Zdendis Zdendis

komentáře | popis | fotky | Zdendis | 28.02.13 16:23 | 229x v oblíbených
LR PRODANÁ!!!...







Škoda 130 L Rok výroby 1986



KASTLE

Komplet vyvařená a vyztužená a použit Body kit ala Škoda 130Lr/h.

Tzn:Oba laminátové přední blatníky a zadní taktéž laminátové...

Přední i zadní nárazník taktéž laminátové...

Přední kapota sériová M a Zadní celolaminát...

Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republick...

Maska 2 dílná originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Přední dveře ponechány s klikama z Favorita a zadní sou zavařeny taktéž jsou zavařeny C-sloupky. Hrdlo nádrže vyvedeno do motorového prostoru...

Kastle má 2 barevné lakování Bílá z kolekce Lotus a Modrá z kolekce Renault...

Podběhy,podlaha,motorový prostor,kufr Lakováno Bíle...



INTERIER

Komplet přečalouněn do Bílé koženky(Palubka,ipury,výp lně dveří,clonítka,zpětné zrcátko,strop,krytí A,B,C sloupků,zadní plato a horní a spodní díl lavice). Koberce originál Škoda...

Sedačky:Přední Sparco Sprint model 07 a zadní sedačky nahradila lavice.

Pásy:Sabelt 4 bodové s otočnou přeskou model 07.

Muzika nic výraznýho jen tak pro poslech na cesty...



PODVOZEK

Přední Náprava:Komplet vyztužená dle dokumentace LA...

Nápravnice,Horní a spodní ramena (Z vývozových Emek) opískováno a nalakováno komaxitem kombinace Modrá a Červená. Řízení Hřebenové. Stabilizátor 18ka. Brzdiče 4 pístkové nalakovány do Zlaté barvy,destičky použity ATE, Kotouče vrtané Ferodo Racing

Zkrátka komplet GO...

Zadní Náprava:Úhlová,vyztuženy podélná ramena. Zadní brzdy po GO ponechány Bubny lakované taktéž do Zlaté barvy, použito obložení Ferodo Racing...

Tlumiče přitvrzeny od pana Hušky z Hp Sporting a Pružiny použity V-Maxx.. Předek -60 Zadek -35...



KOLA

Metalex:Přední 6,5" a Zadní 8,5" Límce lestěné a šroubky Pozlacené,Středy lakovány Zlatě a chromovaný ventilek,nutno bylo za potřebí delší štefty

Pneu:Yokohama A 539 185/60 R13



MOTOR

Fabia 1.4 50kw na Karburátoru Sedr32,který je komlet upraven,přetryskován,vetš í difuzory atd. Použit vzduchový filtr KN. Sací svody Rapid, Výfukové 4in1 zakončené Příčným výfukem od pana Hriciny. Svody obaleny Thermo omotávkou,odlehčený setrvák,alternátor Fabie,bezkontaktní zapalování Favorit,řemenice z Felicie,upravená hlava tzn. zvetšené a vyleštěné sací a výfukové kanály a decentně snížená hlava. A na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...



PLÁNY DO BUDOUCNA

Šroubovaný rám

Zadní B nápravy s kotoučovýma brzdičema

Stavitelný povozek Protlum nebo HP Sporting

Přední Laminátovou kapotu

Asi by se toho našlo více,ale všichni víme,že to je o penězích................



PODĚKOVÁNÍ: Největší dík a vděčnost patří mému Tátovi za jeho jak fizickou tak finanční a psychickou podporu. Dále kamarádovi ted už EXWRCteam,který také odvedl velký kus práce a patří mu mé díky. Dále SOPTÍKOVI a dalším lidem kteří se nějakou mírou podílely na vzniku Repliky Okruhové verze Škody 130LR/h...



DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat a já se budu snažit ho co nejvíce příbližit originálu

Zdendis - komentáře:

17:35:36
10.01.2008
Zdendis
Tuner#2:No,taky to dalo

3
16:52:56
10.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: SUPER!4
16:45:26
10.01.2008
CHLUP
mas moc pekny auticko a co kola jak na tom jsou.2
Extreme Tyres