-> rsvancara 20.04.19 05:59:16: To je z toho druhého motora? Aj niekto vie, aký význam má silikón na závite? :)
-> rsvancara 20.04.19 06:01:06: Že boli tyčky opačne by asi až tak nevadilo. Myslím, že je možné použiť aj všetky tyčky hliníkové a funguje to. Či tam nebola nejaká iná anomália. Napríklad nesprávna dĺžka tyčiek - sú dva druhy, rozdiel je cca 2 - 3 mm. Ktoré tyčky sa kde dávali, ti teraz z hlavy nenapíšem. Ale pri stavbe motora som to riešil.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
13:43:07
21.04.2019
21.04.2019
minno
06:01:06
20.04.2019
20.04.2019
rsvancara
A tady je důvod, proč se při protáčení sekaly rozvody. Buď žádná vůle na ventilech nebo vadilo to, že tyhle byly na vyfukových a ocelové na sacích (což je přesně opačně) :)
05:59:16
20.04.2019
20.04.2019
rsvancara
Ještě že jsme ho “trochu” rozdělali, s tímhle nemůžu souhlasit :)
05:57:15
14.04.2019
14.04.2019
rsvancara
-> Tuner#2: Tady to nechám v sérii (není čas)
08:32:22
13.04.2019
13.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: co ty sací kanály, to budeš zvětšovat na takový průměr?
03:58:09
23.02.2019
23.02.2019
rsvancara
-> ondie: Nojo, chybí mi dvě věci, motor a velká dvougaráž :)
02:54:24
23.02.2019
23.02.2019
ondie
-> rsvancara: Ty jo pěkný! Kdyt už to skoro musí bejt :)
Už jen ten motor chybí ?
Už jen ten motor chybí ?
10:59:36
25.12.2018
25.12.2018
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No už by to mohlo jezdit... :)
16:38:26
19.12.2018
19.12.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
Jak by řekl Abrhám..."no tak sláva, zas to budete mít hezký"
16:30:13
19.12.2018
19.12.2018
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No já zaúkoloval cca před dvěma měsícema batránka, ať to vyzvedne a zařídím to jinak. Nicméně dnes jsem se dozvěděl, ŽE UŽ SE NA NĚM ZAČALO MAKAT :)
22:15:48
17.12.2018
17.12.2018
Apple STS Chvojkovice-Brod
...a nedáš ten motor radši někomu "rychlejšímu"?*
8*
18:26:02
20.12.2017
20.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: ahaa, tak jsem to špatně pochopil
18:22:34
20.12.2017
20.12.2017
rsvancara
-> minno: Tak třeba se to už naučili nebo to nechám líznout na soustruhu. Zatím tam mám jetý originály (a taky šmajdaj)
Hloubjeji to budu řešit, až buď vyletím na STK na brzdách nebo to bude "otravovat" v provozu...
Hloubjeji to budu řešit, až buď vyletím na STK na brzdách nebo to bude "otravovat" v provozu...
18:18:36
20.12.2017
20.12.2017
minno
-> rsvancara 20.12.17 17:44:09: Tak toto sú presne tie bubny, o ktorých som písal v predošlom príspevku, že som ich kupoval pred 2 rokmi a boli naprd, OMC Italy.
18:15:40
20.12.2017
20.12.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ne, za kus, prodej ale pouze v páru :-)
18:10:37
20.12.2017
20.12.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> isti: za pár cena dobrá
17:50:25
20.12.2017
20.12.2017
isti
-> rsvancara: Za jeden kotúč 800kč?To je trošku vela nie?
17:44:09
20.12.2017
20.12.2017
rsvancara
-> isti 20.12.17 11:03:35: Nepřišlo mě to cenově tak strašný a vzal jsem je spíš do zásoby (když tak koukám na svůj druhý projekt Tatra 613 :-D)...
Cena je za kus, celkem to vyšlo tuším nějak okolo 3400,-
www.autopotreby-liska.cz/ ?1147,buben...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2087,kotou...
Cena je za kus, celkem to vyšlo tuším nějak okolo 3400,-
www.autopotreby-liska.cz/ ?1147,buben...
www.autopotreby-liska.cz/ ?2087,kotou...
14:26:24
20.12.2017
20.12.2017
minno
-> isti: To by som netvrdil, ja bubny s týmto označením mám, dával som ich nové pri zástavbe vlečky pred cca 110 tis. km a sú stále OK (teda v rámci možností na škodovku - nikdy to nie je ideálne). Mám doma aj origo nové CS bubny a tie hádzali fest, ale to možno len preto, že to boli zmetky (kúpené vo výpredaji BAZ), dával som ich aj sústružiť a aj tak je povedal by som jeden na krivo zobratý, proste ani sústruh nie je výhra, pokiaľ sa to dokonale a správne neupne, resp. voči náboju na aute to potom aj tak môže vychádzať inak. Kupoval som asi pred 2 rokmi aj ďalšie nové bubny nejakej druhovýroby (ale nie A73) a tie boli tiež zlé, takže za mňa zatiaľ najlepšie tie A73.
14:05:14
20.12.2017
20.12.2017
isti
-> minno: Viem že CS bubny sú so slepicou,mám aj také.Podla predajcu sú tieto české,tak asi nie.To sú bubny z krabice rovno do sústruhu