skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
12:30:35
23.04.2015
23.04.2015
minno
-> rsvancara 22.04.15 17:30:03: S tou fotkou si to vyriešil ako v tom vtipe, alebo ako to nazvať. Keď manželia na dovolenke prídu na políciu a hlásia krádež náhrdelníka. A policajtovi ukazujú fotky z pláže ako dôkaz. Prvá fotka - ako vidíte, sem náhrdelník ešte mám, a druhá fotka - ako vidíte, sem ho už nemám.
11:53:39
23.04.2015
23.04.2015
castrol
-> rsvancara: no dobre musím verit
04:49:05
23.04.2015
23.04.2015
rsvancara
-> castrol: je to včerejší fotka. Srandu si dělám jen na apríla
20:16:17
22.04.2015
22.04.2015
castrol
-> rsvancara: tak potom nie aktualna fotka
19:59:29
22.04.2015
22.04.2015
rsvancara
-> castrol: To je celá garáž!
17:48:09
22.04.2015
22.04.2015
castrol
-> rsvancara: odfot celu garáž ale úsmev vraví za vsetko
12:48:07
22.04.2015
22.04.2015
castrol
-> rsvancara: zase kecas urcite j mas doma a s polovice poskladanu
11:38:00
22.04.2015
22.04.2015
rsvancara
Tak v neděli by měla dorazit domů kastle, v pondělí bych si měl jet pro nazinkovaný trubky pod auto. Jsem zvědavej, co z toho nevyjde
15:22:10
17.04.2015
17.04.2015
rsvancara
-> castrol: já jen jednu, ale na tý vlně se občas nějaký další auto taky sveze, to nepopírám. Ale ty mi neříkají pane :-)
13:13:20
17.04.2015
17.04.2015
castrol
-> rsvancara: len nezavadzaj dobre vieme ze renovujes viac skodoviek naraz
06:14:38
17.04.2015
17.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 17.04.15 04:33:57: Jasny. Jak uz jsem psal, tohle bude krasne auto.
04:33:57
17.04.2015
17.04.2015
rsvancara
-> Tuner#2: Z té druhé fotky půjde většina pryč. Tři hrdla jsou na kyvku, jedna sada trubek na 4q atd.... Ono se to ke mě vždycky nějak dostane, vyhazovat to nechci (těch dílů už víc nebude a třeba ty víčka jsou všechny Autopal.... tři na 0,04MPa, jedno 0,1MPa) a když už to pak dávám zinkovat (kvůli GLi), tak všechno co mám ne?
Posilovačů jsem taky dělal víc, 4p brzdiče jsem taky nějaký pouštěl, ono je to pak hned fuč (tak do hodiny), když už je to "hotový" ve stavu "jako nový". To dám do inzerátu a za hodinu to už balím a píšu na to adresu
Posilovačů jsem taky dělal víc, 4p brzdiče jsem taky nějaký pouštěl, ono je to pak hned fuč (tak do hodiny), když už je to "hotový" ve stavu "jako nový". To dám do inzerátu a za hodinu to už balím a píšu na to adresu
22:12:39
16.04.2015
16.04.2015
minno
-> Tuner#2: hehe, asi tak
-> rsvancara: no ty brďo
-> rsvancara: no ty brďo
21:37:45
16.04.2015
16.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Ty woe, kolik že těch GLi stavíš?
15:36:31
06.04.2015
06.04.2015
rsvancara
Zatím plnič, finální barva bude klasicky černá (červené bude v motorovém prostoru dost a dost) :-)
04:25:50
02.04.2015
02.04.2015
rsvancara
-> Peklo: Správně, apríííííl :-D
19:17:44
01.04.2015
01.04.2015
castrol
-> rsvancara: no konecne