skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
13:53:27
29.06.2010
29.06.2010
rsvancara
-> Viliam 29.06.10 11:44:26: zachovalá celkem byla, viděl jsem horší :), nová karoserie bude vypadat tak jak má (Apollo - red)
11:44:26
29.06.2010
29.06.2010
Viliam - zrušená registrace
-> rsvancara 29.06.10 11:32:43: jasné chápem.. GLi má novú kasňu, ktorá bude.. vínová?
Edit: na fotkách v inzeráte vyzerala veľmi zachovalo, človek sa musí diviť čo všetko ukrýva Tlumex.
Edit: na fotkách v inzeráte vyzerala veľmi zachovalo, človek sa musí diviť čo všetko ukrýva Tlumex.
11:32:43
29.06.2010
29.06.2010
rsvancara
atd ... zachránit lze prý vše, ale má to cenu rozřezat auto tak, že z něj zbyde jen střecha a znovu udělat kastli nebo vzít jinou, v lepším stavu ? :-)
11:29:36
29.06.2010
29.06.2010
rsvancara
-> Viliam 28.06.10 20:52:12: vínová karoserie byla napadená korozí a to dost (i na nosných místech)
23:01:37
28.06.2010
28.06.2010
Mirek MBG
-> rsvancara: teda pane, smekám klobouk.....nádherná práce, držím palce, jen tak dál :-)
20:52:12
28.06.2010
28.06.2010
Viliam - zrušená registrace
-> rsvancara: ten béžový interier je krásny, no prečo je na fotkách v béžovej kasni?
01:57:31
24.06.2010
24.06.2010
ondie
-> rsvancara: tak to sem ani nepostřeh tu inzerci,myslim že něco najdu
23:44:00
23.06.2010
23.06.2010
rsvancara
-> ondie: má díru na sytič :-), teď scháním kus světlýho koberce abych ho mohl rozplést a vyřešit to (viz. inzerce cz / koupím) :-)
23:04:55
23.06.2010
23.06.2010
ondie
-> rsvancara: hele a ten introš (koberec) je taky z GLi...a nemá díru na sytič? ..to už bych chtěl asi moc co? :)
(edit: ono asi nebude problém tam všít nějakou záplatku,aby se to tvářilo bezsytičově)
(edit: ono asi nebude problém tam všít nějakou záplatku,aby se to tvářilo bezsytičově)
21:54:45
23.06.2010
23.06.2010
rsvancara
-> ondie: Apollo (protože technický průkaz), i dárce interieru ji měl :-)
Abych nemusel nic měnit v TP, tak zachovám i tažné zařízení :-D
Abych nemusel nic měnit v TP, tak zachovám i tažné zařízení :-D
20:34:30
23.06.2010
23.06.2010
ondie
-> rsvancara: jj,tohle můžu,béžovej introš to celý posune raritně úplně jinam,mnohem výš
Barvu necháš tu apollo,nebo jdeš dle letáku ?
Barvu necháš tu apollo,nebo jdeš dle letáku ?
03:54:47
23.06.2010
23.06.2010
rsvancara
-> ondie: nákup byla veliká náhoda :-)
.... a mám z něj obrovskou radost (podobnou radost jsem měl jen když jsem koupil GLi ... a to byla taky docela náhoda, že jsem si ji všiml a že to celé vyšlo ....)
.... a mám z něj obrovskou radost (podobnou radost jsem měl jen když jsem koupil GLi ... a to byla taky docela náhoda, že jsem si ji všiml a že to celé vyšlo ....)
21:52:28
22.06.2010
22.06.2010
Shatter
-> rsvancara: ahaaa
19:48:00
22.06.2010
22.06.2010
Shatter
-> rsvancara: tie tapacíry boli origo béžové?
20:33:47
21.06.2010
21.06.2010
Toni
a pak, že erotický foto interiéru nebudou
23:03:38
30.05.2010
30.05.2010
Placko
rsvancara 30.05.10 19:54:13 napsal:
→ Jožynek : … takhle ve velkým je nekupuju :-Dtak je na čase začať
→ Jožynek : … takhle ve velkým je nekupuju :-Dtak je na čase začať