Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

22:02:45
23.06.2015
minno
-> Mantrabeach 23.06.15 19:09:23: a to som chcel napísať, že neblázni :-/

-> rsvancara: Je to fakt škoda u auta tohto kalibru, ale tak je to tvoje rozhodnutie.... Každopádne ono to tam nehnije a nepraská, pokiaľ sa to tam vyšpáruje správnym typom tmelu a až po laku. To by som sa viac obával tohto riešenia.
21:58:51
23.06.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: hele já měl na žlutce po předělání celou dobu díru na tmel a tmel nikde a v pohodě:D
21:37:22
23.06.2015
Tomaso435
-> rsvancara: doporučuju tam pak černou samolepkou dolepit původní tvar ohraničení blatníku 3
21:36:54
23.06.2015
rsvancara
-> Tuner#2: Nestavím úplně originál, to bych neměl lakovanou verzi, chrom lišty pod oknama u dveří, plastový konce lišt prahů, ty světlý sedačky, kontrolky v budíkách a asi milion dalších věcí4
21:33:59
23.06.2015
rsvancara
-> Mantrabeach: Originál mě tak vždycky praskal a začal hnít, uvidíme, co si nechá líbit tohle :-)
21:19:31
23.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 23.06.15 20:39:20: Ouu to je velká škoda, tohle k eMku prostě patří a když děláš originál, nechápu tuhle úpravu. Do budoucna to navíc bude zdroj problémů. 8
21:17:10
23.06.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: ty jeden tuningáři:D,to není originál:P
21:16:56
23.06.2015
Dušan
-> rsvancara: podle gusta.... ale vypada to hrozne. To snad musi i prasknout.
20:39:20
23.06.2015
rsvancara
-> Mantrabeach: Přesně tak a dost důkladně :-). Původně jsem do toho chtěl vyjet drážku (jen by tam nebyl tmel a nepraskalo to tam), aby to vypadalo, jak má, ale nakonec jsem to nechal zahlazený :-)
upraveno 1x, naposled 23.06.2015 20:40:54
19:09:23
23.06.2015
Mantrabeach
-> rsvancara: zdá se mi to nebo máš přední blatník svařenej ke sloupku:D
17:31:10
23.06.2015
minno
-> rsvancara: tak bacha, aby ťa neskopalo 3
13:47:29
23.06.2015
rsvancara
Instaluje se elektrika :-)
21:11:22
14.06.2015
rsvancara
Nahrnula se mi jiná práce, ale i tak jsem se dostal aspoň k tomu ponatírání, takže se může začít trochu intenzivněji nastrojovat (teda až to tochu proschne) :-)
12:21:22
12.06.2015
castrol
-> rsvancara: pekne si dávaš na čas ;) ale radšej pomaly ako nieco potentovat
07:11:44
12.06.2015
rsvancara
V neděli se na ní zase vrhnu, snad mi do toho nic nevlítne :-)



Plánuju poslední natření pár míst a dokopat to pokud možno až k zasklení dveří.



Další víkend bych mohl natáhnout elektriku a stropnici...



Další víkend dutiny, a pak asi trubky na vodu, nádrž, hrdlo, topení, palubka....
14:53:53
07.06.2015
rsvancara
-> castrol: A proč ne bicykl? Ještě by to chtělo motorku :-D
13:44:02
07.06.2015
castrol
-> rsvancara: skladaj auto nie bicykel 1
20:32:34
24.05.2015
rsvancara
-> ondie: Jen to nech takhle silnovrstvé nebo se někde proleštíš a zrezne to jak kočka :-). Kromě toho zinek stejně chytne oxidaci, ať chceš nebo ne :-)
upraveno 1x, naposled 25.05.2015 06:47:17
20:01:15
24.05.2015
ondie
-> rsvancara: Jo taky sem si všim,to víš "zlato,stříbro,drahé kamení.." 3

Kousek je toho vidět v motoru..tak zkusim,co na to poví filc ve vrtačce s pastou 1



Ty se s tím taky pěkně mazlíš,ale já to chápu...jednak je potřeba aby lak pořádně dozrál a pak je taky potřeba si tu skládací fázi pořádně vychutnat 1

(Kéž bych byl s něčím ve tvé fázi 19 )
19:54:25
24.05.2015
rsvancara
-> ondie: Není zač, se za tím stříbrem lidi otáčeli... :-D. Škoda, že se to dává pod auto :-)
Extreme Tyres