skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
14:22:50
03.11.2013
03.11.2013
DEKODOVAC
-> rsvancara: vyzerá to na fotke ako nalepená ipa natretá penetrákom ale istotnr to učel bide plnit
14:06:55
03.11.2013
03.11.2013
rsvancara
To černý na podlaze není barva, našel jsem plechovku s nápisem "Luxol", ale bylo v tom něco, co připomínalo lepidlo na boty. Vyzkoušel jsem, jak to schne a nakonec jsem to uznal vhodné na tuto aplikaci :-D
22:21:08
17.10.2013
17.10.2013
rsvancara
-> castrol: No jako bylo by to super, kdyby byla v novém povedeném kabátku
14:58:30
17.10.2013
17.10.2013
castrol
-> rsvancara: a oto ide ci ?
05:42:07
17.10.2013
17.10.2013
rsvancara
-> castrol: No nevím, když to nalakuješ, tak to už nemůžeš stříkat odrezovačem
19:42:59
16.10.2013
16.10.2013
castrol
-> rsvancara: ale lak by to o kus predlzil
19:38:54
16.10.2013
16.10.2013
rsvancara
-> castrol: No, v podstatě od tý doby, kdy jsem to povařil nastává cesta, jak to co nejýl chránit před kovošrotem :-D
18:47:29
15.10.2013
15.10.2013
castrol
-> rsvancara: ale uz je to na spravnej ceste
18:45:08
15.10.2013
15.10.2013
rsvancara
-> castrol: No hned tak ne, ale čekáme :-D. Na kastli už není co dělat, jen bych ji mohl vytmelit spáry, ale to prej nemám dělat, říkal lakýra :-)
18:37:25
15.10.2013
15.10.2013
castrol
-> rsvancara: tak konecne bude lak ,super
09:46:23
14.10.2013
14.10.2013
rsvancara
-> ondie: 2,5mm IPA podmazaná bitumenovým tmelem, kde to nedosedlo nebo se to odlepilo (zůstal vzduch) nastoupil malý propanbutanový hořák a hřebík k propíchnutí (dírka se následně zase zalila asfaltem nebo tmelem, podle toho, co bylo rychlejší)
Výhodnější je mazat ten plát lepenky, než podlahu na kterou to lepíš.
www.obchodproremesla.cz/s oudal-stresni-tmel-310-ml- cerny-bitumen-p2774
Původně jsem to chtěl nahřívat a lepit, nakonec jsem ale použil toto (pro barvu pod tím určitě lepší nápad - i když konkrétně tahle přežila celkem dobře i sváření)
Výhodnější je mazat ten plát lepenky, než podlahu na kterou to lepíš.
www.obchodproremesla.cz/s oudal-stresni-tmel-310-ml- cerny-bitumen-p2774
Původně jsem to chtěl nahřívat a lepit, nakonec jsem ale použil toto (pro barvu pod tím určitě lepší nápad - i když konkrétně tahle přežila celkem dobře i sváření)
23:46:05
13.10.2013
13.10.2013
ondie
-> rsvancara: Pěkný,copak to je konkrétně za materiál ten asfalt na podlahy ?
21:07:18
13.10.2013
13.10.2013
DEKODOVAC
nech je to už poskladané teším sa ako malí chlapec na darček pod stromček!!!!
20:01:32
13.10.2013
13.10.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Pěkně pokračuješ
09:43:35
13.10.2013
13.10.2013
rsvancara
Šel kolem mě jeden plášť výfuku, tak jsem ho vzal :-). Sice nevypadal, ale už vypadá :-D
17:22:59
22.09.2013
22.09.2013
rsvancara
-> Peklo: To ne, kastli umim rozebrat velice úsporně. Stačí přeříznout přední a střední sloupky a na zbytek stačí ostrej majzlík a 2 kilový kladivo :-D
Vyfotím to, až to bude hotový, vidět to bude nejlíp na fotce číslo 20 :)
Vyfotím to, až to bude hotový, vidět to bude nejlíp na fotce číslo 20 :)
10:19:35
22.09.2013
22.09.2013
Peklo
Tak kotouče do flexy to asi nebudou co?
Chtělo by to konečně lak. Tak, že by malá příprava?
Chtělo by to konečně lak. Tak, že by malá příprava?
06:07:28
22.09.2013
22.09.2013
rsvancara
Tak, zase jsem se dokopal do garáže, abych tam proinvestoval cca 2 tisíce do kastle, hádejte co dělám :-D