skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L r.v. 1987
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Breakz / Š120L - komentáře:
08:56:27
01.07.2009
01.07.2009
Petrson
-> Breakz: hezký oživení...ale chce to pak jezdit jen večer aby to byla správná radost
23:32:36
30.06.2009
30.06.2009
Breakz
-> Petrson: malinko
12:53:43
30.06.2009
30.06.2009
Petrson
-> Breakz: jj, ty seš asi neonovej nadšenec:D
12:51:51
30.06.2009
30.06.2009
Breakz
-> Petrson: to bylo jen dočasně, teď už jsou potažené stejně jako zadek
12:33:48
29.06.2009
29.06.2009
stika87 - Maschinenführer
krasna prace libi s emi jak si udelal ty listy na prahy :)
12:30:02
29.06.2009
29.06.2009
Petrson
-> Breakz: moc pěkná. akorát mi nesedí barva předních sedaček
18:23:27
28.06.2009
28.06.2009
Placko
naadhera nema chybu
23:16:09
08.05.2009
08.05.2009
Péďa17
-> Breakz: moc pěkná
18:59:35
08.05.2009
08.05.2009
peter13789
tak kámo ty to máš nehorázne krásne!!! slintám nad tými fotkami ....
21:27:32
07.05.2009
07.05.2009
ales19
tak tohle je krásnej stroj chválim
22:54:50
28.06.2008
28.06.2008
Breakz
-> radek: zachráněno z jedné šádesy co šla do šrotu
14:15:47
28.06.2008
28.06.2008
radek
ty viko ventilu je ne sani přes hlavu kde jsi ho sehnal
11:27:45
24.05.2008
24.05.2008
Breakz
-> sep: už jsem přišel na to že burges je lepší volba akorát jsme ho s kámošem vykuchali a vnitřnosti udělali trochu jinak.. v nízkých otáčkách krásně probublává a nijak moc neřve.. na škodovku to má parádní zvuk!
11:10:10
24.05.2008
24.05.2008
sep
Koukam misto dvoutrubky konecne poradny vyfuk,je hodne hlucny nebo vevnitr vytlumeny?
15:41:59
23.10.2007
23.10.2007
Mishak
-> Breakz: aha tak to sem špatně odhadoval, my sme byly až za driftama skoro až u tý cesty na rychlostní zkoušku.. a ten lak fakt supr.. vim že leštění umí zázraky ale může na tom člověk nechat ruce =)... taky sem chtěl na mimoň rozleštit auto aby se blejskalo jako nově stříklá kapota ale nakonec sem to jenom umyl šamponem a bylo to
11:28:16
23.10.2007
23.10.2007
Breakz
-> Mr-classic: opravdu origo lak a je to braný tempem, ale hodně krát a nějak před mimoňí jsem to vzal leštěnkou od turtle wax.. v mimoňi jsme byli na louce jakoby vzadu za těma atrakcema u takovýho kopečku
17:10:54
22.10.2007
22.10.2007
Mishak
Pěkná šádina.. ten lak je fakt origo? Tempo dělá zázraky ale že by až takhle? .. v tý mimoni ste byly asi kousek od nás jestli to podle tech fotek dobře odhaduju
19:03:43
01.10.2007
01.10.2007
M@rtin
Kolega soused, tuhlevá jsem tě viděl stát ve Dvoře, ale už nevím kde .....
18:49:16
16.09.2007
16.09.2007
TomasS
Pekna zachovala
08:22:14
02.09.2007
02.09.2007
Breakz
-> sep: jaké matky myslíš? jako na kolech? jestli jo tak přední mají trochu jinak tvarované díry, ale není to skoro poznat když jsou dotáhlé, akorát že jsou nepatrně vystouplejší než na zadních kolech