-> Mirek MBG 17.10.09 21:40:38: to jsem jen tak poskládal dily, motor je jen blok (bez kliky a pístů / válců), hlava nemá ventily, má tam být pás i podložky, ale takhle narychlo jsem ho nenašel :-)
Zajímalo mě, jak to bude vypadat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
04:16:05
19.10.2009
19.10.2009
rsvancara
21:40:38
17.10.2009
17.10.2009
Mirek MBG
-> rsvancara: ty podložky pod těma 3 šroubama, na hlavě to je originál? Tam by měl být ten pás. Kolega to měl takhle na podložky udělaný a pořád mu ten motor vařil, dokud tam nevrátil ten pás zase zpátky. Nevím, nechci poučovat, jenom píšu osobní zkušenost.
15:28:28
11.10.2009
11.10.2009
rsvancara
Dnes jsem nedočkavě poskládal dily abych viděl, jak bude vypadat motor :-) - viz. karta auta
21:24:32
06.10.2009
06.10.2009
rsvancara
-> Bc. Shatter 05.10.09 18:54:29: podle čísla na 135tku favorita (takže vyhovuje), nová, z aukra, bez ventilů.
18:54:29
05.10.2009
05.10.2009
Shatter
-> rsvancara: noo krasa,,cudujem sa preco ju az teraz vidim :)...
inac ..ta nova hlava to je aka?
inac ..ta nova hlava to je aka?
06:05:39
29.09.2009
29.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: sací nechávám nahrubo, leštění by bránilo víření směsi.
20:24:54
28.09.2009
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: tie sacie kanale vyzeraju akoby boli nahrubo zvecsovane alebo co..nechces to zahladit? alebo to sa len mne blbo zda?
20:22:43
28.09.2009
28.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: pro mě jo - je potřeba ji zespoda trochu líznout (je poškrábaná), dodat ventily, zabrousit sedla a hotovo .... nebo máš nějaký nápad ? :-)
na normální provoz a dodržování rychlostních limitů je to myslím OK ;-)
na normální provoz a dodržování rychlostních limitů je to myslím OK ;-)
20:04:41
28.09.2009
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: ta hlava este nie je dokoncena..vid
18:37:59
28.09.2009
28.09.2009
rsvancara
Snažím se to vyleštit (první a poslední viditelný tunning na autě)
12:52:16
10.08.2009
10.08.2009
rsvancara
-> URU 09.08.09 22:26:32: jojo, koukal jsem na techwebu :-)
Na originální výfuk i kat kašlu (prakticky nesehnatelné), nechám si udělat něco co nejvíc podobného - pokud možno z nerezu ...
Na originální výfuk i kat kašlu (prakticky nesehnatelné), nechám si udělat něco co nejvíc podobného - pokud možno z nerezu ...
22:26:32
09.08.2009
09.08.2009
URU
koukam, postup lepší než u mě :-)... co já bych dal za takovouhle kastli... taky mi chybí kat, origo vejfuk, filtrbox, a spousta dalších drobností... jinak přeju hodně úspěchu při opravě :-)
17:56:20
31.07.2009
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Jasný, těším se.
22:58:58
30.07.2009
30.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 28.07.09 10:51:10: ve foréze je, stačilo seškrabat plastizol, par direk má - jen pro zajimavost, tahle foréza je khaki zelená. Až zase pokročím, tak udělám fotky a lepsi, ale dosly mi baterky a hned jsem to otacel na "kola" a teď to mám zase rozpracovaný, takže to nemůžu otáčet.
10:51:10
28.07.2009
28.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Aha, ono to z té fotky není vůbec poznat, vypadá to jako nové v černé foréze
10:02:00
27.07.2009
27.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 25.07.09 23:56:30: vyvařovat se teprve bude, ale základ je krásně zdravej a není toho moc - prahy, lemy zadních blatníků, vršky podběhů a P kapsy plus drobnosti.
23:56:30
25.07.2009
25.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Ty jo koukám kasle svařená, chtělo by to více fotek lepší kvality.
07:40:24
11.03.2009
11.03.2009
rsvancara
-> Tuner#2 10.03.09 17:31:37: jj, je to ona :-)