skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
18:48:04
14.07.2014
14.07.2014
rsvancara
-> jimbeam655: Tak snažím se :-D
08:21:16
14.07.2014
14.07.2014
jimbeam655
-> rsvancara: ale máš to moc pěkně udělané
21:29:20
13.07.2014
13.07.2014
rsvancara
-> jimbeam655: Je to normální nový víčko plus vlastní samolepka :-)
17:55:03
12.07.2014
12.07.2014
jimbeam655
-> rsvancara: víčko super kde a zakolik siho sehnal
23:15:50
27.06.2014
27.06.2014
rsvancara
-> Nwkt: No moje škodovka je z Rakouska, takže ji neměla. Plastovou nádrž dávali do zemí k moři nebo s delší zimou (Finsko, Británie, Kanada...) :-)
23:06:33
27.06.2014
27.06.2014
Nwkt
-> rsvancara: Hele co ta plechová nádrž
23:05:35
27.06.2014
27.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: To víčko luxus, pořád se i po letech najdou věci co dokážou překvapit
20:08:49
29.01.2014
29.01.2014
rsvancara
Nějaký ten nákup :-)
Dveřní lišta od Tiller tunning (profilem odpovídá originálu)
A palivové filtry Fram (tyhle dva jsou novější provedení s rantíkem nahoře, uvidíme, jestli dorazí ještě i starší kousky - čekám na dva). Jinak budu muset mírně upravit panel :-)
Dveřní lišta od Tiller tunning (profilem odpovídá originálu)
A palivové filtry Fram (tyhle dva jsou novější provedení s rantíkem nahoře, uvidíme, jestli dorazí ještě i starší kousky - čekám na dva). Jinak budu muset mírně upravit panel :-)
00:03:32
28.01.2014
28.01.2014
peter13789
-> rsvancara: tie pozinkované diely = dokonalosť
07:49:22
08.01.2014
08.01.2014
rsvancara
Tak dneska jsem byl v zinkovně a dozvěděl jsem se, jak to je. Když toho je málo, tak navázat, pokud toho je hodně jako to mám třeba teď já (takže se to vyplatí), tak to může jít do bubnu :-)
21:28:10
07.01.2014
07.01.2014
rsvancara
-> Toni: Jo už máme i klub jo?
19:46:35
06.01.2014
06.01.2014
Toni
-> Majki: vítej v klubu
16:51:15
06.01.2014
06.01.2014
Majki
-> rsvancara: Dyť to je škodovka.... taky znam
07:46:28
04.01.2014
04.01.2014
rsvancara
-> Toni: No vidíš, tady stovky obdivovatelů a v rodině žádný pochopení
18:58:04
03.01.2014
03.01.2014
Toni
-> rsvancara: hm to už jsem někde slyšel
11:56:28
03.01.2014
03.01.2014
rsvancara
-> Toni: Stejně to bude pořád stodváca, stodváca, stodvááááácáááá (to mi říkají v práci)
21:19:27
02.01.2014
02.01.2014
Toni
-> rsvancara: nemůžu se dočkat laku - lak, lak, lak!!!!
17:20:14
26.12.2013
26.12.2013
rsvancara
-> URU: Žádný strach, ona zčerná :-D