skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
05:58:40
23.07.2012
23.07.2012
rsvancara
-> jarda.u1: Kdepak, přes všechnu snahu to bude pořád stodvacítka
22:30:41
22.07.2012
22.07.2012
jarda.u1
-> rsvancara: tahle stavba bude velkej luxus
22:01:30
22.07.2012
22.07.2012
rsvancara
-> URU: Tak to odpovídá tomu, že je to OK.
11:23:52
22.07.2012
22.07.2012
URU
URU 30.05.12 15:24:43 napsal: ...spotřeba normální jízdou kolem 7L/100km...
teď jsem se vrátil z TW srazu ze Zelený vody (Nové Mesto nad Váhom - SK) a spotřeba mi vychází 5.8L/100km, přičemž cestou tam jsem jel tak nějak normálně (abych nebrzdil provoz), cestou zpátky drobet svižnějc (provoz brzdil mě :) ) a asi hodinu to běželo v kempu, protože na to byli všichni strašně zvědaví :)
takže to vypadá že mam palivovej systém vpořádku :)
teď jsem se vrátil z TW srazu ze Zelený vody (Nové Mesto nad Váhom - SK) a spotřeba mi vychází 5.8L/100km, přičemž cestou tam jsem jel tak nějak normálně (abych nebrzdil provoz), cestou zpátky drobet svižnějc (provoz brzdil mě :) ) a asi hodinu to běželo v kempu, protože na to byli všichni strašně zvědaví :)
takže to vypadá že mam palivovej systém vpořádku :)
17:30:13
14.07.2012
14.07.2012
rsvancara
A plechovka stříbrnýho tlumexu speciál navrch ...
19:17:28
24.06.2012
24.06.2012
castrol
-> rsvancara:
15:54:34
24.06.2012
24.06.2012
rsvancara
-> castrol: tak budou
21:02:33
23.06.2012
23.06.2012
castrol
-> rsvancara: tam neplacu
20:45:16
23.06.2012
23.06.2012
rsvancara
-> castrol: Mám v plánu je na STK donutit až k pláči
20:27:28
23.06.2012
23.06.2012
castrol
-> rsvancara: krasa
03:15:40
13.06.2012
13.06.2012
rsvancara
-> stika87: Jojo, teď se realizuju na dvoře a auto schne - takže v natírání zatím nelze pokračovat
22:55:47
12.06.2012
12.06.2012
stika87 - Maschinenführer
Koukam ze prace od navstevi pokracuje tak to je fajn :)
20:01:32
11.06.2012
11.06.2012
rsvancara
-> Pavel P.. 11.06.12 18:59:38: Toni říkal, že mu mám taky vzít
A kdyby ne, tak kolega schání Rapida, takže ono se to užije
A kdyby ne, tak kolega schání Rapida, takže ono se to užije
18:59:38
11.06.2012
11.06.2012
Pavel P..
-> rsvancara: to máš zásobu na 30 let ne?
17:37:35
09.06.2012
09.06.2012
rsvancara
-> Karlos (WIO46): Já se bez hudby obejdu, budu poslouchat motor jako Koudelka v Jáchyme, hoď ho do stroje
17:33:21
09.06.2012
09.06.2012
Karlos (WIO46)
-> rsvancara: Ach tak. Pěkné. Se obejdeš bez hudby ve voze, jo?
Teda je fakt, že já do škodovky "dávám" rádio už tak rok.
Teda je fakt, že já do škodovky "dávám" rádio už tak rok.