skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
17:15:29
03.04.2017
03.04.2017
rsvancara
M7 A2-50 nerez :-).... Němci jsou rozdávačný, mělo jich dorazit 16 ks (2 cm délky) a přišlo jich 20 plus tři dlouhý :-)
05:33:12
12.03.2017
12.03.2017
rsvancara
-> vlastˇa: Jojo, už jen motor a tak 20 metrů hadic (okolo vstřikovače) :-D
20:19:22
11.03.2017
11.03.2017
vlastˇa
za chvílí budeš jezdit
18:17:35
18.01.2017
18.01.2017
rsvancara
-> minno:
Vypsaný ručně je, protože to byl dovoz z Rakouska :-)
Auto sice nemá aktuálně platné STK / emise, ale to v ČR nevadí. Vy máte pokutu za toto, my zase máme ekopoplatek :-D
Značky jsem do depozitu nedával, protože jsem předpokládal problém i to, že ho budou chtít v nějakou pro mě nevhodnou dobu vyčistit. Což se minulej rok stalo :-D. Jediný, co je potřeba platit tak nějak "zbytečně" je povinné ručení.
Vypsaný ručně je, protože to byl dovoz z Rakouska :-)
Auto sice nemá aktuálně platné STK / emise, ale to v ČR nevadí. Vy máte pokutu za toto, my zase máme ekopoplatek :-D
Značky jsem do depozitu nedával, protože jsem předpokládal problém i to, že ho budou chtít v nějakou pro mě nevhodnou dobu vyčistit. Což se minulej rok stalo :-D. Jediný, co je potřeba platit tak nějak "zbytečně" je povinné ručení.
16:43:08
18.01.2017
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.01.17 07:54:17: Jasný, je to jak píšeš. Ale pokud je možnost, tak je prostě lepší to mít zapsané
16:41:35
18.01.2017
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 18.01.17 15:03:44: Jasně, tento případ starých TP nastat může
15:51:20
18.01.2017
18.01.2017
castrol
-> MB_CML: hm tak to mate blbo vymyslene
15:03:44
18.01.2017
18.01.2017
MB_CML
-> Tomaso435: Tak jasně Jen říkám, že není úplně pravda to, co zmínil -> Tuner#2: Tyhle staré TP prostě ve velké většině případů v systému nejsou. Nebo minimálně tam je toho ofocená tak polovina.
15:03:32
18.01.2017
18.01.2017
Tomaso435
-> Tuner#2: to lze zařídit když je s technikem řeč
15:01:53
18.01.2017
18.01.2017
Tomaso435
-> MB_CML: a nebo po dohodě s technikem ztratit tp a následně vytvořit tp dle kopie co byla naúřadě, která se nahradí kopií novou kde bude to co se domluvilo ono toho jde...
14:53:31
18.01.2017
18.01.2017
MB_CML
-> castrol 18.01.17 12:10:59: Jenže v ČR už žádná kartička není. Platnost TK, tedy přesný den zjistíš jen z velkého TP.
-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti) Ona to dopsala a poté si teprve TP ofotila (ještě stará knížka) Takže pokud by -> rsvancara: něco dopsal a nebyl v posledních pár letech na DI, tak si troufnu říct, že mu to na 95% projde
-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti) Ona to dopsala a poté si teprve TP ofotila (ještě stará knížka) Takže pokud by -> rsvancara: něco dopsal a nebyl v posledních pár letech na DI, tak si troufnu říct, že mu to na 95% projde
12:10:59
18.01.2017
18.01.2017
castrol
-> radekp 18.01.17 06:15:50: ale sak platnost stk je napisana na karticke
10:28:55
18.01.2017
18.01.2017
Luky
-> Polyš: ano skoda-virt.cz/cz/.../1096
07-anglicke-plechace-2
08:50:58
18.01.2017
18.01.2017
Polyš
Když se to tady řeší,dělaly se pětipalcový plecháče?
07:54:17
18.01.2017
18.01.2017
radekp
-> Tuner#2: Řekl bych že pojišťovna to řešit bude a odmítně plnit v plné výši, ale pak je na Tobě abys přizval soudního znalce a dokázal, že půlpalec na to nemohl mít vliv.
07:00:51
18.01.2017
18.01.2017
MATTESS
-> Polyš: -> minno: hmm, zajímavý
06:17:28
18.01.2017
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.01.17 00:18:47: On line pristup maji, jak casto se to aktualizuje netusim, ale podle me hned, kdyz na urade neco dopisujou/nebo vypisujou novy TP. Jak moc to nekdo bude resit treba pri nehode je asi individualni a o nahode na koho narazis.
06:15:50
18.01.2017
18.01.2017
radekp
trochu OT, ale dám sem příklad kolegy - dostal pokutu za propadlou STK, která ovšem platila ještě 4 dny. Jejich chyba, kolega se odvolal, tak uvidíme. Já pochybuju, že by hledali na místě něco v databázi.
04:04:45
18.01.2017
18.01.2017
Luky
-> Eidy: mně úředník nechtěl u cabria do malého techničáku napsat že je to cabrio. Je to poznat jen z velkého. Na ten se prý může hlídka podívat v počítači. Ale taky už mi to někdo vyvracel. Tak uvidíme. Zatím se policajti drží a nestaví mě
00:18:47
18.01.2017
18.01.2017
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš, že policajti prohlížejí i tyhle detaily? Popravdě netuším, jestli je to vůbec možný. Jestli nemají jen přístup k STK a majiteli. Protože aspoň ještě před nedávnem museli databázi každý den (nebo pravidelně) aktualizovat před výjezdem bo neměli online přístup k databázi. Další věc je, jak doložit (dokázat), že plech je 4,5" a ne třeba 6". A teď se nebavím o STK.