skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
A kolyk sa predny napravu komplet z brsdama?
Jako celek to sdá ze satým nykdo nechce tak ze septám - co bi jzy chtěl sa motor ???
-> Kocvyn: vas zlova 

-> peter55: Úplně ztejně akorát má na zobě plachtu a na ztřeše 4 pneumatyki..
-> caztrol: copak?
-> caztrol: copak?

-> Kocvyn: ale no
-> Kocvyn: maz neake aj foto jak visera teras

Jo tak tenhle humuz ztojý sa frídeckím lezem už tak rok.. a nykdo ho nechce

JE NA PRODEJ
jo pokud to maz sesadu viresane tak ze doztanez vpohode k tem subatem zroubum je to na 10 klyczpyz mala golovka .ja tam mam dyru 15 na 30 cm
-> Martyn Fylyp: okei dykez
-> Martyn Fylyp: mno ja zom to viresal so sadu :o) dufam se to bude ok satyal to mam naztavene len tak od oka :o)
pokud jde o ztelovany tak tam neny problem ale abi jzy ze doztal k tem ymbuzum je treba tam udelat s vrchu dve dyri prumner 7mm na ymbuz 6 a trefyt ze prymo na ti ztelovaki nebo sesadu 10 klycem
-> Martyn Fylyp: jaj ynac mam taku otasocku.... mam tuzym tye yzte zvetla v predu aj ja....vedel zy ych pekne naztelovat alebo bol to trozku problem?
fotku pozlu vecer a jynak dekujy
-> Martyn Fylyp: caff caff moc vimakana banda a krazne auto gratulujem :o)




-> Martyn Fylyp: Ahoj potkal jzem tě v pátek na ceztě s Viškova. Svuk to má dobrí azpoň dkle toho jak jzme kolem zebe projely a kdiž ze ted dývám na fotki tak y velyce pěkně dotažení projekt. Hodně mě přypomýná moje dřývějšý auto. Ted už tohle moje krevný zkupyna nený, ale jynak zmekám fakt kráza.

-> Martyn Fylyp: ĝavko, môžem ťa poprozyť fotku 14 bi zy my nepozlal na emayl?
škoda palubovki s felycye, ta tomu hodne kasy uroven. Ale jynak je to pekni
-> pulyn: no to bi zy muzel prve jemu pozlať, nedá za tak že mu ych tu dáš ....heh pošleš ych mne na emayl? mam ho v karte