skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
16:26:31
15.11.2017
15.11.2017
rsvancara
No a mě to vrčelo takhle, ale motor nebyl dobře složenej (voda ve válci a trochu problém s mazáním na volnoběh) www.facebook.com/richard.
svancara/.../1315666408471
237
08:56:04
14.11.2017
14.11.2017
minno
-> Tom Troll: No fakt. Zvuk akoby to šlo na 3 valce :)
20:49:41
13.11.2017
13.11.2017
Tom Troll
19:33:46
13.11.2017
13.11.2017
Rudá Máňa
-> rsvancara: Díky za upřesnění
19:15:43
13.11.2017
13.11.2017
minno
-> rsvancara 13.11.17 19:08:03: To je sériová 135GLi takto hlučná? :) Znie to ako traktor. Traktor s nelicujúcimi panelmi palubky
19:08:03
13.11.2017
13.11.2017
rsvancara
19:05:56
13.11.2017
13.11.2017
rsvancara
-> Rudá Máňa: Výplně dveří a koberce jsou tovární, sedačky a plato je přečalouněné. V prospektu ke GLi je tento interiér vyfocen, tak jsem ho tam dal. Černý s proužkem si nechávám "na potom".
20:33:30
04.11.2017
04.11.2017
Rudá Máňa
Ten interiér má být takhle béžový ?
20:04:03
16.10.2017
16.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 16.10.17 17:11:29: A co Te na to rekli? Chtel bych pripadne vedeni a pokud bych neuspel, tak jiny urad.
17:11:29
16.10.2017
16.10.2017
rsvancara
-> Tuner#2: Hele, já to zkoušel i fikaně... napsal jsem, že "pokud se dobře dívám, akreditovaný zástupce (což bude zřejmě v mém případě přímo výrobce vozu Škoda auto a.s.) se již k alternativním litým diskům Apollo i Jupiter 5Jx13 na voze Š135 kladně vyjádřil v TZH/080 viz. část "B) technicky možné nejčastější přestavby dle zákona 56/2001Sb., §73, odst. 2) s použitím :" a dále obsah z bodu 6)"
15:34:15
15.10.2017
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.10.17 13:54:02: Napis jourinovi, ten na tom Apolla ma. Jinak v tom fakt nevidim problem, pokud jo zkusil bych jinej urad...
13:54:02
15.10.2017
15.10.2017
rsvancara
-> Pavel P..: Žádná GLi nemá původní techničák. Protože se tu žádná neprodala. Všechny byly vyvezené a poprvé prihášené v zahraničí.
Teoreticky bych je mohl požádat, aby se mi podívali do složky na původní techničák z Rakouska, jestli to tam je a když tak je poprosit, aby mě to tam dopsali :-D
Teoreticky bych je mohl požádat, aby se mi podívali do složky na původní techničák z Rakouska, jestli to tam je a když tak je poprosit, aby mě to tam dopsali :-D
12:32:41
15.10.2017
15.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.10.17 09:18:28: Taky jsem 5" rafky nemel zapsany a v ramci prestavby na 136tku pred dvema lety stacil predlozit technicak ze 136tky + to stare vyjadreni aby to opsali. Na to nemusis jezdit do zkusebny. Navic na Apollech to chce mit 185/70 R13, je to daleko stabilnejsi guma nez 165/80...
12:10:55
15.10.2017
15.10.2017
Pavel P..
-> rsvancara: a co takhle sehnat někoho kdo má 135gli s origo starym techničákem a zapsanýma kolama a zajít na dopravku aby ti to tam dopsali?
11:57:02
15.10.2017
15.10.2017
rsvancara
-> Pavel P..: Ne, už jsem se tu s tím chlubil :-).
Pokud by to tam bylo, tak bych neměl problém (protože na 5Jx13 je dle TZH dovolenej rozměr 165x80 - což mám a to měnit nechci) :-D
Pokud by to tam bylo, tak bych neměl problém (protože na 5Jx13 je dle TZH dovolenej rozměr 165x80 - což mám a to měnit nechci) :-D
11:46:56
15.10.2017
15.10.2017
Pavel P..
Ty nemáš v papírech zapsanej i druhej rozměr 5x13" ? to snad maj všechny škodovky...
11:40:15
15.10.2017
15.10.2017
rsvancara
-> havlik: Tohle mám, ale není tam žádný razítko, podpis a s tím "in 70s and 80s" to mám taky s modelovým rokem "89" hodně nahraně :-D :-D
09:22:06
15.10.2017
15.10.2017
havlik
-> rsvancara: atest máš tady to zase neni taková kovbojka img.skoda-virt.cz/soubory
/.../147504-knkola2.pdf
09:18:28
15.10.2017
15.10.2017
rsvancara
-> Tuner#2:
- výrobce se už 10 let nevyjadřuje
- typový list na Apolla nemám
- jediná možnost je postupovat podle TZH/080 (z roku 2007) bod 6). tj. nechat auto s těmito koly otestovat akreditovanou zkušebnou abych získal "protokol k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřícího mechanizmu rychloměru dle EHK 39"
- výrobce se už 10 let nevyjadřuje
- typový list na Apolla nemám
- jediná možnost je postupovat podle TZH/080 (z roku 2007) bod 6). tj. nechat auto s těmito koly otestovat akreditovanou zkušebnou abych získal "protokol k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřícího mechanizmu rychloměru dle EHK 39"