skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:05:20
21.08.2016
21.08.2016
jimbeam655
-> rsvancara: není ta hadice nějak moc napnutá? Aby se ti to neutrhlo, až zatočíš pravej rejd, jinak krasná práce, už se těším až ji uvidím na nějakém sraze.
21:35:35
12.08.2016
12.08.2016
Tomaso435
-> rsvancara: sem to napsal aniž bych si dal F5 :-D
21:35:00
12.08.2016
12.08.2016
Tomaso435
-> Tuner#2: No já u Richarda byl na půdě několikrát, ale asi to předemnou nějak dokázal schovat... A navíc, až to bude chtět tam odsud vynést ven, bude muset vybourat štít nebo voddělat střechu :-D pač těma dvířkama a navíc dolu po žebříku se ta kastle dolu snese blbě :-D
21:33:58
12.08.2016
12.08.2016
rsvancara
-> Tomaso435: To bych tam neprocpal dveřma :-D
21:29:15
12.08.2016
12.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 12.08.16 21:12:23: Jo, ale tu fotku nemůže dát na virt veřejně
21:12:23
12.08.2016
12.08.2016
Tomaso435
-> rsvancara: chceš říct že máš na půdě dvě tři další kastle vyvařený?
20:40:21
12.08.2016
12.08.2016
rsvancara
-> majop3k: To je takovej můj zvyk, když už dělám třeba nápravu nebo vodní pumpu, tak vezmu díly a postavím několik kusů (kolik z toho postavit jde - když už to dělám)
Teď tu mám třeba celkem 3 benzínový pumpy.
A když je to takhle komplet, tak to pak na půdě žere daleko míň místa :-)
Teď tu mám třeba celkem 3 benzínový pumpy.
A když je to takhle komplet, tak to pak na půdě žere daleko míň místa :-)
20:28:14
12.08.2016
12.08.2016
majop3k
-> rsvancara: kraaasa ale nikdy neviem ci skladas jedno, dve, alebo tri auta
04:58:07
03.08.2016
03.08.2016
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Asi 2x základ, plotovka, 3-4x (pozn. podběhy 2 vrstvy navíc) tlumex speciál (ten šedej, přelakovatelnej) a na tom Alkyton :)
Základ:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/466796_5159632 51774894_1278080065_o.jpg
Plotovka:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 28441313_2061672734_o.jpg
Tlumex:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 35107979_915568593_o.jpg
Alkyton:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/13248439_99508 0213863193_391270678453755 3001_o.jpg
Základ:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/466796_5159632 51774894_1278080065_o.jpg
Plotovka:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 28441313_2061672734_o.jpg
Tlumex:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/919713_5159657 35107979_915568593_o.jpg
Alkyton:
scontent-vie1-1.xx.fbcdn. net/t31.0-8/13248439_99508 0213863193_391270678453755 3001_o.jpg
00:59:43
03.08.2016
03.08.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
čím máš udělané podběhy atd, že nevidim žádný plastizol ani jiné variace na dané téma
06:46:19
01.08.2016
01.08.2016
rsvancara
Tak jsem se vrhl na ty příčky a uprostřed té první mě shořela vrtačka (narex) :-D
18:43:07
11.07.2016
11.07.2016
rsvancara
Tady já nic, je to práce mého automechanika Tomáše, lisu a přípravků :-)
06:12:44
19.05.2016
19.05.2016
rsvancara
-> Tuner#2: : Tam to natřené mám. Tam by to bylo fakt fuj :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: : No, jsem to tam nenatíral, potože jsem nechtěl :-D
-> Pavell: : Spodní jsou mírně kratší, tak o 1,5, možná 2 cm. Snad to bude fungovat jak má - uvidíme. Vyrazím nejspíš příští rok. Letos to dotáhnu typuju tak maximálně na postavení auta na nápravy (takže bude chybět už jen motor / převodovka).
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: : No, jsem to tam nenatíral, potože jsem nechtěl :-D
-> Pavell: : Spodní jsou mírně kratší, tak o 1,5, možná 2 cm. Snad to bude fungovat jak má - uvidíme. Vyrazím nejspíš příští rok. Letos to dotáhnu typuju tak maximálně na postavení auta na nápravy (takže bude chybět už jen motor / převodovka).
05:49:56
19.05.2016
19.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 18.05.16 23:53:06: JJ a za palubkou na výdechu na sklo taky.
23:53:06
18.05.2016
18.05.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> rsvancara: máš tam chybu, za ipurama má být na hraně u okna černej blemtanec štětcem, aby neprosvítala barva ....já vim, Hujer, metelesku blesku
21:16:29
18.05.2016
18.05.2016
Pavell
-> rsvancara: ahoj, nechci dělat chytráka, vše děláš na 100%, ale všiml jsem si, že dáváš k předním brzdičům stejně dlouhé hadice. Já to měl také tak a v plným rejdu mi jedna škrtala o kolo. Pokud se mílím tak se omlouvám za připomínku.
Jinak, kdy máš v plánu vyject ? je to lepší než origo.
Jinak, kdy máš v plánu vyject ? je to lepší než origo.
16:34:22
16.05.2016
16.05.2016
rsvancara
-> minno: Je, ale co už
15:42:55
16.05.2016
16.05.2016
minno
-> rsvancara: Nie je ti to trápne mať to všetko také čisté?