skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
21:24:27
11.06.2013
11.06.2013
Toni
-> rsvancara: no taky to potřebuju takhle rozvtat a přebrat, ale ten čas
21:20:03
11.06.2013
11.06.2013
rsvancara
-> Toni: To jsou ty kýblíky v chodbě, zpracovávám to :-D
21:06:45
11.06.2013
11.06.2013
Toni
rsvancara: Ty ses ,ale do toho vrtání obul
11:46:11
07.06.2013
07.06.2013
rsvancara
-> minno: No dá se tam dát větší průměr hadičky a mechanická pumpa stejná jako stodvacítka jen s větším nátrubkem jako měly první favoriti.
Sice mi není moc jasný, na co je to dobrý, když stejně na panelu je ještě pomalu půllitrová nádržka s benzínem která by případný vyšší nárok na odběr benzínu měla pokrýt, ale je to vymyšlený takhle, tak to tak nechám :-)
Sice mi není moc jasný, na co je to dobrý, když stejně na panelu je ještě pomalu půllitrová nádržka s benzínem která by případný vyšší nárok na odběr benzínu měla pokrýt, ale je to vymyšlený takhle, tak to tak nechám :-)
09:56:47
07.06.2013
07.06.2013
minno
-> rsvancara: zaujímavé, a čomu tá trubička pomôže po výmene?
16:18:23
02.06.2013
02.06.2013
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Smůla, ještě tenhle rok něco bude :-D. Musím si taky ještě nechat upravit nádrž (trubička k pumpě u GLi o nějaký ten milimetr větší v průměru) :-)
Kromě toho to jsou stejně díly z krabic co byly na chodbě (to co se repasuje). Jsou tam ještě brzdiče, výfuky, katíky, hrdla nádrže, všechno se letos pomalu ale jistě připraví k použití…
Rozdíl trubiček hýr :-)
Kromě toho to jsou stejně díly z krabic co byly na chodbě (to co se repasuje). Jsou tam ještě brzdiče, výfuky, katíky, hrdla nádrže, všechno se letos pomalu ale jistě připraví k použití…
Rozdíl trubiček hýr :-)
20:25:51
30.05.2013
30.05.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Richarde, už mě s těma dílama a fotkama neser, pak mám špatné svědomí že nic nedělám...
20:14:58
30.05.2013
30.05.2013
rsvancara
-> ondie 30.05.13 18:35:55: Jen ty dvě na fotce, už jsou otočené :)
18:35:55
30.05.2013
30.05.2013
ondie
-> rsvancara: Kolik jich musíš předělávat ? ..jen ty dvě na fotce,anebo všech 8 ?
23:06:56
28.05.2013
28.05.2013
rsvancara
-> ondie: No, super, dík za upozornění
21:06:53
28.05.2013
28.05.2013
ondie
-> rsvancara: Hezký poloosy,ale asi ti zkazim radost..ty manžety máš naopak
22:48:44
14.05.2013
14.05.2013
rsvancara
-> minno: Dvě budou náhradní pár, zbytek se uloží na náhladní díly
22:09:14
14.05.2013
14.05.2013
minno
-> rsvancara: nemáš tých poloos nejako moc? :)
22:51:13
10.05.2013
10.05.2013
rsvancara
-> Tuner#2: Dík. Postupuje to podle času, peněz atd. Některé věci vznikají podle toho, co po mě chtějí ostatní majitelé těchto vozů (samolepky, výfuky, katíky, manuály...).