Někteří GLičkáři / Ricaři tu mají dárek :-). Obrázky jsem rekontruoval z jiných zdrojů, to co bylo nafocené na finských stránkách bylo nepoužitelné.
Potřeboval bych vědět dvě věci:
- chcete i českou verzi?
- nemáte někdo německou? Sačí pújčit, potřebuju opsat texty.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
16:11:07
09.12.2012
09.12.2012
rsvancara
-> Qwak: To jsem čekal :-D
15:43:34
09.12.2012
09.12.2012
Qwak
fuj ty si škaredej .....
15:24:14
09.12.2012
09.12.2012
rsvancara
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Dík, s tímhle by to už bylo dokonalé :-)
00:26:11
09.12.2012
09.12.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> rsvancara: Zkus nějaký normální papírnictví, v Tesku to asi nemaj. Vypadá to takhle: www.rafoshop.cz/fixy-na-t
extil/fix-centropen-2739--
na-textil--kulaty-hrot-1-8
mm--cerny
12:41:05
08.12.2012
08.12.2012
rsvancara
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : pokud se podaří sehnat tak samozřejmě ano :-)
11:51:15
08.12.2012
08.12.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Nebyla by lepší než lihovka spíš fixa na textil? Teda jestli se to ještě prodává, dělal to např. Centropen.
22:57:33
29.11.2012
29.11.2012
rsvancara
-> Pavel P..: Když je ve vlaku pokreslený kupé, tak to taky nejde dolů a můžeš to třeba olizovat :-D. Já si myslím, že to v pohodě vydrží
21:41:53
29.11.2012
29.11.2012
minno
-> Pavel P..: to sa preverí v lete
-> rsvancara: ja mám na svojich sedačkách len vzadu vytiahnuté tie vŕšky operadiel od slnka, dík za tip, skúsim to zakresliť, tam by to nemalo nič robiť aj keby to trochu púšťalo farbu.
-> rsvancara: ja mám na svojich sedačkách len vzadu vytiahnuté tie vŕšky operadiel od slnka, dík za tip, skúsim to zakresliť, tam by to nemalo nič robiť aj keby to trochu púšťalo farbu.
19:29:17
29.11.2012
29.11.2012
Pavel P..
-> rsvancara: a nebude to pouštět až na to šáhneš v létě vlhkou nebo spocenou rukou? případně až tam někdo bude hodinu sedět a spotí se mu prdel?.... myslim horkem uvnitř
16:46:13
29.11.2012
29.11.2012
rsvancara
-> minno: Drze to pokreslím černou lihovou fixou. Nemění to pružnost látky a nepouští to.
10:00:49
29.11.2012
29.11.2012
minno
-> rsvancara: krásne. A ako si robil tú regeneráciu čiernej farby látky? Kdesi sa tu písalo, že tieto látky sedačiek nejde prefarbiť.
20:06:08
28.11.2012
28.11.2012
rsvancara
No a sedačky s proužkem :)
U druhého opěradla je vidět, že jsem u něj dělal regeneraci černé barvy látky :-)
U druhého opěradla je vidět, že jsem u něj dělal regeneraci černé barvy látky :-)
20:05:13
28.11.2012
28.11.2012
rsvancara
Nezkroucené a nyní i opravdu silně impregnované tapece (soolit napuštěn lakem)
19:04:04
28.11.2012
28.11.2012
castrol
-> škoda caddy: nie niesu
18:55:07
28.11.2012
28.11.2012
škoda caddy
Ty sedačky sou origo?
18:44:36
28.11.2012
28.11.2012
Tomas Hein - zrušená registrace
luxusní sedačky
18:34:27
28.11.2012
28.11.2012
castrol
-> rsvancara: co nas po fotkach plechov ,daj foto laku
21:11:51
18.11.2012
18.11.2012
rsvancara
-> castrol: Není problém, vezmu pištol .... sakra .... chlapi, kde je ta pištol. Zavolám kontráše :-D