Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

21:24:27
11.06.2013
Toni
-> rsvancara: no taky to potřebuju takhle rozvtat a přebrat, ale ten čas8 1
21:20:03
11.06.2013
rsvancara
-> Toni: To jsou ty kýblíky v chodbě, zpracovávám to :-D
21:06:45
11.06.2013
Toni
rsvancara: Ty ses ,ale do toho vrtání obul1
16:17:30
10.06.2013
rsvancara
Taky rozvrtaný :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 10.06.2013 16:17:30
16:17:03
10.06.2013
rsvancara
Rozvrtaný....
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 10.06.2013 16:17:03
11:46:11
07.06.2013
rsvancara
-> minno: No dá se tam dát větší průměr hadičky a mechanická pumpa stejná jako stodvacítka jen s větším nátrubkem jako měly první favoriti.



Sice mi není moc jasný, na co je to dobrý, když stejně na panelu je ještě pomalu půllitrová nádržka s benzínem která by případný vyšší nárok na odběr benzínu měla pokrýt, ale je to vymyšlený takhle, tak to tak nechám :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 07.06.2013 11:46:11
upraveno 1x, naposled 07.06.2013 20:52:08
09:56:47
07.06.2013
minno
-> rsvancara: zaujímavé, a čomu tá trubička pomôže po výmene?
16:18:23
02.06.2013
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Smůla, ještě tenhle rok něco bude :-D. Musím si taky ještě nechat upravit nádrž (trubička k pumpě u GLi o nějaký ten milimetr větší v průměru) :-)



Kromě toho to jsou stejně díly z krabic co byly na chodbě (to co se repasuje). Jsou tam ještě brzdiče, výfuky, katíky, hrdla nádrže, všechno se letos pomalu ale jistě připraví k použití…



Rozdíl trubiček hýr :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 02.06.2013 16:18:23
20:25:51
30.05.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Richarde, už mě s těma dílama a fotkama neser, pak mám špatné svědomí že nic nedělám... 3
20:14:58
30.05.2013
rsvancara
-> ondie 30.05.13 18:35:55: Jen ty dvě na fotce, už jsou otočené :)
18:35:55
30.05.2013
ondie
-> rsvancara: Kolik jich musíš předělávat ? 1 ..jen ty dvě na fotce,anebo všech 8 ? 3
23:06:56
28.05.2013
rsvancara
-> ondie: No, super, dík za upozornění 3 3 3 3
upraveno 1x, naposled 28.05.2013 23:07:17
21:06:53
28.05.2013
ondie
-> rsvancara: Hezký poloosy,ale asi ti zkazim radost..ty manžety máš naopak
22:48:44
14.05.2013
rsvancara
-> minno: Dvě budou náhradní pár, zbytek se uloží na náhladní díly4
22:09:14
14.05.2013
minno
-> rsvancara: nemáš tých poloos nejako moc? :)
20:02:44
13.05.2013
rsvancara
20:01:41
13.05.2013
rsvancara
22:51:13
10.05.2013
rsvancara
-> Tuner#2: Dík. Postupuje to podle času, peněz atd. Některé věci vznikají podle toho, co po mě chtějí ostatní majitelé těchto vozů (samolepky, výfuky, katíky, manuály...).
Extreme Tyres