skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem se rozhodl aktualizovat popis auta.
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
Auto dle technického průkazu škoda 120L.obsah 1179ccm.převodovka 4q zadní kyvadlová náprava bubnové brzdy ujky typ.Přední náprava uzka náprava z převodkou řízení.
Aktulni stav auta pro rok 2010 a poslední evoluce.
Karoserie
Karoserie komplet vyvařena spodek kompletně vyřezané kapsy po podélných ramenech komplet obroušený a spodek auta nastříkán silikonem a pote nalakován do oranžové barvy.Přední část auta uřezané kompletní držáky světel a držáky chladiče.Navařeny drátěný rám na vytvoření předku v předku udělány jeden centrální otvor v kterém bude tahokov na bocích otvory na mlhovky,a dva otvory které přivádějí vzdoušek k brzdám. Přední světla z VW POLO 6n2 z modrým podkladem a xenonovou sadou blinkry mají chromovány povrch.Přední blatníky jsou přivařené ke karoserie a zakytované.Na blatnících jsou zavařené žlábky a pote zavařené na dveřích a zadních blatnících.Přední dveře mají Lambo doors vlastní výroba.Zavařené kliky na předních a zadních dveřích.na předních řidičových je odskok.Na střeše jsou odstraněné žlábky a na C sloupcích jsou zavařené odvětrávaní.Zadní část je uřezaná pod světlama a navařený drátený ram a na to navařený nový plech .Zadní světla jsou vlastni výroby s led modulu.3 na každé straně.Vytvořený otvor na spz a otvory na výfuky.Prahy jsou z plechu ohnuté a navařený .Do prahu jsou vytvořené otvory a nasávaní pro zadní kola..
Přední náprava
Kompletně rozebraná opískovaná výstužena dle LA a dodané další výstuhy na spodních ramenech.Pote veškeré díly pozinkované a nakomaxitované.Nove svisle čepy a veškeré silenbloky.Pote poskladaná .Přední brzdy třmeny rozebraný a opiskovane nakomaxitovane nove pístky gumky a odvzdušnovaky .Kotouče jsou vrtané a dražkované MT sport rozpěrky třmenu.Tlumiče Spax.Panceřové hadice a propojky třmenu.
Zadní naprava
Ramena PM autosport.Komplet opiskované a pozinkované a pote nakomaxitovane.Upraveny držák tlumiče na jeden šroub.Tlumiče TA TECHNICS uchycené přes unibaly.Zadní brzdy náboje od sakyho a třmeny z Audi A3.Panceřové hadice.
Motor
Alfa romeo po komletní GO blok alfa 1,5 převrtaný na 1,7 kvůli montáže nových pistu.Nové pisty kroužky přebrušovaná klika vyuhlovaná a vyvážená komplet klika setrvační a příruby.Nove snižované těsně pod hlavu.hlava vyleštěné saní a spalovaky .Karburatory Dellorta seřizené a sparované.Filtry KN .Namontované externí odvětravání klikové skříně motorový olej REPSOL 10W-60.Spojka keramická a setrvační vyfrezované a odlehčeny.
Výfuky vyvedené na každou stranu auta leštěné WM SPORT svody zabalené do pasky THERMOTEC.
Interier
Palubní deska felicie skrácená a zahlazena nastříkaná do oranžové barvy pote veškeré plasty nastříkané do oranžové barvy.Namontovaný vnitřní šroubovaný rám nalakovaný do barvy palubovky.Sedačky BIMARCO černé laminatové ,Pasy tříbodové SECURON.Místo zadních sedaček audio zástavba.Přední výplň dveří laminatová a kombinace barva koženka.
Audio soustava
Radio Bemi na´DVD externí monitor 7 palců.Reproduktory přední dveře IMPULSE 4X165MM .Zadní dveře 2X 130mm.Dva zesilovače magnat combat .jeden zesilovač magnat dvou kanál.a Zadní ovalné repruduktory HERC.Šest výškových reproduktoru.
Kola jsou Chromované 8x17 pneu 215-40R17
Poděkovat bych chtěl hlavně kamarádům petovi a davidovi za pomoc při vytvoření LAMBO DOORS.A hlavně moc velké dik patří mojěmů dvornímu lakyrníkovi Peťoví Šimonovi za ten měsíc a pul trápení semnou .
extrem - komentáře:
14:44:57
30.04.2008
30.04.2008
Thomas89
Si borec, líbí se mi (zatím tak to nepokaž) Oranžovou tam nedávej, tu tam dává teď každej
19:23:44
19.04.2008
19.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
tak ta hrana co idde cez cele auto je krasne zahladena..nevsimol som si 1 foto...krasne to zaobli oble tvary skodovky
19:05:36
19.04.2008
19.04.2008
Mates
-> Martin Filip: Pěkná práce ,jsem zvědav na výsledek,hlavně na interier a chtělo by to foto motoru.
21:49:01
15.04.2008
15.04.2008
favo110lrs
kyt cár:) je to hezký
20:32:39
06.04.2008
06.04.2008
Martin Filip
jinak ta hrana co pokracuje pres cele auto je kompletne upravena az do zadu .
20:31:04
06.04.2008
06.04.2008
Martin Filip
foto motoru bude nejpozdeji do stredy.zitra to nejspis nebudu mit cas nafotit bo musim laminatovat ale budou.
19:42:14
04.04.2008
04.04.2008
Targa
no zajimaví:) sem zvědav na výsledek... mas nejaky foto motoru??
19:32:24
04.04.2008
04.04.2008
magor-no1
heský
14:20:57
04.04.2008
04.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
pekna praca...a celkom sa mi paci ako vyzeraju tie predne blatniky..s tou zavarenou onou co ide hore...ze je to tak zagulatene...len potom z dverami ako to spasujete atd...som zvedavy..kazdopadne krasna karosarska praca...drzim palce
08:59:24
04.04.2008
04.04.2008
Pepíno
Tak to jsem zvědav co z toho bude...
23:51:47
03.04.2008
03.04.2008
Nwkt
23:49:42
03.04.2008
03.04.2008
Pavel P..
22:40:53
03.04.2008
03.04.2008
minno