skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:15:01
18.05.2010
18.05.2010
rsvancara
Zadní čelo (dovnitř i na bočnice plánuju palubky), blatníky (místo plastu plech)
19:12:40
18.05.2010
18.05.2010
rsvancara
A proč nedělám na autě ? Protože dělám na vozíku :-)
Zůstala náprava, oj, zadní plech se světlama a ta překližka. To ostatní rozlámaný (tzv. bezrámový typ vozíku Baumax / Obi)
Spodek už hotovej (natřeno)
Zůstala náprava, oj, zadní plech se světlama a ta překližka. To ostatní rozlámaný (tzv. bezrámový typ vozíku Baumax / Obi)
Spodek už hotovej (natřeno)
19:09:40
18.05.2010
18.05.2010
Tomaso435
rsvancara 18.05.10 19:08:09 napsal: Výfuk bez vstupu ? A k čemu to bude dobrý ?falešnej duplex
09:54:07
13.05.2010
13.05.2010
URU
-> Tom05: to je z wikipedie, že? cs.wikipedia.org/wiki/Ško
da_742
našel jsem tam pár chyb... třeba vůbec nikde jinde nejni zmínka o Rapidu 135Ri, 136Ri a 136RiC (krom toho že RiC už vůbec nejni závodní nebo soutěžní stroj), ty 136Si/Li/GLi atd...
taky tam neseděj výkony motoru... 135ka má 43kw (to tam je správně), ale 135GLi má "jen" 41kw (to tam preventivně vůbec nejni)...
a k tomu Si... třeba protože je lehčí, tak to brali jako odlehčenou sportovní verzi
našel jsem tam pár chyb... třeba vůbec nikde jinde nejni zmínka o Rapidu 135Ri, 136Ri a 136RiC (krom toho že RiC už vůbec nejni závodní nebo soutěžní stroj), ty 136Si/Li/GLi atd...
taky tam neseděj výkony motoru... 135ka má 43kw (to tam je správně), ale 135GLi má "jen" 41kw (to tam preventivně vůbec nejni)...
a k tomu Si... třeba protože je lehčí, tak to brali jako odlehčenou sportovní verzi
22:43:17
12.05.2010
12.05.2010
rsvancara
-> Tom05: hezký soupis :-)
Fakta co vím já jsou : motor 136 se s Bendixem oficiálně v dokumentech co jsem viděl neuvádí.
135 Si - celková hmotnost 1280 kg
135 Li - celková hmotnost 1283 kg
135 GLi - celková hmotnost 1290 kg
135 RiC - celková hmotnost 1240 kg
Podle mě váha vozu vypovídá, že to byla S-ko byla výbava osekaná o kde co (např. stahovačky zadních oken, opěrky atd .... prostě 10kg mínus ....)
Fakta co vím já jsou : motor 136 se s Bendixem oficiálně v dokumentech co jsem viděl neuvádí.
135 Si - celková hmotnost 1280 kg
135 Li - celková hmotnost 1283 kg
135 GLi - celková hmotnost 1290 kg
135 RiC - celková hmotnost 1240 kg
Podle mě váha vozu vypovídá, že to byla S-ko byla výbava osekaná o kde co (např. stahovačky zadních oken, opěrky atd .... prostě 10kg mínus ....)
17:46:10
12.05.2010
12.05.2010
MOLSO
-> Tom05: si si isty ze Si je sport a nie standard = vybava 0 ?
alebo ze by existovala aj Skoda 105 Sport ?
alebo ze by existovala aj Skoda 105 Sport ?
15:16:25
12.05.2010
12.05.2010
Tom05
Škoda 135
Škoda 135 L - de Luxe. Základní provedení "stopětatřicítky&quo t; vybavením odpovídalo 130 L.
Škoda 135 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 130 GL.
Škoda 135 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 135 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 135 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 Si - Sport, injection. Exportní verze 135 L se se vstřikováním Bendix a sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 135 - kupé odvozené od 135 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
Škoda 136
Škoda 136 L - de Luxe. Základní provedení "stošestatřicítky&qu ot; vybavením odpovídalo 135 L.
Škoda 136 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 135 GL.
Škoda 136 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 136 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 136 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 Si - Sport, injection. Exportní verze 136 L se sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 136 - kupé odvozené od 136 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
Škoda 135 L - de Luxe. Základní provedení "stopětatřicítky&quo t; vybavením odpovídalo 130 L.
Škoda 135 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 130 GL.
Škoda 135 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 135 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 135 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 135 Si - Sport, injection. Exportní verze 135 L se se vstřikováním Bendix a sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 135 - kupé odvozené od 135 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
Škoda 136
Škoda 136 L - de Luxe. Základní provedení "stošestatřicítky&qu ot; vybavením odpovídalo 135 L.
Škoda 136 GL - Grand de Luxe. Luxusnejší provedení, výbavou odpovídalo 135 GL.
Škoda 136 Li - de Luxe, injection. Exportní verze 136 L se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 GLi - Grand de Luxe, injection. Exportní verze 136 GL se vstřikováním Bendix.
Škoda 136 Si - Sport, injection. Exportní verze 136 L se sportovním laděním interiéru.
Škoda Rapid 136 - kupé odvozené od 136 GL. Bližší informace na stránkách řady Škoda 743.
12:46:34
27.04.2010
27.04.2010
rsvancara
Správně, hlavně ten pravej držák :-)
Imbusy na prsa používá i Felicie, vzhledem ke snadnosti následného povolení je tam dám i já, rozdělovač je značkou podle manuálu (tedy myslím), krček se otočit nedá kvůli řetězu rozvodů.
Imbusy na prsa používá i Felicie, vzhledem ke snadnosti následného povolení je tam dám i já, rozdělovač je značkou podle manuálu (tedy myslím), krček se otočit nedá kvůli řetězu rozvodů.
12:25:31
27.04.2010
27.04.2010
Shatter
-> rsvancara: jednoznačne pravý držiak naopak
07:18:14
27.04.2010
27.04.2010
URU
chvilku mi to trvalo, ale pravej držák motoru :)
krom toho že: rozdělovač je pootočenej o cca 150° proti výrobní pozici a místo šroubů na plochej šroubovák je víko rozvodů přišroubuvaný imbusama... to je asi tak všechno :)
krom toho že: rozdělovač je pootočenej o cca 150° proti výrobní pozici a místo šroubů na plochej šroubovák je víko rozvodů přišroubuvaný imbusama... to je asi tak všechno :)
20:56:41
26.04.2010
26.04.2010
rsvancara
Mimochodem, na motoru je něco špatně namontované, kdo pozná co ? :-D
20:55:43
26.04.2010
26.04.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: anebo Si (typuju na motor se vstřikováním ale nestahovatelné zadní okna :-D)
19:20:17
26.04.2010
26.04.2010
Shatter
-> rsvancara: ahaa...na skoda-club.net sú medzi modelmi aj tieto Si, Li...no vlastne nič tam o nich napísané nieje .. ale dáva to zmysel :) takže výbava L so vstrekovaním..hmmm snáď nejaký šťastlivec ju vlastní...a farba-tiež si myslím, aspoň z fotky vyzerá ako mahagon..mali sme 120ku v takej farbe
20:35:49
25.04.2010
25.04.2010
rsvancara
-> Bc. Shatter: je to levnější verze GLi, plánovali se i nižší stupně výbavy (Si / Li / GLi). Zatím není důkaz, že by se vyrobilo něco jiného než GLi, ale je vidět, že minimálně jedna Li vznikla (pro focení do prospektu) dokonce i v jiné barvě než šedá a apollo red (přijde mi to jako mahagon ....).
20:08:40
25.04.2010
25.04.2010
Shatter
-> rsvancara: čo to je zač?
12:10:21
25.04.2010
25.04.2010
rsvancara
-> Toni 24.04.10 20:09:51: jojo, větší než GLi :-)
20:09:51
24.04.2010
24.04.2010
Toni
-> rsvancara: Taky jsem na to koukal jako puk to mít to byla docela vzácnost