skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
22:09:24
15.04.2010
15.04.2010
Martin Filip
další a aktualní fotky budou snad přes vikend .
22:55:26
07.04.2010
07.04.2010
matusko39
serus mohol bi si mi poradit ako spravit te dveri abi sa mi dvihali hore ako tebe lebo men sa to velmi paci a neviam ako to spravil tebo som us zufali s teho neposlal bi si mi schemu ako sa to robi alebo ako si to spravil ty lebo to tie zavesi neboli kupovane ze ale podomacki spraene
21:41:01
23.03.2010
23.03.2010
Martin Filip
to co jsem tu napsal je realita pokud to nekdo stihne za tyden tak at to stihne ale ja musim chodit do prace a tohle mam jako koniček takže to je až na druhe koleji a skloubit to dohromady je většinou nemožne ale lambo se dělalo mezi vanocmi a z vlastních skušenosti vim že napoprve to nejde a nebude to fungovat protože je tam milion věci ktere pokud na sebe nebudou sedět tak to nebude fungovat a nebo tak blbě že to rači nemit namontovane a jenom takova banalni věc co si řekne člověk tlumiče na zdvih je věc na 3 dny skoušeni.
21:36:58
23.03.2010
23.03.2010
Peťa
-> Martin Filip: -> tunerdave: Marťas, Dave, už pouštíme do světa knowhow?? Jen to zmanagementujeme a finančně ošetříme trochu a posílám zájemcům na mail výkresy:))
20:36:03
23.03.2010
23.03.2010
tunerdave
-> Borin - Král tuzerů: no byl jsem u toho, a fakt týden ti na to nestačí... jo, stačí možná na 1 pokus, ale než to dopiluješ k dokonalosti, tak se do těch 3 měsíců vlezeš...( píšu za pracující lidi, kteří mají i něco jiného na práci než se 24 hodin vrtat v autě)
20:14:27
23.03.2010
23.03.2010
Josef Ollé/JOlle
-> Borin - Král tuzerů: Mno právě ty lidi jsou problém, jsem ze sídliště a města, nikoho, kdo má laser nebo plazmu (na podkovy) neznám... lidi jsou u mě největší problém...
16:51:28
23.03.2010
23.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Josef Ollé/JOlle: To ti nikdo neřekne, protože to asi nikdo nemá...tady každej chce všechno až pod hubu...tak je kup a uprav si to aby to pasovalo a nebo si je navrhni...zase tolik práce to není...ty 3 měsíce co tu padlo je asi nadnesený, protože tohle vymyslet a udělat je tak na tejden - 14 dní, pokud máš poblíž lidi, co ti udělaj to, co nesvedeš...
10:15:40
23.03.2010
23.03.2010
Josef Ollé/JOlle
Hejj, fakt díky moc za help chlapi :-)
a u těch universalů, nevíte, jak moc se to musí změnit, aby to šlo do 120tek???
a u těch universalů, nevíte, jak moc se to musí změnit, aby to šlo do 120tek???
22:04:58
22.03.2010
22.03.2010
Martin Filip
ale jak si udělaš podkovu z uhlem tak dociliš uhlem otevřeni jde to až 90 stupnu a vice už nejde kvuli blatniku.
22:03:29
22.03.2010
22.03.2010
Martin Filip
jasne neni problem kup si jednu skodarnu na pokusy hlavne aby mnela v pořadku sloupky předni potom si udělej cas tak na 3 měsíce a najdi si nejakeho soustružníka co ma soustruh a frezu a pust se do prace ale pokud neumiš zaklady technickeho kresleni tak se do toho potom nepouštěj bo tě všichni sežerou a ješte jsem zapomněl potrřebuješ někoho kdo ma plazmu nebo leizer na paleni do oceli at ti uděla podkovu na zdvih a výstuhy na nosníky a dveře.ale cas mužeš uřešit tim že si koupiš lambo doors universal prodavaji se tu za 10000.a pokud jsi uvažoval nad originalem tak stejně to nepujde protože skodarna ma blbě udělane sloupky a nejde to.
21:42:42
22.03.2010
22.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Josef Ollé/JOlle: Tak pohledej po netu...cena 35000 už dávno není pravda
20:46:23
22.03.2010
22.03.2010
MATTESS
-> Josef Ollé/JOlle: www.skoda-forum.cz/downlo
ad/file.php?id=2558&am...
20:26:36
22.03.2010
22.03.2010
Josef Ollé/JOlle
cus, fak jako luxusní kára :-) jsem zvědavý, až bude komplet. dávám 10b :-) prosím tě, nemohl bys mi pomoct s těmi lambo doors?? mam 125L a chci je tam, ale davat 35 000 za origo se mi fakt nechce... pls, písni mi na mail JOlle@seznam.cz
21:44:03
11.03.2010
11.03.2010
honzula
máš to dost dobý nejsou nějaké nové fotky??
21:01:05
26.02.2010
26.02.2010
syky.ja
jinak barva nevim.zkus pohledat na nemeckej tuning strankach a srazech.nekdy tam maji opravdu dobre kombinace barev
20:59:19
26.02.2010
26.02.2010
syky.ja
ahoj kluci maji rpavdu zadek zapust trochu dolu.neco jak mel madman.mas to moc rovne to celo zadni.jinka enmam slov.vyhraj si s tim at to nemusis predalavat.predek se ti moc povedl.tak nepokaz zadek.jde o tu linii pod tim prolisem.je moc sikma.
13:01:55
24.02.2010
24.02.2010
Rider skoda
zadek by pusobil lepe kdyby se az tak moc neprotahnul dolu. to pak vypada opticky moc vysoke a uzke to auto.
18:30:59
23.02.2010
23.02.2010
syky.ja
smekam krasa.naraznik super.pasne k tomu.zadek taky..lambo skvely...............smek
ááááááááááám
10:10:34
23.02.2010
23.02.2010
urbi21
auto zajimavi ale ten zadek je velkej a ty svetla moc mali,takze v celku to dela bordel(jen muj nazor)
08:19:48
23.02.2010
23.02.2010
Herr Hamster
moc zajimava prace, predek je libivej, zadek uz nic moc, no a ten mechanismus dveri supr.. urcite bych po vzoru predku udelal zadni cast vozidla :-) nesedi to k sobe..