skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LR PRODANÁ!!!...
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Škoda 130 L Rok výroby 1986
KASTLE
Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.
Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...
Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...
Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...
Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...
Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...
Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...
Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...
INTERIER
Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...
Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.
Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.
Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...
PODVOZEK
Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing
Zkrátka komplet GO...
Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...
Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...
KOLA
Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty
Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13
MOTOR
Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...
PLÁNY DO BUDOUCNA
Šroubovaný rám
Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema
Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting
Přední Laminátovou kapotu
Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................
PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu
Zdendis - komentáře:
15:15:18
20.06.2009
20.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Zdendis: mozno ze blba otazka ... jazdis aj preteky so svojim autom ???
11:36:25
05.05.2009
05.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony: TUNER jezdí na 17" kolech který jsou daleko těžší vzadu nějakých 6cm podložku a taky bez problému.
19:37:10
04.05.2009
04.05.2009
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak tak, kvůli rozšíření, když střed ráfku je až za koncem hřídele. Ale jestli funguje 3 roky bez problemu, není co řešit
08:35:04
04.05.2009
04.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Aha, díky za info. Doksy pokud se nestane nic neočekávaného jedu.
08:24:25
04.05.2009
04.05.2009
Zdendis
-> Tuner#2:Nn v zadu mi to neleží na dorazech a ani nezkracovaný,akorát mám na ramenech udělaný takový destičky,aby při houpnutí mi neškrtlo kolo o kolem.. A ano mi řešili předek a že tam máš 2cm místa to je paráda. Doufám,že pojedeš Doksy?
23:02:32
03.05.2009
03.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony 03.05.09 13:35:15: Proč by měla rupnout hřídel? Kvůli rozšíření? My jsme řešili to jak je to v předu položené na dorazy, což není dobře.
-> Zdendis: Já teď složil auto ještě níž než bylo (mám jiné pružiny jak v předu, tak vzadu) a řeším co s dorazem na zadní nápravě? Ty jsi doraz zkracoval a nebo i vzadu to je na dorazu? Přemýšlím co s dorazem vzadu, v předu jsem to vyřešil a je tam 2cm místa, ale vzadu mám asi jen 7 - 8mm a chtělo by to trochu víc.
-> Zdendis: Já teď složil auto ještě níž než bylo (mám jiné pružiny jak v předu, tak vzadu) a řeším co s dorazem na zadní nápravě? Ty jsi doraz zkracoval a nebo i vzadu to je na dorazu? Přemýšlím co s dorazem vzadu, v předu jsem to vyřešil a je tam 2cm místa, ale vzadu mám asi jen 7 - 8mm a chtělo by to trochu víc.
20:10:31
03.05.2009
03.05.2009
Antony - zrušená registrace
-> Zdendis: Díky a přeju hodně pohodových srazů bez nějakých zádrhelů
18:13:41
03.05.2009
03.05.2009
Zdendis
-> Antony:Taky sem na tvoji práci v Mýtě koukal a paráda..A ktý řídeli ne nebojím už stím jezdím takhle 3roky a nic se nestalo..
13:35:15
03.05.2009
03.05.2009
Antony - zrušená registrace
-> Zdendis: Suprová prácička, každej rok je lepší a lepší
PS: nevím o čem jste se s Tunerem#2: bavili ohledně podvozku, ale chlape to se nebojíš, že ti rupne hřídel na vlečce?
PS: nevím o čem jste se s Tunerem#2: bavili ohledně podvozku, ale chlape to se nebojíš, že ti rupne hřídel na vlečce?
17:44:28
12.04.2009
12.04.2009
Zdendis
-> Tuner#2:Jj v pohodě. On to nemyslel zhlediska funkčnosti,ale jak sou lakovaný nápravy,podvozek atak. No a já doufám,že se mi to brzo povede odstranit,jak sme o tom mluvili..
21:53:42
11.04.2009
11.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Santy: Nechci se tady do kamaráda nějak navážet, ale myslím si, že tenhle podvozek má do fukčnosti hodně daleko a je tady na virtu daleko víc lepších podvozků. Tak jsem to myslel.
-> Zdendis: Sorry za kritiku, ale víš jak jsem to myslel. Však jsme o tom kecali i osobně a je dobře že to chceš odstranit a držím palce.
-> Zdendis: Sorry za kritiku, ale víš jak jsem to myslel. Však jsme o tom kecali i osobně a je dobře že to chceš odstranit a držím palce.
21:20:18
01.04.2009
01.04.2009
steyr
tak ja to nechapem proste:D ale neva dik:D
14:38:27
01.04.2009
01.04.2009
Zdendis
-> steyr:Je jak dlouhy,tak to nevím,ale sou -60 oproti originální to znamená tak o dva závity mín než originál...Ale,nechci ti kecat...
23:30:06
31.03.2009
31.03.2009
steyr
prosim ta ake dlhe mas predne pruziny...som uz skratil na 22cm ale stale mam pocit ze je vysoko a od tvojho to ma hodne daleko ale to bude asi tym ze je nova a oznacenie biele
19:07:27
31.03.2009
31.03.2009
Zdendis
-> Kapřík faster:Leštěnej nerezovej plech zas taková pitomost není
19:06:19
31.03.2009
31.03.2009
Zdendis
-> Tuner#2:No plánuju změny,jako odstranění toho aby to klečelo na dorazech a nový tlumiče s pružina...
22:06:09
30.03.2009
30.03.2009
Santy
to Tuner#2: myslím tím ve své scéně..dejme tomu Škoda oldies !Ale vím o tom,že Ty jsi na tom taky hodně dobře..neboj,vloni jsem si Tvůj podvozek taky hezky prohlédl
20:36:30
30.03.2009
30.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Santy: Top u nás? Dle čeho soudíš?
-> Zdendis: Proběhli nějaké změny na podvozku?
-> Zdendis: Proběhli nějaké změny na podvozku?
19:50:23
30.03.2009
30.03.2009
Kapřík
-> Zdendis: možná plácnu blbost, ale co místo zrcadel použít leštěnej nerezovej plech.. Ten by se nerozflákal a účel by taky mohl splnit