skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L r.v. 1987
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Breakz / Š120L - komentáře:
18:27:01
12.04.2010
12.04.2010
Cesnek
Mooc pěkná
21:38:25
21.03.2010
21.03.2010
Šulda
čaw možná si vspomínáš jak sem ti chvállil auto a že se rači kouknu na skoro obyčejnou škodovku pěkně udělanou neš na strašnej tuning co stál proti tobě na roskoši seš tam maličko vydět ale newm kam ti to poslat máš to na emailu felicie oranžová
16:04:15
11.03.2010
11.03.2010
kraska98
souhlasím s ostatníma toto auto nemá chybu nojo kdo umí ten umí ale velka škoda to mít jako auto na denní ježdění a ta palubka je moc hezka podle mne ne treba ji menit za GL jenom si sni ještě malo pohrat
09:01:30
02.02.2010
02.02.2010
Kapřík
-> Breakz: tak kup nějakou starou škodovku nebo fávo za pár korun a jezdi s tím. Tuhle šádinku si šoupni do garáže nebo k někomu do stodole. Je škoda s tím jezdit ve sněhu a soli
23:25:34
01.02.2010
01.02.2010
Breakz
-> Kapřík: dík snažim se, akorát že ta zima tomu teď dává na frak
20:11:02
01.02.2010
01.02.2010
Kapřík
-> Breakz: moc pěkné autíčko Je vidět, že se o ni dobře staráš
16:15:28
28.01.2010
28.01.2010
Peťo_120gL_NZ-sk
proste pre mňa je toto auto No. 1 práve kvôli tým nespočetným detailom....ktoré robia celok.
15:31:05
13.01.2010
13.01.2010
Breakz
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Nejlepší na virtu určitě ne ale snažím se.. GL palubovku mám a časem ji tam asi hodim
13:10:53
13.01.2010
13.01.2010
Peťo_120gL_NZ-sk
čaves, tak toto auto je podla mna najlepšie na virte. Tie hromady detailov a vylepšeni čo si na nom urobil su fakt bomba. Kamkolvek sa pozrem je tam niečo specialne. A tie nadherne kolesa. Nemam slov. Len jedna vec mi nejde do hlavy prečo tam nedáš GL palubovku?
17:56:15
04.11.2009
04.11.2009
majo125ls - zrušená registrace
takto vypada auto na ktorom sa pracuje
15:08:55
29.10.2009
29.10.2009
techgen
uuuuu pekna
21:45:02
22.10.2009
22.10.2009
Šulda
No promin ale newm jestli si tu felinu viděl ale tam byla nedopasovaná a bylo tam víc aut kdyš ti kapota nesedí a ták tak to je promě humus
09:43:02
06.10.2009
06.10.2009
Breakz
-> Šulda: díkes moc! moje řeč.. na co plasty když to může být pěkný i bez nich
17:26:24
05.10.2009
05.10.2009
Šulda
mrtě kára na rozkoši sem tě potkal a pěkný chvilku sem se zastavil a obdivoval to to a líbý se mi to víc neš nějaká felcka vedle tebe kterej ani nepasuje spojlér a kapota a tak dále zlatý tohleto moc pěkný
14:40:03
09.09.2009
09.09.2009
waldo
pekna skodovka..len taq dalej
14:53:07
02.07.2009
02.07.2009
Breakz
-> G4B4: Neříkej že neznáš jupitery? Na předku to jsou Jupitery Typ MK.1 a na zadku typ MK.3
06:29:04
02.07.2009
02.07.2009
G4B4
prosim te řekni mi přesnej nazev tech kol co tam maš dik maš to mooc pěkny
19:13:29
01.07.2009
01.07.2009
Breakz
-> TheronBB_130LR: furt je co dělat a zlepšovat, ale žádný extrémy, jezdím s ní totiž skoro každej den.. jinak mám někdy v plánu novej lak
17:15:28
01.07.2009
01.07.2009
TheronBB_130LR
hm klubok dole velmi pekna shade a vidno nanej kopec odpracovanych hodin naozaj velmi pkena uz si na konci s upravami? ci stale je nieco nove robit??