Siki_Lukas/120GLS EVOII Siki_Lukas/120GLS EVOII

komentáře | popis | fotky | Siki_Lukas | 14.10.09 20:28 | 25x v oblíbených
Tak vhledem k tomu, že už nic tady nebyla pravda, tak mírnej facelift:



Podle papírů je to Škoda 105L r.v.1985, ale z tý víceméně zůstala jenom ta kastle. Technicky vzato je to vlastně 120LX, nicméně moje EVO I byla 120GLS r.v.1986 po tátovi (čest její pámátce, byla už shnilá na prach), takže název zůstává... ;)



Motor: 120LS, vačka 260°, hlava snížená o 0,6mm, lehce poladěné kanály, tvrdá sedla pro natural, odlehčený setrvačník a řemenice - klikové ústrojí komplet vyvážené, motor samozřejmě po komplet GO (výbrus atd....).

Karburátor: WEBER 28/36DCD, živený elektrickou pumpou FACET, sportovní filtr.

Výfuk: nerezový příčný absorbční tlumič, zatím napojená na původní litinové svody

Převodovka: 4q, suché poloosy, stálý převod 4,444.

Podvozek: přední náprava vyztužená podle 130L/A s pružinami zkrácenými o 1,5závitu, zadní - vlečka z rapida vyztužená podle 130L/A se sériovými pružinami Š130, přitvrzené tlumiče (Kůrka), tvrdší silentbloky na zadních ramenech a na uložení motoru.

Brzdy: přední čtyřpístové brzdiče Š130 zapojené na propojkách podle L/A, zadní origo bubny s válečky 22mm

Kola: dvojdílná litá 6x13 s hodně nízkým ET (rozchod kol cca +6cm), nikdy předtím jsem je neviděl, ale je na nich vyraženo MTX a maji rozteč 4x130, pneu 175/70 R13 Continental EcoContact3 - slabé místo, chce to něco sportovnějšího

Exteriér: v podstatě série, mimo přední laminátovou masku a 2 kulatá přídavná dálková světla Wesem průměr 150mm

Interiér: přední anatomické sedačky SPARCO (trubková konstrukce), pásy - čtyřbod SABELT u řidiče, tříbod OMP u spolujezdce, koberce, tlumící hmoty a zadní sedačky vykuchané, volant Rallye průměr 32cm v kůži, na přístrojovce místo rádia teploměr oleje a elektrický tlakoměr oleje.



NEWS:



14.10.09 - Dneska mi poštou dorazily trvrdší pružiny od Kalmar Motorsport a trošku jsem si pohrál se zapojením čidla tlakoměru oleje. Původně jsem ho měl napojený přes hadičku a nevim jak je to možný, ale nějak se mi ztrácel tlak a ukazovalo to málo. Teď to ukazuje při teplotě oleje 70°C od cca 3500rpm 4atm, Hned jsem trochu klidnější.... :D



11.10.09 - Blíží se mi technická a navíc WEBER se mi na posledních Běšinách na slalomu šeredně ulejval, takže jsem udělal krok "zpět" a hodil tam SEDRa ze stotřícy. Difuzéry 22/24 a na druhý komoře mechanický ovládání ze SEDRa z Wartburga. Docela to jede, není to ani změna k horšímu, přece jenom na DCDčku jsem měl dif. jenom 23 a 25. Jenom si musim trošku pohrát s natryskováním. Dneska jsem navíc trochu zkusil maximální rychlosti, někdo se mě tu na ně ptal. Podle otáček na II. 90,6km/h (7800rpm); na III. 122,2km/h (7000rpm) a na IV. "jenom" 141km/h (5500rpm). ;) Jinak na mokru na zimních Fuldách 175/70 to driftuje jak vzteklý..... :D

Siki_Lukas/120GLS EVOII - komentáře:

16:21:09
10.10.2009
Čmoud
-> Kmail: me taky :)
22:17:28
06.10.2009
Kmail
tak ten prevod sa mi paci
15:04:35
20.09.2009
Placko
peknaa 4 4
21:52:01
20.06.2009
Jindas
KOLA=ZAVIDIM:D
00:29:48
15.10.2008
Petkar1
hezká škodovka, tenhle styl úprav mám rád..pamatuju si jí z Dlouhý Lhoty, myslim že tam byla loni:)
09:47:59
31.05.2007
Siki_Lukas
->Pavel Korbelář: S tim předkem je to jenom zdání, je vysokej tak akorát, ty fotky klamou. S těma nižšíma gumama souhlasim, přijdou tam slicky 185/55.....4 1
18:07:59
26.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Siki_Lukas: aspo nže z dalky nebo na fotkach, muj je hruza a des, holt nekdo to zprznil no:-(
12:36:12
26.05.2007
Pavel P@nkáč
Pekny kola alechtelo by to snizit predek a mozna dat na ty delene kola nizsi profil pneu:)
11:27:54
26.05.2007
Siki_Lukas
Můžu tě uklidnit, na tom laku neni co závidět. Je hodně mizernej....... byl dělanej dost narychlo a v podmínkách, kde se lak ani pořádně udělat nedá..... Takže vypadá hezky tak leda z dálky nebo na fotkách.
21:54:10
25.05.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
hmmm, další pěkná škodovička, díky takovejm lidem tydle sqelý auta nevymřou!!!..jenom závidim ten lak, škoda že ten můj předchozí majitel lehce zprznil:-(
Extreme Tyres