-> Peklo: To ne, kastli umim rozebrat velice úsporně. Stačí přeříznout přední a střední sloupky a na zbytek stačí ostrej majzlík a 2 kilový kladivo :-D
Vyfotím to, až to bude hotový, vidět to bude nejlíp na fotce číslo 20 :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
10:19:35
22.09.2013
22.09.2013
Peklo
Tak kotouče do flexy to asi nebudou co?
Chtělo by to konečně lak. Tak, že by malá příprava?
Chtělo by to konečně lak. Tak, že by malá příprava?
06:07:28
22.09.2013
22.09.2013
rsvancara
Tak, zase jsem se dokopal do garáže, abych tam proinvestoval cca 2 tisíce do kastle, hádejte co dělám :-D
06:48:55
19.09.2013
19.09.2013
rsvancara
Další nákup by mohl být.... (viděl jsem jí tam, ale nebylo to levný a ještě ke všemu se to prodalo )
20:34:49
04.09.2013
04.09.2013
castrol
-> minno 04.09.13 08:03:36: treba mu povedat pravdu -> rsvancara:
20:32:54
04.09.2013
04.09.2013
bajou
-> rsvancara: ale já klidně poděkuju
20:31:19
04.09.2013
04.09.2013
rsvancara
-> castrol: Jsem konsternován
08:03:36
04.09.2013
04.09.2013
minno
-> castrol: huš potvoro, už som to mal zaistené a teraz toto sa dozvie
19:17:59
03.09.2013
03.09.2013
castrol
-> rsvancara: nist mu nedavaj ani nepodakuje
12:37:25
03.09.2013
03.09.2013
minno
-> rsvancara: bude mi potešením prijať ho ako dar, pošlem ti adresu
11:19:57
03.09.2013
03.09.2013
rsvancara
-> minno: Fakt můžu? Taková čest? :-D
10:05:53
02.09.2013
02.09.2013
minno
-> rsvancara: tak jeden interiér mi môžeš predať
18:33:59
01.09.2013
01.09.2013
rsvancara
Konečně mám sbírku všech tří barev interiérů :-D
Světlý, GL (tmavý), a standadní (světle šedý) :)
Světlý, GL (tmavý), a standadní (světle šedý) :)
20:54:52
17.08.2013
17.08.2013
rsvancara
-> Michal N 283 - zrušená registrace 17.08.13 18:38:09: nová bude tak zhruba polovina dílů :-)
-> Eidy 17.08.13 18:49:04: kdepak, to si nechám až to bude složený v autě, ale svádí to, to zase jo :-D
-> Eidy 17.08.13 18:49:04: kdepak, to si nechám až to bude složený v autě, ale svádí to, to zase jo :-D
20:04:57
17.08.2013
17.08.2013
castrol
-> rsvancara: tak toto ked dokoncis to bude supa
18:49:04
17.08.2013
17.08.2013
Eidy
-> rsvancara: Foto 16 je super. Sedíš tam, volant v ruce a děláš brm brm?
18:38:09
17.08.2013
17.08.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> rsvancara: parádny kus GLi...poctivý repas z nových dielov, tak to má byť
06:32:18
28.06.2013
28.06.2013
rsvancara
-> ondie 28.06.13 01:52:27: No už aby, mám to rozvrtaný 5 let. Ještě jsem se s tím stěhoval, odolal jsem i předloňské novoroční depce která málem vyvrcholila v touhu to prodat atd....
První sraz bych rád Želiv.
První sraz bych rád Želiv.
01:52:27
28.06.2013
28.06.2013
ondie
-> rsvancara: čoveče máš to celý krásně připravený,jen skládat.. přeju dobrej výběr lakýry a už to jen nandavat