skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:03:04
21.10.2012
21.10.2012
Šediváček
"To nemáte tyhle štítky na sklon světel nalepený z fabriky?"
16:53:47
21.10.2012
21.10.2012
Maťulo
-> rsvancara: pravdaze!!!
16:45:11
21.10.2012
21.10.2012
rsvancara
-> Maťulo: Jo? Mám nějakou hezkou?
16:32:03
21.10.2012
21.10.2012
Maťulo
-> rsvancara: dal by som LIKE na fotky keby to slo!
11:36:00
20.10.2012
20.10.2012
Plisek
-> rsvancara: já mám na káře taky ten hlinikovej a je to 120gls viděl jsem ho prvně
17:57:42
18.10.2012
18.10.2012
rsvancara
-> Nwkt 18.10.12 14:54:38: Já tomuhle štítku říkám homologační. Zatím jsem viděl tři provedení. Papírovej samolepící na Š120 GLS a 130 L (oboje emka), hliníkovej nýtovanej na Rapidech a z bílýho lesklýho PVC (samolepící) na 135 GLi
-> Maťulo 18.10.12 14:42:07: Je to koženka lepená na tenký molitan a to celý je lepený na to origo papírový plato.
-> castrol 18.10.12 15:05:33: .... až přijede z lakovny :-D
-> Maťulo 18.10.12 14:42:07: Je to koženka lepená na tenký molitan a to celý je lepený na to origo papírový plato.
-> castrol 18.10.12 15:05:33: .... až přijede z lakovny :-D
17:50:09
18.10.2012
18.10.2012
rsvancara
Co to tu je za bitku? Takovejch příspěvků :-D
Tak jsem stvořil další f matným stříbře :-D
Tak jsem stvořil další f matným stříbře :-D
15:15:17
18.10.2012
18.10.2012
minno
-> Nwkt: tak to je jasné že na krivo, ako ináč -> Maťulo: ok poslem.
15:12:16
18.10.2012
18.10.2012
Nwkt
-> minno: To řeknu ale musíš ho nalepit správně nakřivo, jako z výroby
15:11:06
18.10.2012
18.10.2012
minno
-> Nwkt: ale ja píšem o tom malinkom štítku so symbolom svetiel -1,2% na strane ako je páčka na rezervu.
15:10:38
18.10.2012
18.10.2012
Maťulo
-> minno 18.10.12 14:53:11: minko posli aj mne potom jednu
15:09:23
18.10.2012
18.10.2012
Nwkt
-> minno: Dyť to tam ty voe už máš nalepený img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../326_2011-08-
15_19-55-14_54.jpg
15:07:24
18.10.2012
18.10.2012
Nwkt
-> minno: Ne, tam je VINko a hmotnosti. Tohle má bejt u zámků kapoty
15:05:33
18.10.2012
18.10.2012
castrol
-> rsvancara: a kedy bude fotka auta v laku
15:02:47
18.10.2012
18.10.2012
minno
-> Pavel P..: že by? :-) img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../8389_2011-06
-22_19-44-59_25.jpg
14:54:38
18.10.2012
18.10.2012
Nwkt
A kdy se dávala nálepka a kdy hliníkovej štítek, protože já všude měl a viděl hliníkový štítky.
14:53:11
18.10.2012
18.10.2012
minno
-> Pavel P..: jasné, už si spomínam, aj ja chcem takú nálepku :) Hneď si ju aj vyrobím, len musím pohľadať fotku ako a kde presne má byť nalepená origo.
14:42:07
18.10.2012
18.10.2012
Maťulo
-> rsvancara: wau to zadne plato je peckove! to je ocalunene? alebo ako je to upravene?
14:36:39
18.10.2012
18.10.2012
Pavel P..
-> minno: v kufru vedle díry pro západku kapoty kde vede i odvzdušňovací hadice chladiče.