
21.02.2010
Kapřík
tak ten předek vypadá moc zajímavě
19:47:04
21.02.2010
21.02.2010
Rider skoda
-> Martin Filip: myslim,ze to bude o poznani lepsi nez predela evoluce,ale tenm zadek jsi myslim mohl poladit vic,furt mi prijde moc hranatej(napr .neco jako mel madman ten zadek ) ale jinak pekne!
19:33:28
21.02.2010
21.02.2010
CHLUP
Klobouk dolů..
16:11:12
28.12.2009
28.12.2009
škodík - zrušená registrace
držim palce
18:48:28
27.12.2009
27.12.2009
Martin Filip
foto bude ale jeste chvilku pockejte nerad to budu zverejnovat predcasne takze foto az koncem ledna to uz bude z vetší časti hotove.
23:34:24
26.12.2009
26.12.2009
CHLUP
-> Martin Filip: nějaký nový foto?
10:47:03
29.11.2009
29.11.2009
Kapřík
pěkně jsi se do toho pustil
09:58:53
15.11.2009
15.11.2009
matys
jj kousek od vás asi tak 200 metru mám rodinu jednou sme jeli kolem vás a jak sem viděl to auto tak sem nechápal respect
22:27:16
14.11.2009
14.11.2009
Martin Filip
jak se to vezme prevaznou cast roku travim v kozlach jinak jsem frydecak
13:06:58
14.11.2009
14.11.2009
matys
nejste náhodou z kozlovic
23:06:03
11.10.2009
11.10.2009
josh
drzim palce pri upravach
19:20:50
11.10.2009
11.10.2009
Martin Filip
Jinak auto uz je zase rozdelane a jde posledni uprava
19:19:52
11.10.2009
11.10.2009
Martin Filip
Tak převodovka je na onem světě skousel jsem novy rozdelovac jelo to lip nez se ozvala rana a je to vyresene.
19:53:54
07.10.2009
07.10.2009
Quest
protože klasický kit "Rychlý svazák" je lepší než tenhle s prominutím "Bastl"
19:49:28
07.10.2009
07.10.2009
Bucifalek
Tak tpdle je pěkně vyvonění auto gratuluju 2 dimezne škodovky proč je nevyráběly v tomdle provedení.Moc pěkná
00:01:34
30.09.2009
30.09.2009
gim
-> Martin Filip: auto je moc pekne udelany, predek parada, ale zadek je moc monstrozni, takovej kolmej. Tadle to ma moc pekne reseny img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/509_2004-06-16_1
0-55-09_46.jpg
22:36:36
29.09.2009
29.09.2009
syky.ja
když do toho budes rezat dej jiny prahy....tyhle jsou jak z nejakyho vetřelce
20:48:11
29.09.2009
29.09.2009
Martin Filip
jinak jsou na prodej, kola, brzdy, předni světla
20:45:48
29.09.2009
29.09.2009
Martin Filip
ne pres zimu pujde posledni faze uprav a pak se uz na to trvale vyseru takze pres zimu do toho zase riznu a pak budu resit jakou barvu na autko.takze v brne to bylo naposled vidět v teto fazi.tak se uz na to pomalu budu poustet.
16:39:23
29.09.2009
29.09.2009
Fén
Ty prahy tak zůstanou?