-> Petrson:
jasně ...
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/4084_2009-07-25_
21-16-45_32.jpg
Sežraný prahy se dají krásně opravit, dál je fakt bez rzi.
To, že měním celý blatníky je proto, že vyměněné lemy mi na předchozí škodovce vykvetly (a to i přes vystříkané dutiny ....)
Samozřejmě vše co se bude měnit mám koupené jako celky (díly), dotvářet toho musím opravdu minimum. Radost to dělat :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:42:16
08.10.2010
08.10.2010
Petrson
-> rsvancara 08.10.10 19:27:00: zdravou kastli
19:19:39
08.10.2010
08.10.2010
rsvancara
-> ondie: šlo to překvapivě dobře, nic složitýho a zdá se, že to sedí jak má.
21:55:25
07.10.2010
07.10.2010
Mirek MBG
-> rsvancara: Dobře děláš :) já zase udržuju techniku v chátrání a do toho nějaký lov dílů....a na zbytek už zase nezbývá čas
21:00:18
07.10.2010
07.10.2010
ondie
-> rsvancara: Hezký..koukám stěna je tam.. ;)
Jak to šlo ? (přecejen je to pěkná "plachta")
Jak to šlo ? (přecejen je to pěkná "plachta")
07:08:55
03.10.2010
03.10.2010
rsvancara
-> Mirek MBG: já jsem vlastně taky na začátku. Všechno rozdělaný a nic hotovýho :-), ale zase kupuju díly, chci mít všechno alespoň 2x. Jedno na auto, druhé do zásoby.
16:08:36
02.10.2010
02.10.2010
Mirek MBG
-> rsvancara: pěkná práce a luxusní béžový interiér Taky budu začínat s renovací 136 ale jsem teprve na začátku.
06:42:33
30.09.2010
30.09.2010
rsvancara
-> Toni: no, akorát ten rantlík toho ouška má být na druhou stranu, .... musím to napravit :-D
Edit : kašlu na to :-D :-D
Předek tak nějak hotový ...
Edit : kašlu na to :-D :-D
Předek tak nějak hotový ...
21:30:14
29.09.2010
29.09.2010
Toni
-> rsvancara: krása už se to rýsuje šikula
18:16:48
28.09.2010
28.09.2010
rsvancara
Tak, pokrok ....
Ještě ouška u světel a bude otočka a vymění se celé zadní blatníky :-)
Ještě ouška u světel a bude otočka a vymění se celé zadní blatníky :-)
11:27:38
13.09.2010
13.09.2010
rsvancara
-> Toni: že jo, sice nedobové (ale to vypínač s dírou v palubce taky), ale za to naprosto účinné.
20:51:31
12.09.2010
12.09.2010
Toni
-> rsvancara: Hm pekné pekné
10:53:02
10.09.2010
10.09.2010
rsvancara
.... ale zase bych asi nebyl svobodnej :-D
22:33:35
09.09.2010
09.09.2010
Toni
-> rsvancara:
21:23:16
09.09.2010
09.09.2010
rsvancara
-> Toni: já jsem taky zvědavej, kdy mi to někdo z rodiny omlátí o hlavu :-), ale zatím v pohodě ...
Asi chápou, že nemít to auto, tak jsem nešikovnej, tlustej a ještě bych měl zánět karpálního tunelu :-)
Asi chápou, že nemít to auto, tak jsem nešikovnej, tlustej a ještě bych měl zánět karpálního tunelu :-)