Zdenálova/Š125L Zdenálova/Š125L

komentáře | popis | fotky | Gryzly | 20.06.11 18:37 | 29x v oblíbených
Takže toto auto není moje, ale mojeho kamaráda a kolegy Zdeny. V roce 2005 se rozhodl že si koupí zdravou kastli a přestaví do ní svoji prorezlou Š125L z roku 1988, u které mu pak v zimě 05 při roztahování utrhli přední nosník, takže se auto trochu prodloužilo.

Nejdřív koupil vyvařenou kastli která ještě neměla navařenou chladičovou stěnu a jeden přední podběh. Než stačil něco pořádného udělat, zaujal ho inzerát na nástěnce v Kauflandu. Zavolal tam a do týdne si domů vezl novej nikdy nejetej skelet na eMkovou škodovku. Prodával to syn puvodního majitele, stálo to někde ve stodole, byla v pěkném stavu, akorát střecha měla trochu povrchovou korozi. Stála ho 4000,- to byla zima 2005.

Pak se s tím Zdena zavřel do garáže a začal, na spodek přišlo několik vrstev tlumexu a body, v některých záhybech se musel puvodní plastizol odřezat a nanést nová vrstva na holý plech.

Dveře jsem mu poskytl z jedné luxusní nabourané užovky, některé plechy koupil nové, ty co nešli sháněl Zdena v té nejlepší kvalitě jaké šlo sehnat. Do střechy se udělal díra na nové střešní okno. A v zimě 2006 se auto vezlo do profi lakovny.

Návrat z lakovny se konal až někdy v únoru 2007, protože lakýrník byl marod. Od té doby se shánějí poslední díly a nastrojuje se. Koupili se nové skla, nechali se natonovat, upravili se kliky, víčko nádrže, taky v té době byl dokončený příčný výfuk dle L/A koplet celý z nerezu, včetně svodů od sběrného potrubí. přední náprava je po G.O. motor má po G.O. najeto asi 10 000km ale Zdena už uvažuje o 136tce. Zadní náprava má nové brzdy, brzdové potrubí je komplet nové. Převodovka a zadní náprava zustane ze Š125, GL palubovka má nerezové držáky a z nerezu je i lišta pod spínačama, stejně tak plech kolem popelníku je leštěný nerez.



Todle auto bude jezdit denně do práce a to i v zimě, takže s tím se to celé stavělo, plno vrstev na spodku, LPG, alarm s centrálem, 5Q, a prostě co šlo se koupilo nové, nebo se udělalo z nerezu. Podvozek se nebude snižovat.

Rozpočet je v ceně Felicie kombi z posledních modelů.



Zprovoznění by mělo být asi koncem června 2007. V tom případě by se mohlo ukázat na srazu v Hrocháči.



Zdenálova/Š125L - komentáře:

23:09:16
29.05.2012
stika87 - Maschinenführer
Cau. Potkali jsme se v sumperku 4
20:42:23
12.11.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> haso: jezdi mu to a pricnak ma supr zvuk... Zdenovi, pokud se sem náhodou podívá, tak mu ještě jednou děkuju za půjčení toho COčka mno a taky za to, že zařídil u Tomáše to opískování nápravy.... velký dík a uctivá poklona
22:30:23
11.05.2008
haso
-> Gryzly: tak co uz to jazdi?
22:28:30
11.06.2007
Gryzly
Je to focený v sobotu, v nedělu se do auta přestěhoval motor. bez motoru jsem to nechtěl tahat ven, navíc je to z garáže do kopce a za garáží je hnedka brána.



-> kuko: To auto bude jako jediné auto takže určitě se s ním nebude nějak špatně zacházet. né jako když má někdo leštěnku a k tomu auto na denní ježdění.
19:37:31
11.06.2007
kuko
pekne, ale nebude skoda to auto zodrat ako spotrebaka po takej namahe?
17:00:34
11.06.2007
minno
pekné, chcelo by to ale lepšie nafotiť niekde vonku
23:09:14
10.06.2007
Apple STS Chvojkovice-Brod
mazéééc
22:51:46
10.06.2007
Gryzly
estli bude jezdit, tak přijede i se slečnou.
22:47:59
10.06.2007
haso
-> Gryzly: no tak to musim prist na hrochac, a ked uz pridem ja zo SR tak by mohol prist aj ten pan stym autom, som zvedavy
22:23:01
10.06.2007
Gryzly
Tak a je tady.
Extreme Tyres