skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
21:18:26
26.04.2010
26.04.2010
Martin Filip
Jo jinak veškere další fotky dodam až bude auto složene to je tak 3 týdny prace.pak uvidite
21:16:53
26.04.2010
26.04.2010
Martin Filip
no vidiš ale třeba to je to co se mi natom libi třeba mně už nebavi mit auto jako omalovanku.ale nazor je nazor .Uvidite až bude motor v kompletni podobě celkem tam ještě chibi dost věci.
20:03:04
26.04.2010
26.04.2010
Borin - Král tuzerů
-> Martin Filip: Ten motor jsi tou barvou docela slušně zazdil...nic proti, ale vypadá to děsně...s autem se sereš docela slušně a pak boxera napatláš komplet jednou barvou...motor by měl bejt pěknej a né jednolitá červená "krychle"
23:44:36
24.04.2010
24.04.2010
Martin Filip
ja s toho strach nema cele jsem to převařil takže by to prasknout nemělo.
ale stad se muže
ale stad se muže
21:44:43
24.04.2010
24.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin Filip: Taky bych se bál kitu na zadních nosníkách a i na blatníkách přes šrouby. Tam už muselo padnout kil a dle mě to bude praskat časem pokud bude auto ještě vůbec normálně jezdit a ne jen podval...
20:04:58
24.04.2010
24.04.2010
David V6
-> Martin Filip: kytování děláš sám?ted dělám na mym předku a je to sraní ale u tebe to musí být ještě horší,jinak supr stavba,pak to musím okouknout na živo,jinak u toho motoru by ti to mohlo praskat docela to tam pruží
14:25:17
24.04.2010
24.04.2010
Lubes - zrušená registrace
je to super...velmi pekne spracovane ....ale to sa bude opravovat ked sa nieco pokazi :-D....napriklad taka vymena blazniku :-D
13:28:08
24.04.2010
24.04.2010
Shader
Tak tenhle projekt vypadá hodně dobře... jsem zvědav na výsledek, jen tak dál
12:32:40
24.04.2010
24.04.2010
Martin Filip
pokud vsechno pujde jako ze nejde ale snazim se a že mi porad padaji klacky pod nohy tak bych chtel pulka kvetna .Chtel jsem mimon ale to kazdopadne nestiham ale tyden na to snad jo
10:17:08
24.04.2010
24.04.2010
wody - zrusena registrace
nádhera ,putuje do oblíbených..Kdy plánuješ vyjet na srazy?
09:54:08
24.04.2010
24.04.2010
CHLUP
tak to je masakr fakt nádhera
16:16:00
22.04.2010
22.04.2010
syky.ja
krasavec
14:56:53
21.04.2010
21.04.2010
honzula
auto by melo být v barvě bude mít interíer taky nějaké změny
22:00:12
19.04.2010
19.04.2010
Martin Filip
ma to na klasicke prevodovce ze 130 ale letosni sezonu pojedu s keramickou lamelo protoze nevim proc ale mnel jsem tam lamelu z 1203 a ta horela.mam to 8 ventyl.
23:54:26
18.04.2010
18.04.2010
Crazyy
cau.. malej dotaz .. na jake převodovce mas ten motor ? a mas to 18V nebo jen 8mi? chtel bych jej nacpat do stovky a jezdit amatery vrchy
21:54:48
16.04.2010
16.04.2010
honzula
vypada to dost dobře a interiér bude taky pozměněn?sem zvědav jak to bude vypadat v barvě a taky na srazech jaký bude mít auto ohlas
21:50:27
16.04.2010
16.04.2010
Martin Filip
takze nakonec barva ford focus ST oranžová energi nakonec už v utery se bude lakovat
06:52:45
16.04.2010
16.04.2010
Kapřík
tak toto bude masakr wau parádní!!!
23:38:26
15.04.2010
15.04.2010
Peťa
Laminát je lehčí, ale spojovat laminát a plech je jako mít tajně sex s vlastní sestrou, chvíli to vydrží, ale praskne to , až se vám narodí mrzáček. Sakra, to je metafora:)
23:01:58
15.04.2010
15.04.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
nebude to auto príliž tažké ked je to všetko z plechu laminát je lahší či ?