skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:51:07
09.09.2010
09.09.2010
Toni
-> Toni: hm tak to už bych asi letěl z baráku i se všema škodárnama
15:48:35
09.09.2010
09.09.2010
rsvancara
Jožynek a Toni ... super, polovinu hodím na slovač, druhou do Semil :-D .... kde mám rozbrušku ?
10:04:20
05.09.2010
05.09.2010
Jožynek
-> rsvancara: Kľudne aj mojím...
07:13:57
05.09.2010
05.09.2010
rsvancara
-> Toni: tvým směrem ?
00:43:53
05.09.2010
05.09.2010
Toni
-> rsvancara:
Bych to vyhodil takhle sežraný
Bych to vyhodil takhle sežraný
22:06:28
01.09.2010
01.09.2010
rsvancara
-> petr s: Neee, jak bych mohl, berme to tak, že původní kastle byla v takovém stavu, že jsem kolem stěny VINu musel postavit nové auto :)
Prostě ekvivalent tohoto : img5.rajce.idnes.cz/d0507 /.../P4060046.JPG
Jen jsem méně riskoval, že se to pokroutí, že to nebude pasovat, že to nebude vypadat ....
Prostě ekvivalent tohoto : img5.rajce.idnes.cz/d0507 /.../P4060046.JPG
Jen jsem méně riskoval, že se to pokroutí, že to nebude pasovat, že to nebude vypadat ....
21:47:19
01.09.2010
01.09.2010
petr s
-> rsvancara: Tam už je vyměněná stěna?
21:44:58
01.09.2010
01.09.2010
rsvancara
-> Pavel P..: ;-), tahle ještě vnitřní prahy, prahy a výstuhy, drobnosti na podlaze a zadní blatníky (měním je kvůli chyceným lemům celé čistě pro ten pocit)
21:40:40
01.09.2010
01.09.2010
Pavel P..
-> rsvancara: já to měl podobný... taky obě P kapsy a oba vršky a kousek prahu ve spoji s blatníkem.
21:39:02
01.09.2010
01.09.2010
rsvancara
-> Pavel P..: je to nejzdravější kastle, kterou jsem kdy měl (škodovek mi prošlo rukama snad 20 ks, 2 auta a dvě kastle byly přímo moje, zbytek na ND), záchranu si určitě zaslouží ...
21:30:39
01.09.2010
01.09.2010
Pavel P..
-> rsvancara: správně... pořádně rozřezat je to třeba
21:27:50
01.09.2010
01.09.2010
rsvancara
-> Pavel P..: to co nebudu vyvařovat je povrchovka, zbytek pujde pryč a bude nahrazeno novým železem které už mám
21:15:45
01.09.2010
01.09.2010
Pavel P..
to je ale rezatice
19:51:12
01.09.2010
01.09.2010
stika87 - Maschinenführer
-> rsvancara: to brzo
18:23:41
31.08.2010
31.08.2010
rsvancara
V neděli zahájeno vyvařování .... dnes došel drát :-D
12:00:40
18.07.2010
18.07.2010
Jožynek
-> rsvancara: čte, čte...